Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ترفند های کاهش حجم طراحی وب سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم مبتدی طراحی سایت
Konu Başlığı ترفند های کاهش حجم طراحی وب سایت
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan saghimeshkat

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

ترفند های کاهش حجم طراحی وب سایت


5 ترفند کاهش حجم طراحی وب سایت ، موضوع مورد بحث در مقاله ی امروز طراحی سایت " سایت کد " می باشد لذا اگر به این موضوع علاقه مند می باشید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید . یکی از مهم ترین قسمت های قالب وب سایت ، عناصر گرافیکی و تصاویر می باشند که در راستای زیبا سازی لوگو ها ، بنر ها ، منو ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند . پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز برای حجم تصاویر موجود در وب سایت تان ، حجمی کمتر از 50 کیلو بایت می باشد . هم چنین برای دست یابی به کمترین حجم ممکن ، فرمت های png و jpg را به شما پیشنهاد می کنیم . این نکته را به خاطر بسپارید اگر در طراحی سایت تان از cmss وردپرس استفاده می کنید حتما افزونه ای به نام Smushitt را نصب و فعال نمایید .
تاثیر تکنیک های کد نویسی در کاهش حجم طراحی سایت :


اجازه دهید این ترفند را به یک مثال شرح دهیم . در حدود 90% از قالب هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند از فایل های Java و CSS به منظور بهینه سازی و زیبایی ظاهری طراحی وب سایت و افزودن قسمت های جانبی به سایت استفاده می کنند . از جمله کار هایی که می توانید در کد نویسی سایت تان برای کاهش حجم سایت انجام دهید ، ادغام فایل های CSSS در یک فایل می باشد . با انجام این کار هنگامی که یک بازدیدکننده وارد وب سایت تان می شود تنها یک درخواست برای خواندن فایل CSS به هاست تان ارسال خواهد شد و در نتیجه سرعت بارگذاری وب سایت تان افزایش چشم گیری خواهد داشت .

فشرده سازی وب سایت :


عموما دو روش برای فشرده سازی صفحات طراحی سایت پیش روی شما می باشد .
• استفاده از gzip
• استفاده از Deflate
Deflate به شکل پیش فرض به همراه سرور های Apache نصب می گردد و دارای پیکر بندی آسان می باشد ، در صورتی که gzip می بایست توسط شخص کاربر نصب گردد و دارای مراحل راه اندازی نسبتا دشواری می باشد ، اما در مقابل از کارایی بیشتری بر خوردار می باشند .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google

saghimeshkat

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Feb 6, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

از سایت Gtmetrix می تونین کمک بگیرین و ببینین که چه چیزهایی باعث کندی سایتتان شده و اصلاحش کنید .
 
بالا پایین