Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

قبل و بعد از تزریق ژل چه باید کرد؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı پوست و مو
Konu Başlığı قبل و بعد از تزریق ژل چه باید کرد؟
نویسنده موضوع somayeh banoo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan دکتر نقیب افشار

somayeh banoo

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 6, 2017
ارسالی‌ها
10
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

اقدامات قبل از تزریق ژل

به مدت دو هفته ازمصرف این داروها اجتناب کنید:آسپیرین(هر محصولی حاوی اسید استیل سالیسیلیک)، ویتامین E ، مکمل های حاوی ginkgo ، سیر، و جنسینگ.به مدت دو روز از مصرف بروفن (ادویل) و الکل خودداری کنید.
مراقبت های پس از تزریق ژل

بعد از عمل تزريق، بيمار بايد نمک كمتری بخورد چون با خوردن نمک، احتمال ورم بسيار بالا مي‌رود، اگر تزريق روی صورت است سرش را پايين نگيرد و چند روز اول از كمپرس سرد استفاده كند و بعد از كمپرس گرم.برای تزريق ژل، محدوديتي وجود ندارد و شما مي‌توانيد به راحتي هر سال اين تزريق را انجام دهيد._قرمزی و تورم در ناحیه درمان شایع است و در طی چند روز از بین می رود._نواحی درمان را ماساژ ندهید._از گرم کردن محل درمان تا از بین رفتن کامل تورم یا کبودی خوداری کنید. دوش گرفتن یا شستشوی معمولی اشکالی ندارد._از فعالیت هایی که باعث سرخ شدن صورت می شوند مثل مصرف الکل، ورژش یا برنزه کردن در روز درمان خود داری کنید._برای کاهش تورم یا کبودی تا چند روز هر چند ساعت به مدت 15 دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید.اگر کبودی ایجادشود معمولا" در عرض 7-10 روز از بین می رود._در صورت نیاز می توانید 2-4 هفته بعد از درمان برای روتوش مراجعه نمایید.
مزایا

ژل به شکل مطمئنی چروک های عمیقی که روش های دیگر قادر به درمان آن ها نیستند را درمان می کندزیست تجدید پذیر است و به ندرت باعث بوجود آمدن واکنش می شود
عوارض

تجربه نشان داده است واكنش بدن به ژل بسيار كم است به‌خصوص اگر از ژل‌های استاندارد استفاده شود تنها عوارض تزریق ژل این است که ممكن است بعد از تزريق دچار كبودی و كمي تورم بشود كه معمولا در چند روز برطرف مي‌شود و مي‌توان گفت ممكن است در بعضي افراد اين اتفاق اصلا رخ ندهد.
هزینه


قیمت تزریق ژل به نوع محصول ژل مورد استفاده و میزان یا تعداد سرنگ های مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب بستگی دارد. بنابراین هزینه و قیمت تزریق ژل برای هر فرد متفاوت خواهد بود.
نتایج

به طور کلی، نتایج تزریق ژل موقتی هستند. عموما بین چند ماه تا حدود یک سال طول می کشند. میزان ماندگاری به نوع ژل مورد استفاده بستگی دارد. برای نتایج بهینه، جلسات درمانی بیشتر توصیه می شود. روش تزریق ژل شامل مجموعه ای از تزریقات کوچک در زیر سطح پوست در سطوح زیرپوستی- پوستی می شود. میزان مورد استفاده به عمق و اندازه نقص یا چروک پوستی بستگی دارد.با تحول روش های تزریق ژل، می توان از این روش ها برای درمان مشکلات درمانی و دندانی استفاده کرد.
 
آخرین ویرایش:

دکتر نقیب افشار

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 12, 2021
ارسالی‌ها
52
پسندها
4
امتیازها
8
وب سایت
mehrzadclinic.com
تخصص
دکترای حرفه ای

اعتبار :

انواع مدل تزریق ژل لب

ژل های حجم دهنده به عنوان یکی از خدمات پوست و زیبایی، موادی حاوی هیالورونیک اسید هستند. این ماده به صورت طبیعی نیز در پوست انسان وجود دارد و کمترین ناسازگاری را با پوست انسان نشان می دهد. این ژل ها برای کاهش چین و چروک پوست و همچنین حجم دادن به گونه، لب ها و چال های پوستی استفاده می شوند. سفتی مناسب و چسبندگی خوب به بافت زیر جلدی و همچنین یکدست بودن در جذب از مهمترین خواص این ژل ها هستند. تزریق ژل ها در محل، منجر به انبساط بافت می شود.
تزریق ژل مدل روسی
تزریق ژل مدل فانتری
تزریق ژل مدل طبیعی
تزریق ژل مدل عروسکی
 
بالا پایین