Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی سایت چه تاثیری بر پیشرفت شما در کار دارد؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم مبتدی طراحی سایت
Konu Başlığı طراحی سایت چه تاثیری بر پیشرفت شما در کار دارد؟
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan hasanem

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

طراحی سایت چه تاثیری بر پیشرفت شما در کار دارد؟
امروزه در تمامی شاخه های کسب و کار از تبلیغات برای پیشرفت و فروش بالاتر استفاده می کنند که تبلیغات می تواند به صورت بنر هایی که در خیابان ها و اتوبان ها میبینید باشد یا تبلیغات رسانه ها یی مثل تلوزیون و رادیو و رسانه های گروهی و یا از طریق طراحی سایت صورت بگیرد.
تمامی این راه ها مفید است اما همانطور که می دانید کمتر پیش می آید که حتی خود شما توجه تان به تابلو ها و بنر های خیابان جلب شود.همگی ما هم عموما درگیر کار و زندگی بوده و زیاد با رسانه های تصویری و صدایی سر و کار نداریم.
فایده طراحی سایت چیست؟
فایده طراحی سایت در آن است که کاربران به دلیل کمبود وقت برای یافتن شرکت , کالا و خدمات مورد نیازشان به اینترنت رجوع می آورند.زیرا با جستجو خدمات مورد نیاز و مطالعه آنها سریع تر به هدف خود می رسند.
طراحی سایت به شما کمک می کند تا در دنیای اینترنت فعال تر باشید.با طراحی سایت حرفه ای و زیبا می توانید به پیشرفت خود کمک کنید
انواع طراحی سایت را با هم مرور می کنیم
طراحی سایت می تواند به شکل های گوناگونی کار کند.سایت ها عموما به دو دسته شرکتی و فروشگاهی تقسیم می شوند. سایت های شرکتی عموما کارایی پیچیده ای ندارند ولی طراحی سایتفروشگاهی می تواند به اندازه ی یک فروشگاه کامل و بزرگ کارایی داشته باشد.در ابتدا فقط یک سایت برای نمایش کالا ها و خدمات است و پرداخت آنلاین آن ولی در ادامه می توانند کارایی هایی همچون مقایسه کالا با کالا را داشته باشد و یا فیلترینگ (به معنی تفکیک کالا ها از حیث نوع , رنگ , سایز و دیگر مشخصات کالا با توجه به نوع آن) و سپس سیستم های تخفیف گروهی را می تواند دارا باشد.
البته طراحی سایتهای دیگری چون سایت های خبری , تخفیف گروهی , پورتال آگهی و ... نیز وجود دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند
 

hasanem

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2018
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
1
محل سکونت
تهران
وب سایت
nopardazco.net
تخصص
طراح سایت
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

سلام ممنونم من طراح سایت هستم و از این مقاله شما خیلی خوشم اومد. فقط به نظرم انواع بیشتری داشته باشه طراحی سایت.
 
بالا پایین