Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پرسش و پاسخ در مورد عمل تزريق چربي

اطلاعات موضوع

Kategori Adı پوست و مو
Konu Başlığı پرسش و پاسخ در مورد عمل تزريق چربي
نویسنده موضوع somayeh banoo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan دکتر نقیب افشار

somayeh banoo

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 6, 2017
ارسالی‌ها
10
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

بی‌هوشی عمومی است یا موضعی؟
در تزریق چربی می‌توان در موارد کلی و نقایص بزرگ در صورت عدم ممنوعیت از بی‌هوشی عمومی و در موارد نقص جزیی یا انتخاب بیمار از بی‌‌حسی موضعی استفاده کرد.


چربی تزریق شده در صورت چه می شود ؟
چربی تزریق شده نوعی پیوند سلولی است که از جایی از بدن ، به جای دیگر بدن انجام می شود و به طور متوسط 50 در صد از سلولهای پیوندی به طور موفقیت آمیز زنده و جزو بافت های صورت می شود . این 50 در صد باقی مانده به طور دائم در صورت باقی می ماند ، پس از آنجایی که حدود 50 در صد سلولهای پیوند شده نمی گیرد و از بین می رود ( که طی حدود 6 هفته رخ می دهد ) ، معمولا بعد از 6 ماه تا یک سال تزریق چربی تکمیلی برای دومین بار ، ممکن است نیاز باشد تا میزان بزرگ شدن و پر شدن مورد نظر به میزان دلخواه برسد .


آیا خارج کرن چربی با دستگاه انجام می شود ؟ آیا دردناک است و جای آن می ماند ؟
خارج کردن چربی کاری بسیار ظریف است که تحت بی حسی موضعی وبدون درد و توسط وسایل مخصوص این کار و بدون دستگاه انجام می شود و هیچگونه آثاری از این کار بر جای نمی ماند .


در چه سنی؟
محدودیت سنی وجود ندارد اما اکثریت موارد استفاده در سنین 18 تا ۶۰ سال است. در تمام موارد قبل از انجام این روش بیماران باید تحت ماموگرافی هر دو پستان قرار بگیرند تا بتوان نتایج ماموگرافی‌های بعدی را با نمونه قبل از عمل مقایسه کرد


میزان تزریق چربی چقدر است؟
بسته به میزان مورد نیاز برای اصلاح نقص، از مقادیر کمتر از ۱۰۰ سی‌سی تا بیش از ۷۰۰ سی‌سی گزارش شده.


آیا امکان جابه جا شدن ایجاد ناصافی و یا عفونت در تزریق چربی وجود دارد؟
این عوارض در تزریق چربی معمولا دیده نمی شود و بیشتر در تزریق ژل های غیر قابل جذب به آنها بر می خوریم


طول مدت ماندگاری چربی تزریق شده چقدر است؟آیا نیاز به تکرار دارد؟
در واقع تزریق چربی نوعی پیوند بافت چربی از یک نقطه ی بدن به نقطه ی دیگر است. از سلول هایی که تزریق می کنیم حدود 30 تا 70 درصد آن ها در محل زنده می مانند که این سلول ها می توانند به صورت دائمی باقی بمانند.در مورد تکرار معمولا بیمار 2 یا 3 ماه بعد ویزیت می شود و اگر نیازی به افزایش چربی داشت˓ مجددا تزریق چربی انجام می شود.


بعضی افراد درزیر چشم واطراف پلک حلقه های تیره و یا هاله ای تو رفته دارند آیا تزریق چربی در این افراد موثر است؟
تو رفتگی زیر چشم و یا حلقه کبود و گاها پف آلودگی در زیر چشم از نازیباییهای چشم گیر در صورت افراد است که گاها فرد را خسته و بیمار نشان می دهد.
تزریق چربی اقدامی مناسب در جهت کاهش نازیبایی فوق می باشد که گذشته از لاغری ، کبودی آن ناحیه را دربلندمدت کمتر می کند.


روزهای بعد از تزریق چه می شود ؟
معمولا طی هفته اول تورم زیادی در صورت وجود دارد ، سپس میزان آن بسیار کمتر می شود و به هیچ وجه نمای صورت غیر عادی نیست ؛ ولی جذب کامل تمامی ورم ها و بافت های مرده حداقل 6 هفته زمان نیاز دارد . پس نتیجه نهایی بعد از 6 هفته معلوم می شود ، مرحله دوم تزریق زودتر از 6 ماه انجام می شود


خطری ندارد؟
ـ نتایج انجام این جراحی همانند سایر جراحی‌های انجام شده در جراحی پلاستیک به تکنیک انجام و مهارت جراح بستگی دارد و هرچه بتوان تکنیک برداشت و تزریق را با آسیب کمتری انجام داد تا چربی به دست آمده بیشتر زنده بماند، نتایج به دست آمده نیز بهتر است. به عبارت بهتر این جراحی یک هنر است تا یک تکنیک مکانیکی برداشت و تزریق چربی...


