Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پالم جمیرا دبی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı پالم جمیرا دبی
نویسنده موضوع tourirani
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan tourirani

tourirani

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 8, 2017
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
tourirani.com
تخصص
برگزاری تور های مسافرتی و گردشگری

اعتبار :

دبی یکی از شهر های توریستی جهان می باشد . این شهر که به شهر برج ها مشهور می باشد یکی از زیباترین نقاط جهان محسوب شده و از محبوبیت خاصی بین توریستان برخوردار می باشد . محبوبیت این شهر مختص به توریستان خارجی نمی باشد و در بین ایرانی ها نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد . بیشتر افراد برای مسافرت های نزدیک خود این شهر را انتخاب می کنند چرت که در ان تمام تفریحات و سرگرمی ها مهیا می باشد و هر کسی می تواند متناسب با سلیقه ای که دارد به تفریح مورد علاقه اش بپردازد . تور دبی همیشه از طرف آژانس های هواپیمایی ارائه می شود و معمولا این گونه تور ها با ظرفیت کامل انجام می گیرد . یکی از مکان های دیدنی که در تور دبی باید از ان دیدن نمایید ، پالم جمیرا می باشد . البته بازدید از این مکان همیشه در اولویت بوده است و از نقاطی است که معمولا در ابتدای سفرتان از آن دیدن می کنید . این شهر به شهر سرگرمی ها نیز معروف می باشد چرا که در ان همه نوع سرگرمی و تفریح وجود دارد . جزایر زیبای این شهر باعث گردیده است که ورزش های آبی نیز در این مکان رونق داشته باشد . هر کسی که از این شهر دیدن کرده است ، همواره راضی و خشنوده بوده و میل دارد که دوباره به آن جا بازگردد و بار دیگر ار سرگرمی ها و تفریحات آن جا لذت ببرد . در این کنار این تفریحات این شهردارای جاذبه های دیدنی زیادی می باشد . آثاری که در این شهر هستند معمولا در جهان بی رقیب می باشند و همتایی برای آن در دنیا وجود ندارد . تور دبی می واند برای هر فردی شگفت انگیز باشد چرا که در آن هم می تواند به سرگرمی و تفریح بپردازد و هم از از آثار ارزشمند و تاریخی زیبایی دیدن کند و هم وسایلی که نیاز دارد را خریداری کند چرا که این شهر دارای بهترین مراکز خرید می باشد و معمولا در آن بهترین اجناس با قیمت بسیار پایین عرضه می شود .

[h=2]

