Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تور آنتالیا، توری برای هر سلیقه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس
Konu Başlığı تور آنتالیا، توری برای هر سلیقه
نویسنده موضوع cafegardesh
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan jain

cafegardesh

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 8, 2017
ارسالی‌ها
35
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

تور آنتالیا، توری برای هر سلیقه
چندان فرقی نمی‌کند که در سفر خود به‌دنبال تفریحات آبی و دریایی هستید یا گشت‌و‌گذار‌های تاریخی، خرید کردن را دوست دارید یا کافه‌گردی. هیچ‌کس دست‌خالی از آنتالیا باز نخواهد گشت. تور آنتالیا نوروز ۹۶ فرصتی است برای لذت بردن همه‌جانبه از یک سفر.
آنتالیا که بزرگ‌ترین شهر ترکیه در کرانه‌های مدیترانه است، همزمان یکی از مهم‌ترین و فعالی‌ترین قطب‌های گردشگری ترکیه و جهان نیز هست. تور آنتالیا نوروز ۹۶ شما را به تفریحات آبی در یکی از بهترین موقع‌های سال در یکی از بهترین مراکز برای این دست تفریحات خواهد برد. گفته می‌شود سالانه ۲۰ میلیون نفر از آنتالیا دیدن می‌کنند و این خود موید این ادعا است که آنتالیا محدود به تفریحات آبی نمی‌شود.
دیدنی‌های آنتالیا محدود به تفریحات آبی نیستند. آنتالیا شهر تاریخ و هنر هم هست. تور آنتالیا نوروز ۹۶ در هوایی که نه گرمای طاقت‌فرسای تابستان را دارد و نه سرمای آزاردهندهٔ زمستان، شما را به یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ترکیه خواهد برد. لازم نیست به مناره‌ها، مساجد، کلیساها یا آمفی‌تئاتر آنتالیا سر بزنید؛ قدم زدن در کوچه‌های پیچ‌درپیچ و سنگ‌فرش‌شده و قدیمی محله‌های آنتالیا، به‌خصوص کاله‌ایچی، درکنار کافه‌ها و رستوران‌هایش هم کافی است تا شما به‌یاد روزگار قدرت امپراتوری روم در این مناطق بیفتید.
آنتالیا باز هم به تفریحات آبی و آثار تاریخی کم‌نظیر ختم نمی‌شود. تور آنتالیا نوروز ۹۶ موقعیتی است مناسب برای خرید از مراکز خرید بسیار این شهر. بازار اصلی آنتالیا بسیار جذاب است و همه‌ نوع جنسی در آن پیدا خواهید کرد. همچنین در این بازار با چای سیب از شما پذیرایی خواهد شد. هتل‌های آنتالیا هم در نوع خود جاذبه‌های گردشگری دیدنی‌ای هستند.
حالا اگر می‌خواهید از نرخ تورهای مختلف باخبر شوید به صفحهٔ تور آنتالیا نوروز ۹۶ کافه گردش بروید و پیشنهادهای مختلف را بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید.
کافه گردش
 

jain

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 21, 2021
ارسالی‌ها
8
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

این شهر یک پارک بزرگ دارد به نام پارک آبی آکوا که در جنوب غربی آنتالیا قرار دارد که یکی از بهترین مراکز تفریحی ترکیه به حساب می‌آید. این پارک به چندین بخش بزرگ تقسیم می شود که از جمله آن ها می توان به سرسره ها، استخرها، سرزمین دلفین ها و رستوران ها اشاره کرد.
امکانات پارک آبی آکوا نسبت به سایر پارک های مشابه بسیار زیاد است و بازدید از آن می تواند برایتان بسیار هیجان انگیز باشد. قیمت بلیت این پارک آبی بر اساس شرایط سنی مختلف تغییر خواهد کرد.
 
بالا پایین