Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مشاهده روند جراحی زیبایی بینی با فیلم جراحی بینی

  • نویسنده موضوع filiph
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار پزشکی
Konu Başlığı مشاهده روند جراحی زیبایی بینی با فیلم جراحی بینی
نویسنده موضوع filiph
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan filiph

filiph

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 28, 2016
ارسالی‌ها
23
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :




متخصص گوش و حلق و بینی که با راه هوایی و تنفس انسان دارای ارتباط نزدیک می باشد و با تجربه بسیار در این زمینه از بهترین جراحان جهت جراحی زیبایی بینی محسوب می شوند .
جراحی زیبایی بینی که یکی از حساس ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی محسوب می شود که حتی یک میلی متر اشتباه نیز باعث بروز نارضایتی بیمار خواهد شد .
با توجه به عوارضی که ممکن است بعد از جراحی زیبایی بینی برای فرد بوجود آید انتخاب یک جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی از عوامل حیاتی برای بیمار محسوب می شود .

فیلم جراحی بینی که تمام مراحل جراحی زیبایی بینی در آن قابل مشاهده می باشد می تواند به بیمار کمک کند تا تمام مراحل جراحی را مشاهده کند و بر اساس آن تصمیم گیری کند .
[h=2]فتوگرافی فیلم جراحی بینی قبل از جراحی زیبایی بینی[/h]

قبل از جراحی زیبایی بینی عکس از بینی لازم و ضروری می باشد.که با استفاده از دوربینهای دیجیتال صورت می گیرد .عکس از بینی قبل از عمل همانند گرفتن نوار قلب قبل از جراحی قلب می باشد به همین دلیل یکی از نکات حائز اهمیت برای بیمار و پزشک می باشد .
در عکاسی از بین نمای رخ بینی از روبرو , نمای در حال لبخند بینی و نمای نیم رخ و قاعده بینی عکاسی خواهد شد تا تفاوت آن بعد از جراحی زیبایی بینی قابل درک باشد .
برای بررسی افتادگی نوک بینی از نمای رخ در حال لبخند عکاسی خواهد شد که به وسیله دوربین های دیجیتال صورت می گیرد . علاوه بر موارد ذکر شده عکس های قبل از جراحی زیبایی بینی می تواند مدرک مناسبی برای پزشک قانونی باشد .
نکته قابل توجه که وجود دارد این است که بعد از اتمام جراحی زیبایی بینی به مدت دو سال بینی در حال تغییر می باشد و ورم بینی روز به روز از بین خواهد رفت .
فیلم جراحی بینی برای بیمارانی است که دوست دارند روند جراحی زیبایی بینی را ببیند .
 
بالا پایین