Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعاتی در مورد فال ها

  • نویسنده موضوع 20fal
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فال و طالع بینی
Konu Başlığı اطلاعاتی در مورد فال ها
نویسنده موضوع 20fal
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan 20fal

20fal

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 8, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
20fal.com

اعتبار :

فال
نمی دانم که چه قدر به مساله فال و فال گیری اعتقاد داری . به طوری کلی در هر جامعه ای که خرافات رواج داشته باشد فال گیری نیز در آن توسعه پیدا می کند . اما نباید یک طرفه به میدان قضاوت رفت و باید نسبت به این مئضوع خوب و بد های آن را در نظر گرفت . فال و فال گیری شاید بدی های داشته باشد ولی در کنار ان خوبی های زیادی نیز دارد . ز خوبی های این فال ها می توان امید دادن را مطح کردن چرا که بیشتر فال گیران برای کسب اعتماد فرد مقابل به شخص مورد نظر امید می دهند . ر جامعه ما نیز این امر رواج زادی دارد و مردم گرایش شدیدی به آن ها دارد . باید توجه داشت که فال ها نوع های گوناگونی دارند که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم . فال هایی که مردم به آن اعتقاد دارند بیشتر پیشینه تاریخی دارند و از قدیم الایام به ما رسیده اند می توان فال حافظ ، فال انبیا ، فال قهوه ، فال تاروت ،فال ورق را جز این گونه فال ها در نظر گرفت .

فال حافظ

این فال یکی از قدیمی ترین فال ها نزد ایرانیان می باشد این فال را حضرت حفاظ ساحته است که در بر گیرنده اشعار حافظ می باشد . برای این که شما بتوانید از این فال سر در بیاورید باید درک درستس از ادبیات و شعر فارسی اشته باشید . در قدیم گرفتن فال حافظ بسیار مشکل بود چرا که سی وجود نداشت که معانی ان را برای بقیه تفسیر نماید . اما امروزه کتاب هایی منتشر شده است که معانی این اشعار را در پایین ان صفحه به زبان روان اورده است . شما می توانید به احتی با خریدن این گونه کتاب ها برای خود فال حافظ بگیرید .راه ساده و آسان تری نیز وجود دارد و ان هم از استفاده از اینترنت می باشد . بسیاری از سایت ها هستن که در این امر فعالیت دارند . خوبی این سایت ها این می باشد ک کاملا رایگان می باشد و شما در سریع ترین زمان ممکن می توانید فال مربوط به خود را بگیرید . فال حافظ جز لیست اساسی این فال ها می باشد و شما خیلی ساده و راحت می توانید برای خود فال بگیرید . این فال ایین قدیمی در نزد ایرانیان دارد و از قدیم در میان مردم بوده است . بیشتر مردم فال حافظ را در شب یلدا و نوروز برای خود می گیرند و به آن اعتقاد شدیدی دارند. حتی اگر بعضی افراد اعتقاد نداشته باشند به دلیل وجود اشعار زیبا در این فال دید خوبی نسبت به آن پیدا می کنند . این فال را معمولا برای انجام کار هایی که قصد انجام شان را دارید می گیرید. در شب یلدا حدودا تمام ایرانی ها برای خود فال حافظ می گیرند و برای ان حضرت فاتحه می خوانند .

فال انبیا
یکی دیگر از فال هایی که در میان ایرانیان روتج دارد فال انبیا می باشد . این فال بر گرفته از سخنان پیامبران می باشد . همه ما می دانیم که پیامبران راه گشای سعادت انسان ها بوده اند و حرف هایشان همیشه روشنی بخش راه انسان ها می باشد . بنابراین در گذر زمان بسیاری از افراد بوده اند که سخنان پیامبران را جمع اوری کرده اند و آن ها را در قالب یک فال انبیا به بقیه معرفی نموده اند . این فال از ان جهت برای ایرانی ها مورد احترام می باشد که سخنان پیامبران را دارا می باشد و عمل کردن به ان ها وظیفه هر انسانی می باشد . این فال در ین مردم رواج پیدا کرده است و حدودا هر شخصی برای خود یک کتاب فال انبیا در خانه دارد . شما می توانید از نصایح و سخنان پیامبران در زندگی خود بهره ببرید و همیشه سخنان این بزرگواران را سرلوحه راه خود قرار دهید .

