Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خرید ssl برای دامنه های دات آی آر و دات کام

  • نویسنده موضوع cilek
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات
Konu Başlığı خرید ssl برای دامنه های دات آی آر و دات کام
نویسنده موضوع cilek
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan cilek

cilek

کـاربـر جـدیـد
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2015
ارسالی‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
inten.asia

اعتبار :

خرید SSL : گواهینامه اس اس ال یکی از نیاز های ضروری در سئو سایت امروزی برای وب سایت ها می باشد . موتور جستجوی گوگل بتازگی بحث خرید SSL برای دامنه های دات آی آر و دات کام در اولیت قرار داده است . در روز های اخیر گوگل ایمیلی به تمامی وب مستران ارسال کرد و از تمامی وب سایت ها درخواست استفاده SSL را برای آنها پیشنهاد کرده است .


خرید بهترین SSL برای سئو سایت‎


بهترین SSL برای سئو سایت‎ کدام است ؟ طراحی وب سایت اینتن با تحقیقات خود با بهترین ارائه دهندگان گواهینامه های امنیتی SSL قرار داد همکاری بسته است . از شرکت های بزرگ و معتبر طرف قرارداد اینتن می توان به شرکت کومودو و wildcard اشاره کرد . برای دامنه های دات آی آر هم از شرکت های معتبر به ارائه گواهینامه های امنیتی اس اس ال می پردازد .




خرید SSLخرید گواهینامه اس اس ال SSL


شرکت طراحی سایت برای راحتی مشتریان خود در بخش پرتال اینتن خدمات گواهینامه SSL را بصورت اختصاصی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . مشتریان گرامی اینتن می توانند با ارسال فرم درخواست اس اس ال در انتهای این پست درخواست خرید SSL خود را به طراحی سایت اینتن ارسال نماید .


فواید خرید SSL برای سئو سایت


موتور جستجور گوگل اهمیت بسیار زیادی برای امنیت کاربرانی که از سایت شما بازدید می نمایند دارد . از این رو این موتور هوشمند همیشه به دنبال بهبود شرایط برای کاربران اینترنتی است . داشتن گواهینامه SSL یکی از ابزار ها برای امنیت وب سایت می باشد که گوگل به تازگی آنرا در پارامتر های مهم در حوزه سئو مطرح کرده است . از این رو داشتن این گواهینامه بر روی وب سایت شما می تواند تاقیر بسیار زیادی در سئو وب سایت شما داشته باشد . اگر وب سایت شما یک سایت فروشگاهی است علاوه بر موضوعات مطرح شده در گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی هم تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت . اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد گواهینامه اس اس ال و پروتکل https نیاز دارید می توانید مقاله HTTPS چیست را مطالعه نمایید .


خرید SSL برای دامنه .ir


خرید SSL برای دامنه های .ir یکی از معظلات سایت های ایرانی برای انتقال وب سایت شان از http به https می باشد . طراحی سایت اینتن با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در حوزه طراحی سایت و سئو سایت یکی از بهترین خدمات دهنده های گواهینامه اس اس ال را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد .


اینتن یکی از معتبر ترین گواهینامه های اس اس را در اختیار مشتریان خود با قیمت های بسیار رقابتی قرار می دهد . ارائه SSL ارزان در پکیج های ارائه شده اینتن هم موجود می باشد. شما می توانید برای خرید اس اس ال برای دامنه دات آی آر با ما در ارتباط باشید .
 
بالا پایین