Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جراحی زیبایی بینی با انحراف

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار پزشکی
Konu Başlığı جراحی زیبایی بینی با انحراف
نویسنده موضوع filiph
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan filiph

filiph

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 28, 2016
ارسالی‌ها
23
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=2][/h]


برای بیشتر افراد که دارای بینی انحراف دار هستند، عمل جراحی زیبایی بینی بیشتر از آنکه به بهتر شدن چهره آن ها کمک کند، موجب تقارن صحیح در چهره فرد میشود. نخستین چیزی که فرد با بینی کج را موجب میسازد تا جراحی زیبایی بینی انجام دهد، عدم داشتن اعتماد بنفس میباشد همینطور بینی که انحراف دارد نیز برای فرد مشکل تنفسی ایجاد میکند.
[h=2]مواردی که میبیست درباره جراحی زیبایی بینی انحراف دار بدانید :[/h]
در صورتی که شما از جراحی زیبایی بینی دارای انحراف برای اصلاح کردن ساختار بینی و برطرف کردن مشکلات تنفسی و باز کردن مسیر تنفسی استفاده میکنید، در اصطلاح به این موضوع سپتواینوپلاسپتی میگویندو زمانیکه جراحی زیبایی بینی انحراف دار برای مشکلاتی که ذکر شد استفاده میشود، راه درمانی گرفته شده در مقایسه کردن با عمل جراحی زیبایی بینی معمولی، مثل کوچک کردن بینی پیچیده تر میباشد.
متخصصی که جراحی زیبایی بینی را روی صورت شما انجام میدهد یک برنامه ریزی برای ایجاد و یا تجدید ساختار بینی شما باید داشته باشد. علاوع بر آن که میبایست برنامه ریزی داشته باشد، جراحی زیبایی بینی باید با توجه داشتن به تناسب، توازن و تقارن بینی این عمل را انجام دهد. عمل جراحی زیبایی بینی با انحراف روی افرادی که مادرزادی دارای انحراف و کج بودن بینی هستند و یا براثر صدماتی که به آن ها وارد شده بینی شکسته و جوش نخورده باشد انجام میشود. این نوع بینی ها براثر رشد نامتناسب اجرای صورت در کودکی و نوجوانی ایجاد شده ایند.
[h=2][/h][h=2]درمان انحراف بینی بوسیله جراحی زیبایی بینی[/h]
افرادی که میخواهند بینی انحراف دار خود را درمان کنند، برای انجام اینکار میتوانند روش های متفاوتی را برای درمان اتنتخاب کنند. یکی از شایع ترین روش ها برای آن، استفاده کردن از جراحی زیبایی بینی با استفاده از تزریق و یا عمل جراحی زیبایی بینی انحراف دار در پنج دقیقه میباشد. در این روش درمانی، یک پر کننده پوستی ایمن مثل رستیلان، پرلان، ژودرم، تنوسیال، در قسمت پل بینی تزریق میشود و با انجام همینکار میتوان بینی را تیغه ای کرد تا بینی در مرکز صورت قرار گیرد و تناسب بیشتری با دیگر اجزای چهره فرد داشته باشد.

[h=2]شانس موفقیت جراحی زیبایی بینی انحراف دار[/h]
بخش عمده ای از داشتن موفقیت در جراحی زیبایی بینی بستگی به مشکلات بینی دارد. در نتیجه مواردی که مطالعه شده نشان میدهد که برای مشکلاتی مثل تیغه کج بینی تا 30% احتمال بازگشت و عود کردن هست. در واقع قسمت زیادی از این احتمالات بسته به تکنیک ها در عمل جراحی زیبایی بینی و همینطور سطح تجربه و تبحر جراح دارد. به همین دلایل شما میبایست اطلاعات دقیقی از این موضوع داشته و با افراد متخصص مشاوره هایی داشته باشید تا نتیجه مطلوبی را کسب کنید.
 
بالا پایین