Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خودرو های تشریفاتی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس ماشین و موتور
Konu Başlığı خودرو های تشریفاتی
نویسنده موضوع parsi
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan parsi

parsi

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 31, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
carrentalsparsi.com

اعتبار :

[h=2]قبل از اجاره خودرو چه نکاتی را باید برای رانندگی بدانیم؟[/h]به طور قطع زمانی که شما خودرو اجاره می‌کنید بایستی در مورد ماشینی که می خواهید با آن رانندگی کنید اطلاعات جامع و کاملی داشته باشید. اگر می‌خواهید به تنهایی رانندگی کنید و خودتان راننده باشید بهتر است از قبل درباره مدل ماشین و نحوه نگهداری آن اطلاعاتی را کسب کنید.هرچه سطح آگاهی شما نسبت به ماشین مورد نظر و طریقه استفاده از آن بالا باشد بهتر می‌توانید از آن نگهداری کنید. اگر درباره ماشینی که آن را اجاره کرده‌اید اطلاعاتی ندارید نگران نباشید. با مطالعه این مقاله می‌توانید از چگونگی نگهداری و استفاده آن مطلع شوید.
بهتر است قبل از روشن کردن ماشین از ساختار داخلی آن اطلاع داشته باشید و بدانید که اجزای داخلی یک ماشین معمولا چه قطعاتی هستند. آشنایی اولیه با الفبای رانندگی جزء اساسی ترین مسائلی است که در چنین مواقعی باید به آن پرداخته شود. اگر مدتی است که رانندگی نکرده‌اید و احتمالا فراموش کرده‌اید که چه طور رانندگی کنید توصیه می‌کنیم که حتما قبل از نشستن پشت فرمان اتوموبیلی که آن را اجاره کرده‌اید با یک ماشین دست دوم چند جلسه تمرین رانندگی کنید تا راحت تر و سریع تر به هدف خود برسید.
بهتر است قبل از اینکه استارت بزنید اندکی صبر کنید تا صدای مکش پمپ بنزین به طور کامل قطع شود. در هنگام روشن بودن ماشین هیچ گاه از باطری ماشین خود به سایر خودروها کمک رسانی نکنید.
تسمه دینام موتور را در هر 15000 کیلومتر کنترل کنید. می‌توانید در پشت ماشین خود همیشه تسمه اضافی نگهدارید که در مواقع لزوم بتوانید در صورت خراب شدن و یا پارگی تسمه سریعا آن را تعویض کنید.
اگر با ماشین مدت زیادی می‌خواهید رانندگی کنید لازم است بدانید که در چه تایمی نسبت به کنترل کردن هر قطعه از ماشین بایستی اقدامات لازم را انجام دهید. لنت ترمزها را حدودا هر ده هزار کیلومتر کنترل کنید. ترجیحا بعضی از قطعات حساس خودرو را برای روز مبادا در صندوق عقب ماشین نگهداری کنید. یکی از نکاتی که حتما باید رعایت کنید کنترل کردن گردگیرهای پلوس در هر ده هزار کیلومتر است. این مورد بسیار مهم است و اگر رعایت نشود موجب خسارت های جبران ناپذیر به خودرو می‌شود. اگزوز را در هر 15000 کیلومتر کنترل کنید. به وجود آمدن هرگونه خرابی در لوله های اتصال مربوط به اگزوز موجب کاهش بازدهی موتور می‌شود. تمامی قسمت های موتور را به کمک دستگاه دیاگ در فاصله 30 هزار کیلومتر چک کنید. برای افزایش طول عمر موتور ماشین توصیه می‌کنیم از مواد تمیز کننده مدار سوخت و یا انژکتور استفاده کنید. همیشه سعی کنید تایر اضافی در پشت ماشین خود برای روز مبادا نگهداری کنید که اگر در میان راه به طور ناخواسته ماشین پنچر شد بتوانید مشکل را برطرف کنید و به مسیر خود ادامه دهید. در هنگام تهیه تایر نو به تاریخ تولید مندرج بر روی آن توجه کنید. سعی کنید ماشین را از حالت استاندارد خارج نکنید و همه چیز را طبق استاندارد اولیه تنظیم کنید.


منبع» اجاره خودرو پارسی - http://carrentalsparsi.com/
 
بالا پایین