دیدنی های پالم جمیرا[/h] جزیره پالم جمیرا یکی از زیباترین جزیره های مصنوع می باشد که به دست انسان ساخته شده است . این جزیره جز یکی از سه جزیره نخل دبی می باشد که عبارتند از پالم جمیرا ، پالم جبل علی و پالم دیره. شکل کلی این جزیره مانند یک تنه درخت می باشد که شمال 17 شاخه می باشد که در کل مساحتی حدود 5 کیلیومتر در 5 کیلومتر می باشد . این واحد از سطد حدود 800 برابر زمین یک فوتبال می باشد . این مکان یکی از شاهکار های مهندسی در جهان می باشد . این جزیره نمادی از قدرت بشر می باشد . برای اتمام این پروژه هزینه های زیادی صرف شده است و افراد زیادی بر روی ان کار کرده اند . آماری دقیقی از کارکنان آن وجود ندارد اما حدس زده می شود حدود 40 هزار نفر بر روی این پروژه عظیم مشغول خدمت بوده اند . در این مکان تمام امکانات رفاهی و خدمات آسایشی برای توریستان و گردشگران مهیا می باشد و انواع ورزش های آبی در این جزیره دایر می باشد و شما می توانید اوقات شادی را در این جزیره سپری کنید . بدون شک این مکان از بهترین نقاط برر روی کره زمین می باشد . در جزیره پالم چمیرا انواع فروشگاه ها ، رستوران ها و هتل ها ساخته شده است که همگی بر جذب توریست این منطقه می افزاید . برای هر کسی آرزو می باشد که از این جزیره زیبا دیدن کند . شما می توانید ساعاتی را به تفریح و سرگرمی در پالم جمیرا بگذرانید و در ادامه از رستوران ها و هتل های لوکس این مکان استفاده کنید . این مکان برای تمام افرادی که در تور دبی شرکت کرده اند خاطره ساز بوده است و همواره از آن به نیکی یاد کرده اند . بازدید از این جزیره زیبا را به هیچ وجه در تور دبی فراموش نکنید چرا که دیگر چنین فرصتی برای هر کسی پیش نمی اید . امیدواریم که بهترین ها را در این جزیره تجربه کنید و اوقات خوبی را سپری کنید .
[h=2]هتل آتلانتیس در پالم جمیرا دبی[/h] دبی یک از توریست پذیر ترین شهر های جهان می باشد . همین عامل سبب گردیده است که در این شهر رستوران ها و هتل های لوکسی ساخته شود تا بتواند جوابگو تقاضای توریستان باشد . هتل آتلانتیس یکی از هتل های 5 ستاره و معروف دبی می باشد که در جزیره پالم جمیرا واقع شده است . شما می توانید با رزرو کردن اتاق های این هتل ، در این مکان مجلل و رویایی بمانید و از خدماتی که در آن ارائه می شود استفاده کنید . شاید کمی قیمت های این هتل در مقایسه با سایر هتل گرانتر باشد اما ارزش آن را دارد که برای یک شب هم که شده آن را تجربه کنید . شما برای اقامت در این هتل باید از قبل اتاق رزرو کنید چرا که معمولا اتاق های آن سریعا پر می شود و ممکن است برای شما جا گیر نیایید . این شهر دارای زیبا ترین هتل ها و لوکس ترین های آنان می باشد . هتل آتلانتیس یک از هتل ها پنج ستاره و معروف این شهر می باشد . بیشتر افراد سرشناس و مهم این شهر در این هتل اقامت می کنند . در داخل این هتل رستوران های مجللی وجود دارد که غذا های خوشمزه ای در آن سرو می شود . تور دبی به شما این اجازه را می دهد تا از این مکان ها دیدنی بازید کنید . در تور دبی نگران قیمت ها نباشید چرا که فقط یک بار در زندگی خود از این مکان ها استفاده می کنید و حیف است که در این تور نگران قیمت باشید . این هتل زیبا دارای اتاق های لوکس و تمیز می باشد . در آن اکواریوم بزرگی نیز وجد دارد که ماهی های مختلفی در آن وجود دارد . در این مکان شما می توانید در کنار دولفین ها شنا کنید و به صورت مستقیم با آن ها بازی کنید .

[h=2]

تصویر هوایی از پالم جمیرا[/h] اگر از بالا به این جزیره زیبا نگاه کنیم آن را شبیه به یک درخت می بینیم . این درخت دارای 17 شاخه می باشد که زیبایی خاصی به ان بخشیده است .برای ساخت این پروژه عظیم انسان های زیادی تلاش کرده اند . این جزیره زیبا و دوست داشتنی نمادی از قدرت انسان می باشد . شما می توانید در پالم جمیرا به انواع تفریحات و سرگرمی ها بپردازید . تمام امکانات و خدمات آسایشی برای افراد در این جزایر فراهم می باشد . در هنگام انتخاب تور ها به قیمت تور دبی توه داشته باشید . معمولا آژانس ها و شرکت ها برای جلب مشتری بیشتر طرح هایی ارائه می دهند که در آن تور دبی ارزان می باشد و این هنگام بهترین فرصت برای شما ایجاد می شود تا از این شهر زیبا و بی نظیر دیدن کنید . هر کسی که به شهر دبی رفته است آرزو دارد دوباره به ان جا باز گردد چرا که واقعا مکان های زیبایی دارد که با یک بار انسان از آن ها سیر نمی شود . امیدواریم که سفری خوب در این شهر داشته باشید .
 
بالا پایین