بعد از عمل چه اتفاقی می‌افتد؟
ـ بلافاصله پس از انجام جراحی، تورم زیادی در محل‌های برداشت چربی و نیز خود پستان‌ ممکن است ایجاد شود که در عرض چند هفته از بین رفته و حجم پستان‌ها در طول حدود ۴ تا ۶ ماه به میزان ثابت خود می‌رسد. برای ایجاد قوام و شکل بهتر و راحتی بیمار مانند سایر رو‌ش‌ها می‌توان پس از عمل از سینه‌بند تا چند هفته استفاده کرد. بیمار به راحتی قادر است از چند ساعت پس از عمل به فعالیت‌های روزمره برگردد و محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد.
 
آخرین ویرایش:

دکتر نقیب افشار

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 12, 2021
ارسالی‌ها
52
پسندها
4
امتیازها
8
وب سایت
mehrzadclinic.com
تخصص
دکترای حرفه ای

اعتبار :

یکی از سوالات در خصوص تزریق چربی انتخاب پزشک ماهر و توانا است.

انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی در روند عمل تأثیر به سزایی دارد زیرا وی می‌تواند شما را به نتیجه دلخواه و موردنظر نزدیک کند. در واقع انجام عمل توسط یک پزشک کارآزموده و با تجربه باعث می‌شود که عمل شما به صورت حرفه‌ای و بدون عیب و نقض پیش برود. علاوه بر این موارد پزشک خوب می‌تواند در عدم بروز عوارض جانبی دخیل باشد. اگر چه عوارض ناشی از عمل‌های زیبایی تزریق چربی بسیار کم است و حتی تعداد ناچیزی هستند که به این مشکل برخورد می‌کنند، اما پزشک غیرمعتبر و بدون تجربه قطعاً در ایجاد چنین مشکلی بی تأثیر نخواهد بود. پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را از دست ندهید چرا که می‌خواهیم درباره انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی اطلاعاتی را به شما بدهیم.
اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به فکر انجام تزریق چربی هستید، و به دنبال بهترین دکتر تزریق چربی در تهران هستید، ما را تا ادامه ی این مطلب همراهی کنید تا شما را با بهترین جراحان و پزشکان در این حوزه آشنا کنیم. امروزه، با توجه به افزایش خواستار افراد برای انجام عمل های پلاستیکی، انجام عمل تزریق ژل و بوتاکس بسیار مورد توجه افراد ، مخصوصا خانم ها قرار گرفته است.

افراد زیادی هستند که از لاغری صورت و یا قسمت های مختلف بدن خود رنج می برند. این دسته از افراد با داشتن رژیم های غذایی سنتی و یا استفاده از داروهای شیمیایی به نتیجه ی دلخواه خود نرسیده اند. در اکثر مواقع به دلیل وجود عوامل ژنتیکی و یا وجود هورمون های خاصی در بدن، افراد دچار لاغری و یا کاهش حج در قسمت های مختلف بدن می شوند.

تزریق چربی در اکثر مواقع برای پر کردن و یا افزایش حجم قسمت های مختلف صورت و یا بدن انجام می گیرد. به طور مثال افرادی که در زیر چشم خود گودی و یا حفره دارند و یا دارای صورت های لاغر و یا کشیده هستند، می توانند عمل تزریق چربی را انجام دهند و قسمت های توخالی را ترمیم کنند.

در بعضی از مواقع افرادی که دچار اضافه وزن هستند، می توانند از بافت های اضافی چربی بدن استفاده کنند. این به این معنا است که بافت چربی بدن را به قسمت هایی که لاغر و کم حجم هستند انتقال می دهند. و باعث فرم دهی و شکل دهی به آن قسمت می شوند. به طور مثال از عمل تزریق چربی برای افزایش حجم سینه، باسن، چاقی صورت، زاویه سازی فک و صورت استفاده می کنند.

ما هم اکنون در این مقاله سعی داریم که شما عزیزان را با بهترین دکتر تزریق چربی در تهران آشنا کنیم. ما را تا ادامه ی این مطلب همراهی کنید تا با چگونگی تزریق چربی و کاربرد آن آشنا شوید. بهتر است در ابتدای مطلب این را بدانید که برای انجام عمل تزریق چربی باید به بهترین دکتر تزریق چربی در تهران مراجعه کنید و در انتخاب نوع پزشک خود دقت کافی را به عمل بی آورید.
 
بالا پایین