Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

وقت سفارت چیست ؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı وقت سفارت چیست ؟
نویسنده موضوع nadia2020
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan nadia2020

nadia2020

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 10, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
محل سکونت
سعادت اباد
وب سایت
skylinevisa.com
تخصص
عکاس
دل نوشته
عاشق سفر و مادرم هستم
بهترین اخلاقم
مهربونم
مدل گوشی

اعتبار :

خدمات وقت سفارت
جهت درخواست ویزا برای تقریباً تمامی سفارت خانه ها نیاز به
وقت سفارت میباشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک ، انجام مصاحبه و انگشت نگاری در روز تعیین شده به سفارت مراجعه میکنند. هر سفارت خانه ای سیاست های خاص خودش را جهت اعطاء نوبت دارا میباشد و بنا به تعداد درخواست ها، روزهای مختلفی جهت درخواست ویزا به متقاضیان اعطاء میکنند.

وقت سفارت کانادا
کشور کانادا برخلاف بسیاری از دیگر کشورها به این صورت می باشد که جهت اخذ ویزا این کشور نیازی به
وقت سفارت کانادا نمی باشد و هنگام مراجعه به سفارت همراه داشتن برگه های ثبت نامی کافی می باشد و از قبل گرفتن وقت سفارت کانادا لازم نخواهد بود.در قسمت توضیحات اخذ ویزا کانادا انواع ثبت نام و مزایای انها توضیح داده شده است و اهمیت نوع ثبت نام ، دارا بودن شرایط و تکمیل بودن مدارک متقاضی نیز به تفصیل توضیح داده شده است.طبق قوانین سفارتی کشور کانادا علاوه بر اینکه نیازی به اخذ وقت سفارت کانادا نخواهد بود، هیچگونه مصاحبه ای نیز با شخص متقاضی انجام نمی شود.
معمولا مدت زمان و وقتی که شخص درگیر انجام انگشت نگاری سفارت می باشد یک روز کاری بوده و شخص پس از آن می تواند در صورت تمایل به ایران برگردد.نکته دیگر این است که مسافران متقاضی ویزا کانادا که سن آنها زیر 14 سال و یا بالای 80 سال باشد نیازی به انگشت نگاری سفارت این کشور را ندارند.

وقت سفارت انگلیس در دبی و ابوظبی :


گرفتن وقت سفارت انگلیس در دبی و ابوظبی به این صورت می باشد که، برای وقت گیری می توانید کار خود را به Vfs Global بسپارید؛ از آنجا که شرکت بازرگانی Vfs Global نماینده و کارگزار رسمی در امارات می باشد، در طی ۳ هفته ی کاری مدارک مربوط به صدور گذرنامه را جمع آوری و سپس نوبت گیری و اعلام می نماید


این اسناد و مدارک جهت تقاضا ی وقت سفارت انگلیس ، الزامی است:


شرایط گرفتن وقت سفارت انگلیس در دبی و ابوظبی به این شکل می باشد که ،با در نظر داشتن اینکه پاسپورت شما بعد از تکمیل مدارک توسط سفارت گرفته می شود ـــ به غیر از ویزا ها ی اقامتی(settlement)؛ تا گرفتن جواب مثبت سفارت به مدت ۲ الی ۳ هفته نا چارا در امارات یا ابوظبی اسکان کنید.
ــ اسکن شده ی صفحه ی اول پاسپورت
ــ پر شده ی فرم فارسی سفارت انگلیس
ــ دعوتنامه رسمی از یکی از خویشاوندان یا آشنایان و مدارک اقامتی آنان
ــ رزرو هتل مورد نظر خود

انگلستان کشوری پر هزینه برای گردشگری است اما، با توجه به چهار مرکز اصلی اقتصادی، سیاسی و گردشگری بریتانیا (انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی) که واقع در آن است، خدمات ویژه و نو ایی را برای گردشگران فراهم می کند.


خرید بلیط هواپیما چارتر و خرید بلیط هواپیما سیستمی می تواند راهی مطمئن و ارزان برای شما مسافران عزیز در کلیه ایام سال باشد. تجربه خرید آنلاین بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و تحویل سریع و لحظه ای پرینت بلیط هواپیما در سایت های چارتری قابل انجام می باشد. در صورتی که قصد سفر داخلی و یا خارجی را دارید می توانید در کمتر از 5 دقیقه و تنها با وارد کردن اطلاعات خود و پرداخت با کارتهای عضو شتاب به راحتی بلیط هواپیما خود را دریافت کنید.با استفاده از سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما دیگر نیاز به مراجعه حضوری به آژانس های مسافربری نداشته و در کمترین زمان میتوانید بلیط هواپیما لحظه آخری و سیستمی خود را خریداری نمایید.
چرا برای سفرهای خارجی و اخذ ویزا نیاز به گرفتن وقت سفارت داریم ؟
همانطور که اطلاع دارید برای سفر به بسیاری از کشورها داشتن ویزای کشور مقصد امری ضرروی و اجباری می باشد. مسافران می بایست یک الی سه ماه قبل از تاریخ سفر خود برای گرفتن ویزای کشور مقصد اقدام کنند. اولین قدم برای اخذ ویزا گرفتن وقت سفارت کشور مورد نظر می باشد.همه افراد برای وقت سفارت خود می توانند از طریق راههایی که سفارت هر کشور برای مسافران در نظر گرفته است ، اقدام به گرفتن وقت سفارت بنمایند.معمولا به دلیل اینکه این کار نیاز به تخصص، زمان، و در برخی موارد نیاز به پرداخت ارزی دارد، مسافران گرفتن وقت سفارت خود را به کارشناسان متخخص در این زمینه واگذار می نمایند.
یکی از خدمات شرکتهای مسافرتی ، اخذ
وقت سفارت برای متقاضیان سفر به کشورهای مختلف می باشد.معمولا یکی از مشکلاتی که افراد همواره با آن روبرو هستند، گرفتن وقت از سفارت کشور مورد نظر بوده و هست و با وجود این مشکل افراد ناچار هستند برای گرفتن ویزا ابتدا اقدام به اخد وقت سفارت یا کنسولگری کشور مقصد نموده و برای ارائه مدارک و انجام مصاحبه با مسئول مربوطه به سفارت کشور مورد نظر مراجعه نمایند.


امیدوارم از مطلب راضی بوده باشید و با نظراتتون تجربیاتتون رو در اختیار ما بگذارید.




 
بالا پایین