Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات گردشگری دبی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı اطلاعات گردشگری دبی
نویسنده موضوع tourirani
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan tourirani

tourirani

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 8, 2017
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
tourirani.com
تخصص
برگزاری تور های مسافرتی و گردشگری

اعتبار :

دبی یکی از نقاط پر طرفدار در نزد خانواده های ایرانی می باشدکه حدودا بیش تر افراد به این منطقه سفر کرده اند و حداقل برای یک بار که هم شده است در تور دبی حضور داشته اند. می دانیم که دبی دارای حکومت مستقل نمی باشد و جمعیت ان چنانی ندارد و از لحاظ مساحت نیز وسعت زیادی ندارد و فقط توانسته است با شگرد های منحصر به فردی که در گردشگری دارد به این نقطه دست بیابد که امروز می بینیم یکی از مناطق گردشگری مهم و معروف در جهان است که تمام مردم دنیا خواهان سفر به آن جا هستند ولی بایذ بدانید که قیمت تور دبی در جاهای مختلف متفاوت است و شما باید بتوانید بهترین گزینه را در بین این دسته انتخاب کنید. دبی یکی ازمهم ترین مراکز خرید و فروش و تجارت در حوزه های مختلف می باشد و به این دلیل پیشرفت زیادی داشته که مرمان ان جا مالیات پرداخت نمی کنند و از هز چیزی که در اختیار دارند به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اند. پیست ماشین سواری دبی خیلی معروف است که در ان جا مسابقه ماشین سواری در بیابان همه روزه برگزار می شود و بیشتر کسانی که در تور ارمنستان شرکت کرده اند حتماً آن جا می روند و از این پیست دیدن می کنند و لحظات شادی را برای خود رقم می زنند.

مراکز تجارتی دبی که جزء مهم ترین مراکز خرید و فروش در جهان است که همواره از استقبال خوبی برخوردار می شود و حدودا هر کسی که به این مکان سفر می کند حتما سری به این مراکز می زند و خرید هایی اتجام می دهد. در پاره از مواقع قیمت تور دبی خیلی گران می شود و معمولا مردم دیگر نمی توانند در این گونه تور ها شرکت کنند بنابراین باید در موقعی مراجعه کنید که بتوانید حداقل قیمت تور دبی ارزان گیر بیاورید و برای شما این امکان را فراهم سازد تا شما نیز بتوانید در این سفرشرکت کنید و از این مکان لذت ببرید. برچ خلیفه دردبی نیز خیلی معروف است چرا که این برج جزو یکی از شاهکار های معماری و مهندسی در جهان می باشدو مهندسین زیادی بر روی این برج تلاش کرده اند تا بتوانند همچین بنایی را پیاده کنند که نظیر آن در هیچ کجای دنیا یافت نشود و علاقه مندانی که دوست دارند بناهایی را ببینند که در جهان منحصر به فرد است حتما باید به آن جا مراجعه کنندو از نزدیک این شاهکار را رویت کنند. درمواقعی از سال مثلا نزدیکی های عید نوروز قیمت تور دبی به صورت تصاعدی افزایش می یابد و در آن هنگام متقاضی زیاد می باشدو آژانس ها برای این که بتوانند به خوبی این موضوع را پوشش دهند باید تمام سعی و تلاش شان را انجام بدهند و لحظات شادی را برای کسانیکه قصد دارند از دبی دیدن کنند فراهم می کنند.

[h=2]جغرافیا دبی[/h] دبی یکی از شهر های مهم کشور امارات متحده عربی می باشد و در جنوب کشورمان واقع می باشد. این کشور به لحاظ قرار گیری بر روی خط استوا، دارای آب و هوای گرم و زمین های خشک و کویری می باشد. تابستان های این منطقه واقعا گرم می باشد و ممکن است برای انسان کمی سخت باشد که بتواند این هوا را تحمل کند با این حال می بینیم که این شهر از این ویژگی ها به خوبی بهره گرفته است و توانسته است در عرض چندین سال به یکی از شهر های مهم از لحاظ گردشگری تبدیل گردد. پیست های ماشین سواری دبی در جهان معروف می باشد. شما می توانید با اجاره کردن ماشین ، در این پیست ها که در بیابان های دبی می بشند با مسابقه بپردازید و هیجان خود را آزاد کنید. دبی از جمله شهر هایی است که با استفاده از سیاست های درست توانسته است امروزه خود را به عنوان یک عامل اقتصادی مهم در کشور امارات مطرح کند. تور دبی از جمله تور هایی است که برای همه ما جذاب و جالب می باشد. این تور از جمله تور های مورد علاقه ایرانیان می باشد و معمولا این گونه تور ها با ظرفیت کامل انجام می گیرد چرا که به دلیل نزدیکی قیمت تور دبی ارزان می باشد و برای افراد به صرفه می باشد.

[h=2]مراکز خرید بزرگ در دبی[/h] دبی از جمله شهر هایی است مه ذر آن مراکز خرید بسیار بزرگی وجود دارد. اگر شما از فاصله دور این شهر را نظاره کنید برج ها و آسمان خراش های بزرگی را می بینید که تماما به عرضه محصولات و کالا می پردازند. بیشتر اجناسی که در این مراکز به فروش می رسد چینی می باشد چرا که سود بیشتری برای آن ها در این محصولات وجود دارد و معمولا تقاضا بیشتری برای این گوته کالا ها وجود دارد. بیشتر مردم جهان ذبی را به نام مرامز خرید آن می شناسند. شما هر چیزی را که در این مکان اراده کنید می توانید یافت کنید. یکی از عامل هایی که توانسته است چنین بازار های بزرگی را پدید بیاورد معاف مالیاتی برای این مراکز می باشد. محال است کسی بتواند وارد یک مرکز خرید شود و تمام آن را نظاره کتد چرا که معمولا در میانه راه خسته می شود و سریعا وسایل خود را خرید می کند. این مکان از جمله نقاطی است که بی شک در تور دبی از آن دیدن می کنید چرا که بیشتر افراد به خاطر این مراکز پای در این شهر زیبا نی گذازند گر چه این شهر برای خود آثار زیبایی دارد که هر کدام در نوع خود مثال زدنی می باشند. شما می توانید در تور دبی از تمام جاذبه های این شهر دیدن کنید و برای خود خاطرات قشنگی را از این شهر به ثبت برسانید.

