Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

موبایل زوک اج دارای قاب پشت شیشه ای خواهد بود

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گوشی های موبایل
Konu Başlığı موبایل زوک اج دارای قاب پشت شیشه ای خواهد بود
نویسنده موضوع jooorvajoor
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan jooorvajoor

jooorvajoor

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 27, 2017
ارسالی‌ها
12
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :


محصول معرفی نشده‌ی کمپانی لنوو که زوک اج نام دارد، قرار است از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و صفحه‌ی نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره ببرد.
زوک اج نام محصول تازه کمپانی لنوو است که قرار است در روز ۳۰ آذر از آن رونمایی شود. مدیرعامل کمپانی لنوو، زمان رونمایی از موبایل زوک اج را تأیید کرده است و همچنین دریافت تأییدیه‌ی تنا به ما نشان می‌دهد با زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند حداقل در بازار چین، فاصله‌ی زیادی نداریم.
موبایل زوک اج که قرار است پرچم‌دار تازه برند زوک باشد، در واقع چهارمین محصول این برند، بعد از گوشی‌هایی مانند زوک زد ۱، زوک زد ۲ و زوک زد ۲ پرو خواهد بود.تاکنون جزئیات مختلفی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است و ما تصاویری از زوک اج در رنگ‌بندی‌ سفید و سیاه مشاهده کرده‌ایم.
حال به‌تازگی تصویری منتشر شده است که می‌توان پشت و جلوی موبایل زوک اج را در آن مشاهده کرد. اگر این تصویر صحت داشته باشد، گوشی هوشمند زوک اج دارای قاب پشت شیشه‌ای خواهد بود. البته در کناره‌ها از فلز استفاده شده که به احتمال بسیار از کالا آلومینیوم است.
موبایل زوک اج

همان‌طور که در تصویر می‌توان مشاهده کرد، کلید هوم در پایین صفحه نمایش قرار دارد. به احتمال بسیار در گوشی زوک اج از کلید هوم فیزیکی استفاده خواهد شد که روی آن حسگر اثر انگشت قرار دارد.
در این تصویر می‌توان دید که دوربین پشت این تلفن هوشمند دارای برآمدگی است و در زیر آن یک فلش ال‌ای‌دی و یک حسگر (به احتمال بسیار فوکوس خودکار لیزری) قرار دارد. زوک اج از نمایشگری با حاشیه بسیار کم و ابعاد ۵.۵ اینچ بهره می‌برد که دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰۰ پیکسل است.
از مشخصات سخت‌افزاری موبایل زوک اج می‌توان به گزینه‌های حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایت و حافظه درونی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد. در زیر قاب این گوشی هوشمند قرار است از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده شود که دارای پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ خواهد بود.
در پشت گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل استفاده شده است و در جلو نیز دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل قرار دارد. هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو خواهد بود یا از اندروید ۷.۰ نوقا بهره خواهد برد؛ اما انتظار می‌رود که روی سیستم‌عامل زوک اج، رابط کاربری ZUI سوار باشد. زوک اج که از ضخامت ۷.۶۸ میلی‌متر بهره می‌برد دارای ۱۶۰ گرم وزن خواهد بود.
 
بالا پایین