Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

هر آنچه در طراحی وب سایت املاک باید بدانید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات
Konu Başlığı هر آنچه در طراحی وب سایت املاک باید بدانید
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

هر آنچه در طراحی وب سایت املاک باید بدانید


هر آنچه در طراحی وب سایت املاک باید بدانید : امروزه طراحی سایت املاک طرفداران بسیاری پیدا نموده است . در سایت های املاک یکی از با اهمیت ترین امور ، مشخص نمودن بازدید کنندگان وب سایت می باشد . علاوه بر مشخص نمودن کاربران وب سایت ، می بایست منطقه ی جغرافیایی تجارت خود را نیز تعیین نمایید . وب سایت های املاک از آن دسته سایت هایی می باشند که با کابران بسیار متفاوتی سر و کار دارند .

خوانا بودن وب سایت املاک :


اگر قصد دارید مشتریان تان محتوای طراحی سایت تان را مطالعه کنند ، باید طراحی وب سایت تان ساده و خوانا انجام شده باشد . بهترین راهکار در این زمینه استفاده از رنگ مشکی برای متن ها و رنگ سفید برای پس زمینه می باشد . اندازه ی متون نیز می بایست به مقداری باشد که کاربر به راحتی بتواند آن را مطالعه نماید .
طراحی سایت املاک متناسب با دستگاه های هوشمند :


اهمیت این مساله بسیار واضح می باشد ، زیرا بیش از 30 % از مشتری ها با استفاده از تلفن های همراه خود به اینترنت متصل می باشند و بسیار مهم است که وب سایت شما در تلفن های هوشند نیز به بهترین شکل نمایش داده شود . ممکن است هزینه های طراحی سایت تان اندکی افزایش یابد اما با این روش طراحی وب سایت ، موفقیت شما تضمینی خواهد بود .
حضور پر رنگ در رسانه های اجتماعی :


اگر می خواهید شمار بازدیدکنندگان بنگاه تان را افزایش دهید ، می بایست نقاط مثبت فعالیت تان را تعیین نمایید و عملکرد های بهینه ی خود را به نمایش بگذارید . طراحی سایت شما باید از دیگر وب سایت ها متمایز باشد و این مسئله را نیز به تمامی افراد اعلام نمایید . به بیان دیگر طراحی وب سایت شما می بایست شخصی سازی شده باشد .
به کار گیری تصاویر در طراحی وب سایت املاک :


یکی از کاراکتر های موثر در ایجاد احساس در وب سایت ها ، تصاویر می باشند . برای شخصی سازی وب سایت تان بهتر است از تصاویر کادر خودتان در صفحه ی اصلی طراحی سایت استفاده نمایید . در واقع تصاویر شما می بایست از دیدگاه کاربران گرفته شده باشند تا بتوانند به آن ها حس اعتماد را بدهد .

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین