Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

علت به وجود آمدن چین و چروک دور لب و درمان آن با بوتاکس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı پوست و مو
Konu Başlığı علت به وجود آمدن چین و چروک دور لب و درمان آن با بوتاکس
نویسنده موضوع somayeh banoo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan دکتر نقیب افشار

somayeh banoo

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 6, 2017
ارسالی‌ها
10
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

[h=2][/h][h=2]

از آنجایی که سیگار کشیدن یکی از علل اصلی ایجاد چین و چروک دور لب است، از این خطوط با اصطلاح خطوط سیگار نیز یاد می‌شود. البته خطوط دور لب علل دیگری مانند نوع و ضخامت پوست و حالت‌های روزمره صورت دارد. بعضی از عامل‌های چین و چروک دور لب به جز سیگار کشیدن عبارت است از:

  • [*=right]استعداد ژنتیکی
    [*=right]آسیب‌دیدگی ناشی از تابش نور خورشید و پیری زودرس
    [*=right]کاش وزن ناگهانی یا به تازگی لاغر شدن
    [*=right]کاهش آب پوست بدن
    [*=right]حرکت‌های مکرری مانند نوشیدن مایعات با نی، اخم کردن یا غنچه کردن لب‌ها
    [*=right]نخ انداختن یا وکس لب بالا
دلیل چروک دور لب هر چه که باشد، روش‌هایی برای رفع آن وجود دارد. تزریق بوتاکس، بدون هیچ درد و عوارضی می‌تواند به شما در درمان این مشکل کمک کند.
[/h][h=2]چگونه بوتاکس به درمان چین و چروک های دور لب کمک می‌کند؟[/h][h=2]
عضله حلقوی یا مدور دهان عضله‌ای است که دقیقاً از زیر پوست دهان را دربرمی‌گیرد و جمع و غنچه کردن لب را ممکن می‌سازد. فعالیت‌هایی مانند بوسیدن، نوشیدن با نی یا سوت زدن عمل‌های متداولی هستند که به واسطه وجود این عضله ممکن می‌شوند. همان‌طور که اشاره شد به جز سیگار کشیدن عوامل بسیاری دیگری چون سن، ژنتیک و نور خورشید نیز باعث پیدا شدن این خطوط در غیرسیگاری‌ها می‌شود.دو یا پنج واحد بوتاکس در دو یا چهار نقطه در امتداد لب بالا دقیقاً در مرز بین لب و پوست تزریق می‌شود. بوتاکس تزریق شده عضله مدور را شل و به نوعی فلج می‌کند تا خطوط دور لب صاف شود. به علاوه کناره لب بالا نیز در اثر تزریق بوتاکس اندکی رو به بالا می‌رود و لب‌ها را جوان‌تر، بزرگ‌تر و پرتر نشان می‌دهد. بوتاکس در مقدار 2 تا 5 واحد را می‌توان در سه نقطه در امتداد لب پایین نیز تزریق کرد تا خطوط موجود صاف شوند. به خاطر بسپارید که باتزریق بوتاکس در این عضله ممکن است حس موقتی شبیه به بی‌حسی و دشواری زودگذر در کارهایی مانند نوشیدن با نی ایجاد شود. این اثرهای جانبی معمولاً یک یا دو هفته پس از تزریق برطرف می‌شود.فعالیت بیش از اندازه عضله پایین آورنده گوشه لب در قسمت پایین صورت باعث می‌شود گوشه لب‌ها پایین بیفتد و چهره همواره ناراحت یا اخمو به نظر برسد.بوتاکس در یک یا دو نقطه در شکم (ضخیم‌ترین بخش) این عضله تزریق می‌شود تا عضله شل شود. مقدار بوتاکس حداقل 5 و حداکثر 10 یونیت برای هر عضله است. گوشه‌های دهان پس از تزریق قدری بالا می‌رود و به این ترتیب حالت خموده و افسرده چهره از بین می‌رود. البته این تزریق برای این که گوشه‌های دهان کاملاً قوسی رو به بالا پیدا کند، کافی نیست و برای حصول چنین نتیجه‌ای باید از ژل یا پرکننده‌هایی مانند بوتاکس استفاده شود.

[/h]
 

mehrzadclinic

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 5, 2020
ارسالی‌ها
4
پسندها
2
امتیازها
3

اعتبار :

برای رفع چین وچروک روش های متفاوتی وجود دارد. تزریق چربی یکی از روش های جوانسازی است و بوتاکس می تواند چین و چروک را از بین برود. تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک سطحی است.
 

دکتر نقیب افشار

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 12, 2021
ارسالی‌ها
52
پسندها
4
امتیازها
8
وب سایت
mehrzadclinic.com
تخصص
دکترای حرفه ای

اعتبار :

یفوتراپی برای بهبود پیری پوست و هم چنین به عنوان اکسیر جوانی بسیار مناسب است. این روش سال هاست که به عنوان یک روش درمانی سریع، ایمن و معتبر شناخته است و از طرفی فرد نیاز به دورههای استراحت طولانی نخواهد داشت. همان طور که در قسمت های دیگر این مقاله به آن اشاره کردیم این روش دارای ضرر و زیان های بسیار کمی است. در ادامه به سه مزایا اصلی این روش درمانی اشاره می کنیم.

معمولاً بعد از جلسه درمانی مراجعه کننده سفت شدن پوست و لیفت را کاملاً احساس کرده و آن را مشاهده می‌کند. البته لازم است بدانید که نتایج نهایی بین ۶ تا ۱۲ هفته بعد از جلسه درمان مشاهده خواهد شد. از طرفی نتایج هایفوتراپی تقریباً طولانی است و به مدت ۱ سال آثاری از آن باقی خواهد ماند.

تعداد جلسات موردنیاز برای درمان شل‌شدگی و افتادگی پوست برای هر شخص متفاوت است، افرادی هستند که تنها به یک جلسه نیاز دارند تا به نتیجه دلخواه دست یابند. برای برخی از افراد دو جلسه با فاصله شش ماه از جمله برنامه‌های مناسب برای حفظ جوانی پوست است.
هایفوتراپی | هایفوتراپی چیست | هایفوتراپی معجزه قرن
 
بالا پایین