Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کاهش وزن با طب سوزنی تاثیر دارد ؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طب سوزنی
Konu Başlığı کاهش وزن با طب سوزنی تاثیر دارد ؟
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,082
پسندها
910
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]کاهش وزن با طب سوزنی تاثیر دارد ؟[/h]
با طب سورنی می توان لاغر شد ؟

طب سوزنی در بسیاری از موارد کاربرد دارد،از استفاده برای زنان باردار گرفته تا کاهش عرق در ناحیه زیر بغل،اما باید دید برای کاهش وزن این طب کاربرد دارد یا خیر. طب سوزنی چینی می‌تواند به افرادی که برای کاهش وزن خود رژیم گرفته اند کمک کند و انرژی های پنهان موجود را تحت تاثیر خود قرار دهد. فعالیت‌ها و تمرینات باستانی طب سوزنی

به درمان بیماری‌های مختلفی کمک می‌کند. بیشتر افراد در حال حاضر از این طب برای درمان دردهای مزمن، حالت تهوع، استفراغ، فشار خون بالا، اعتیاد و کاهش وزن استفاده می‌کنند. زمانی که سوزن‌های ریز در داخل پوست قرار می‌گیرد می‌تواند جریان انرژی را به حال تعادل باز گرداند. دلایل زیادی برای اضافه وزن افراد وجود دارد.

مواردی همچون عدم تعادل هورمون‌ها، متابولیسم کند، پرخوری، تغذیه نامناسب و کمبود تمرینات و فعالیت‌های بدنی باعث ایجاد چاقی در افراد خواهد شد. استفاده از طب سوزنی برای مبارزه با چاقی یک رویکرد چند وجهی است.

مزایای طب سوزنی:
شاید بتوان گفت دلیل منطقی برای استفاده از طب سوزنی در کاهش وزن این است که اضافه وزن معمولا به خاطر توزیع نامناسب انرژی در بدن ایجاد می‌شود. در این شرایط ایجاد تعادل در انرژی می‌تواند بسیار مفید باشد. مرکز بدن مسئول تنظیم هورمون‌ها و مواد شیمیایی است و به کنترل دمای بدن، گرسنگی و تشنگی کمک می کند.

طب سوزنی می‌تواند بر روی هورمون‌های چاقی تاثیر بگذارد. تحقیقات انجام شده تلاش کرده است اثر بخشی طب سوزنی برای کاهش وزن را مورد ارزیابی قرار دهد. این تحقیقات نشان می‌دهد که درمان به کمک طب سوزنی هورمون ghrelin را در بدن افزایش داده است. این هورمون می‌تواند شروع غذا را کنترل کند.

همچنین این مطالعه نشان می دهد استفاده از طب سوزنی قادر است لپتین را کاهش دهد. همانطور که می‌دانید لپتین مسئول ذخیره سازی چربی در بدن و متابولیسم است. طب سوزنی می‌تواند سایر استراتژی های کنترل وزن را سرعت ببخشد و با کنترل اشتها، افزایش متابولیسم، بهبود گوارش، تنظیم هورمون‌های مرتبط با چاقی و بهبود کاربرد

مواد مغذی در بدن فرآیند کاهش وزن را بهتر کند. این طب قادر است عملکرد کبد را نیز تقویت کند. کبد اندامی است که مواد شیمیایی ضروری برای هضم، پردازش مواد مغذی و تجزیه چربی‌ها را تولید می‌کند. طب سوزنی می‌تواند به افراد کمک کند حس سیری بیشتری داشته باشند.

هویت طب سوزنی:
معمولا متخصصان طب سوزنی از چهار نقطه در گوش برای کنترل وزن در افراد استفاده می کنند. این چهار نقطه در برگیرنده نقطه گرسنگی ، نقطه شن من، نقطه شکمی و نقطه غدد درون ریز است. چند سوزن ریز و استریل شده در امتداد این کانال های نامرئی قرار می‌گیرد تا بتواند گرمای تولید شده در این کانال های انرژی را کاهش دهد

و مرکزی که باعث انتشار مواد شیمیایی و هورمونی می‌شود را تحریک نماید. در طول برخی از جلسات درمانی، سوزن‌ها با نواری پوشانده می‌شوند تا چند روز در همان محل باقی بمانند. بیماران بعدا می‌توانند این سوزن‌ها را در منزل یا در جلسه بعدی از بدن خود جدا کنند.

راهنمایی برای استفاده از طب سوزنی در فرآیند کاهش وزن:
ابتدا یک متخصص قابل اعتماد و واجد شرایط پیدا کنید. از افرادی کمک بگیرید که آموزش‌های لازم برای انجام طب سوزنی را گذرانده باشند. متخصصان طب سوزنی ممکن است پزشک معمولی یا متخصص در سایر رشته‌های پزشکی باشند و برنامه مطالعاتی لازم برای این رشته را نیز طی کرده باشند. جلسات درمانی خود را تکمیل کنید.

استفاده از طب سوزنی برای کاهش وزن زمانی مفید خواهد بود که در طول چند هفته ۱۰ جلسه درمانی را بگذرانید. از یک برنامه کاهش وزن جامع پیروی کنید. طب سوزنی باید به همراه برنامه کاهش وزن جامع مورد استفاده قرار گیرد. رژیم غذایی در برگیرنده مواد غذایی سالم و انجام تمرینات ورزشی منظم می‌تواند مفید باشد.
 
بالا پایین