Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ترفندهای کاربردی در افزایش امنیت طراحی سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı ترفندهای کاربردی در افزایش امنیت طراحی سایت
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan siavash82ir

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

ترفندهای کاربردی در افزایش امنیت طراحی سایت


4 ترفند کاربردی در افزایش امنیت طراحی سایت : با گسترش تکنولوژی و افزایش استفاده ی کسب و کار ها از طراحی وب سایت ، مبحث امنیت طراحی وب سایت به یکی از مهم ترین مباحث در این حوزه تبدیل شده است . اگر می خواهید در دنیای تجارت الکترونیک نتایج مطلوبی را کسب کنید ، موضوع امنیت طراحی سایت را فراموش نکنید .
مبحث امینت طراحی وب سایت ها در واقع مبحثی چالش بر انگیز می باشد از این رو می بایست به دقت مورد بررسی قرار بگیرند . در شرکت های ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت ، به کمک روش های گوناگونی این موضوع کنترل می شود که در ادامه ی این مقاله شما کاربران عزیز را با چند مورد از آن ها آشنا خواهیم نمود .
1) امنیت در Cross Site Script یا xss :
به طور معمول اکثر حمله هایی که به وب سایت های گوناگون می شود ، مرتبط با مبحث تزریق کدهای مخرب به طراحی سایت می باشد . در بسیاری از cms ها همانند جوملا این نوع مشکلات رخ می دهد اما در وب سایت هایی که فرآیند طراحی سایت آن ها توسط فریم ورک لاراول صورت می گیرد این مشکلات از قبل پیش بینی و کنترل خواهند شد .
2) استفاده از کد های SQL :
یکی از مسائل حائذ اهمیت در پروسه ی طراحی وب سایت ، مسئله ی کد های تخریب گر SQLL می باشد که می بایست دقت بسیاری در ورودی کاربران وب سایت داشت . در حوزه ی طراحی سایت نباید به تمامی فرم ها اعتماد کرد و می بایست به دقت مورد بررسی قرار گیرند .
3) بارگذاری فایل های تخریب گر :
برای حفظ امنیت طراحی وب سایت تان هر قسمت از سایت تان که امکان بارگذاری فایل در آن موجود می باشد را به دقت مورد بررسی قرار دهید و پسوند های فایل ها را چک کنید .
4) دریافت ایمیل های تخریب گر :
خطر این نوع حمله کمتر متوجه شرکت های طراحی وب سایت می باشد اما این مسئله از اهمیت آن نمی کاهد . شمار بسیاری از هکر ها در تلاش اند با ارسال ایمیل های مخرب اقدام به منتشر ساختن انواع ویروس ها در وب سایت کاربران و تخریب آن ها می باشند . برای جلو گیری از به وجود آمدن مشکلاتی از این قبیل بهتر است از هاست های معتبر و قدرتمندی استفاده کنید .

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google

siavash82ir

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Dec 12, 2016
ارسالی‌ها
10
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

مرسی مفید بود
 
بالا پایین