Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سمنو بخورید تا دیرترپیر شوید

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش پزشکی و سلامت
Konu Başlığı سمنو بخورید تا دیرترپیر شوید
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :





سمنو ارزش غذایی بسیاری دارد، جوانه گندم که عنصر اصلی تشکیل دهنده آن است حاوی ویتامین های B وE، پروتیین از نوع عالی ، مواد معدنی ، فیبر و مواد مفید دیگر است.

به گزارش بهداشت نیوز، یکی از زیباترین جلوه های نوروز سفره هفت سین است، خوراکی هایی چون سرکه ، سماق،سمنو ، سیر ، سنجد و سیب به همراه قرآن کریم ،سبزه، ماهی قرمز ، آیینه ، سکه و ... سفره زیبای هفت سین را مزین می سازند. در اینجا ، برخی از خواص سین های خوراکی را بررسی می کنیم.

سمنو ارزش غذایی بسیاری دارد، جوانه گندم که عنصر اصلی تشکیل دهنده آن است حاوی ویتامین های B وE، پروتیین از نوع عالی ، مواد معدنی ، فیبر و مواد مفید دیگر است.


در گندمی که جوانه می زند ، علاوه بر این که تمام این مواد به طور کامل حفظ می شود ، در جریان جوانه زدن تغییرات شگفت آوری در آن بوجود می آید که در نتیجه ،ویتامین ها و مواد حیاتی گندم به مقدار زیادی افزایش می یابد.


اسید های نوکلییک RNA و DNA که به فراوانی در جوانه گندم وجود دارند در جلوگیری از پیری سلولها بسیار موثرند.سلنیم و منیزیم موجود در جوانه گندم در جلوگیری از انواع سرطان و به خصوص فیبر موجود در آن در پیشگیری از بروز سرطان کولون موثر است.
 
بالا پایین