[h=2]برج خلیفه دبی[/h] دبی را با نام شهر آسمان خراش ها شند. در سر تاسر این شهر آسمان خراش های متعددی وجود دارند که آسمان را شکافته و برای خود خود نمایی می کنند. در میان آن ها برجی وجود دارد که به برج خلیفه مشهور می باشد. این برج نزدیک یک کیلومتر ارتفاع دارد و از جمله بلندترین آسمان خراش های جهان به حساب می رود. این برج برای چند سال به عنوان بزرگترین آسمان خراش جهان معروف بوده است و در لیست بزرگترین ها قرار داشت. در بالای این برج شهر دبی کاملا دیدنی می باشد. شما می توانید تمام شهر را در میدان دید خود داشته شید. برای هر کسی آرزو می باشد که از فاصله بالا نمای شهر را نظاره کند. در طبقه بالایی این برج مکان وجود دارد که در آن جا تلسکوپ ها قرار دارد مه می توانید با استفاده از آن تمام شهر را رصد کنید. بازدید از این برج برای تماموعموم مردم آزاد می باشد. در تور دبی از این برج زیبا دیدن کنید . آسانسور های این برج بسیار قوی می باشند و شما را در مدت کوتاهی به بالای برج می رسانند. برای حمل این آسانسور ها، مهندسان موتور های قوی و بزرگی را َ طراحی کرده اند که بتواند چنین باری را تحمل کند. سر تاپای این برج دیدنی می باشد و هر نقطه را نگاه کنید می تواند برای شما جالب به نظر رسد.
[h=2]برج العرب دبی[/h] یکی دیگر از برج های معروف شهر دبی برج العرب می باشد. این برج یکی از شاهکار های معمای و یکی از برترین سازه هایی است که تا کنون بشر توانسته است بسازد. معماری این برج فوق العاده می باشد و هر کسی را تحت تاثیر خود قرار می دهد این برج نیز، در لیست بلند ترین برج های جهان قرار داد و ارتفاع آن به همرا آنتنش به بالای یک کیلومتر می رسد. هنگامی که این بنار را از نزدیک مشاهده می کنید بی اختیار از خود بی خود می شوید چرا که عظمت آن فوق العاده می باشد. ابن بنا برای انسان باور نکردنی می اشد چرا که در آن از برترین تکنولوژی های موجود استفاده شده است. این برج نیز همانند برج خلیفه برای خود دیدنی های فوق العاده ای دارد و بازدید از آن برای تمام عموم مردم آزاد می باشد. حتما در تور دبی از این برج خارق العاده دیدن کنید چرا که ممکن است بعدا حسرت آن را بخورید .
[h=2]

اتوبوس شگفت‌انگیز دبی[/h] یکی دیگر از جاذبه های زیبا و جالب در شهر دبی اتوبوس شگفت‌انگیز می باشد. این اتوبوس توسط برترین سازندگان خودرو ساخته شده است و دارای توانایی های منحصر به فرد می یاشد. این اتوبوس قابلیت راه رفتن بر روی خشکی و آب را دارا می باشد. شما می توانید با استفاده از این اتوبوس گشتی در شهر بزنید و از کنار حاذبه های این شهر گذر کنید و آن ها را نظاره کنید، در ادامه آن این اتوبوس به داخل دریا می رود و شما می توانید سواحل زیبا اطراف این شهر را مشاهده کنید. شما می توانید به همراه خانواده خود سوار این اتوبوس شوید و از لذت گردش در شهر استفاده کنید. فقط یادتان باشد که برای سوار شدن باید بلیط تهیه تمایید البته بلیط آن گران نیست و به راحتی می توانید با اعضاء خانواده خود سوار این اتوبوس شگفت‌انگیز شوید. این اتوبوس از جمله موارذی است که در تور دبی حتما باید از آن دیدن کنید و همرا با آن چرخی در درون شهر بزنید.

[h=2]پیست بی نظیر دبی[/h] دبی یکی از بهترین مکان های دنیا برای تفریح و گردش می باشد. پیست دبی از جمله مواردی است که در دنیا مشهور می باشد. بیشتر مسابقات ماشین سواری در این پیست انجام می گیرد. شما می توانید با اجاره کردن ماشین، در این پیست گردش کنید و حتی با دیگر ماشین ها مسابقه دهید. این کار یکی از هیجان انگیز ترین کار ها در شهر دبی می باشد. هر ساله مسابقات ماشین سواری در جهان در این پیست بی نظیر برگزار می گردد. حتما از لذت ماشین سواری در این پیست لذت ببرید. یکی از مواردی که تقریبا برای تمام افراد مهم می باشد، قیمت تور دبی می باشد، البته در کنار قیمت باید به کیفیت خدمات و امکانات رفاهی در حین تور نیز توجه داشته باشید و با دید وسیع بتوانید بهترین تور را انتخاب کنید. امیدواریم که بهترین ها را در این تور دبی تجربه کنید و خاطرات خوب و به یادماندنی خوبی را رقم بزنید.
 
بالا پایین