فال قهوه
این فال از جمله فال هایی است که جوانان گرایش بیشتری به آن دارند ، این گونه فال با استفاده از یک فنجان قهوه انجام می گیرد و به شخص گیرنده فال بسیار مرتبط می باشد چرا که او باید اشکالی را که بر روی قهوه ایجاد می شود بخواند و ز روی آن ها برای فرد مورد نظر فال بگیرد . اینگونه فال ها در بین خانم ها بیشتر رواج دارد و معمولا آن ها چنین فال هایی انجام می دهند . در این نوع فال شما باید یک شخص مطمئن را پیدا کنید که بتوانید به ان اعتماد کنید چرا که واقعا ایمن کار تخصص می خواهد و به هر فردی در این راه نمی توان اعتماد کرد . راه ساده و آسان تری نیز برای این کار وجود دارد و آن هم استفاده از سایت هایی که به این کار مشغول می باشند . بسیاری از این سلیت های که در امر فال فعالیت دارند عمل فال قهوه را نیز انجام می دهند . خوبی این گونه فال ها در این است که شما برای این کار هزینه ای پرداخت نمی کنید و این کار را کامپیوتر برای شما انجام می دهد . می انید که کامپیوتر می تواند داده ها را خیلی سریع پردازش کند و جواب ان را فورا در اختیار شما قرار دهد . این راه ساده ترین و بی هزینه ترین راهی است که با توجه به تکنولوژی ایجاد شده است . هر شخصی می تواند با استفاده از یک کامپیوتر برای خود فال قهوه بگیرد و برای این کار به عوامل دیگری نیاز ندارد.

فال تاروت
یکی دیگر از فال هایی که در بین مردم ایران رواج دارد فال تاروت می باشد . این نوع فال نیز برای خود عالمی دارد و بایدحتما به فردی مطمئن ایم کار بسپارید . باز هم برای این کار میتوانید از سایت های اینترنت کم بگیرید و از ان ها بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند. این نوع فال در مقایسه با قبلی ها کم تر رواج دارد ولی همچنان جز فال های محبوب مردم می باشد .
فال ورق
به احتمال زیاد در مورد فال ورق چیز هایی شنیده اید . این فال که با استفاده از ورق انجام می گیرد ف یکی از زیباترین و شیرین ترین فال هایی است که وجود دارد . در این فال از سرگرمی های ریاضی به کرات استفاده شده است . گاهی اوقات فرد گیرند فال ورق خود از انجام عمل های ریاضی که در حین گرفتن فال انجام می دهد بی خبر می باشد ولی با این حال بهترین سرگرمی های ریاضی را خود به خود انجام می دهد . ای نفال حتی برای کسانی که به فال اعتقاد ندارند نیز جالب می باشد چرا که در آن کار هایی انجام می گیرد که انسان را به حیرت وا میدارد . فال ورق بیشتر شبیه به شعبده بازی می باشد و اصول ۀن در سرعت می باشد . هر کسی بتواند این کار را با سرعت بیشتری انجام دهد ، موفق تر خواهد بود و می تواند هیجان این نوع فال را افزایش دهد . این فال به گونه ای است که شاید شما بار ها و بار ها برای خود این فال را بگیرید تا بتوانید خودتان آن را انجام دهید ولی اغلب مواقع در این کار شکست می خورید چرا که به مهارت بالایی در این کار نیاز است و معمولا شخص فال گیر این هنر را به شما نمی آموزد .
 
بالا پایین