Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تور استانبول و سفر به قسطنطنیه در نوروز 96

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش متفرقه انجمن عکس و گرافیک
Konu Başlığı تور استانبول و سفر به قسطنطنیه در نوروز 96
نویسنده موضوع cafegardesh
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan cafegardesh

cafegardesh

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 8, 2017
ارسالی‌ها
35
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

تور استانبول و سفر به قسطنطنیه در نوروز 96
استانبول، میعادگاه شرق و غرب، شهری است که نیمی از آن در اروپا و نیم دیگرش در آسیا قرار دارد. تور استانبول نوروز ۹۶ شما را به استانبول یا همان قسطنطنیه قدیم می‌برد که مملو است از مساجد و کلیساهای تاریخی و کافه‌های قدیمی. آثار تاریخی را در استانبول می‌توانید در هر کوچه و خیابانی پیدا کنید. استانبول یکی از توریستی‌ترین شهرهای جهان است و این امر قطعا بی‌دلیل نیست.
تور استانبول شما را به شهر رنگارنگی می‌برد که پر است از مسجد‌ها و قصر‌های باشکوه عثمانی که درکنار حمام‌های ترکی و کلیسا‌های رومی خودنمایی می‌کنند. قصر توپکاپی، مسجد کبود، مسجد ایاصوفیه و کشتی‌سواری در دریا ازجمله جاذبه‌های این شهر باشکوه هستند.
پس از بازدید از آثار تاریخی استانبول و دریای مرمره حتما خسته شده‌اید و به‌دنبال جایی هستید تا کمی خستگی درکنید و چیزی بخورید. استانبول پر است از کافه‌ها و قهوه‌خانه‌های قدیمی (و مدرن) که در کوچه‌ها و خیابان‌ها، و حتی کلیساها و کنیسه‌های این شهر، پیدا می‌شوند. غذاها و شیرینی‌های ترکی قطعا تجربه‌ای عالی برای شما رقم خواهند زد.
کشتی‌سواری در تنگه بسفر و دریای مرمره و عکس گرفتن با مرغ‌های دریایی هم دیگر تفریحاتی است که تور استانبول نوروز ۹۶ برای ارائه به شما دارد. تور استانبول به شما این امکان را می‌دهد تا اگر مایل بودید از جزایر اطراف استانبول هم بازدید کنید. حالا می‌رسیم به مقوله شیرین خرید! بازارهای استانبول کمابیش شبیه بازارهای خودمان هستند. گرند بازار که یکی از شریان‌های اقتصادی استانبول است پر است از فرش و گلیم، صنایع دستی، لباس‌های سنتی، ظروف چای و قهوه و... خرید در این بازار ۶۰۰ ساله یکی دیگر از تجربه‌های نابی است که با تور استانبول نوروز ۹۶ رقم می‌خورد.
می‌خواهید از قیمت‌های تور استانبول نوروز 96 باخبر شوید؟ بر روی صفحه تور استانبول نوروز ۹۶ کلیک کنید و از بین تورهای مختلف تور ارزان استانبول نوروز ۹۶ را انتخاب کنید.

نگارش: کافه گردش
 
بالا پایین