Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کاشت موی غیر قابل رشد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı جراحی پلاستیک و ترمیمی زیبایی
Konu Başlığı کاشت موی غیر قابل رشد
نویسنده موضوع hair-transplant
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan دکتر نقیب افشار

hair-transplant

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 26, 2017
ارسالی‌ها
21
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]کاشت موی غیر قابل رشد[/h] مو یکی از مهمترین و زیبا ترین قسمت در زیبایی یک فرد می باشد که داشتن و نداشتن آن امروزه به یکی از مهمترین مسایل تبدیل شده است که با توجه به پایین آمدن سن طاسی سر (در چند سال اخیر متوسط سن ریزش مو 31 سال بود امروزه به 24 سال رسیده است ) بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد به فکر جلوگیری از آن و در نهایت درمان افتاده اند ، توجه داشته باشید با استفاده کردن از قرص و دارو ها ریزش مو درمان نمی شود زیرا این داروها روی ساقه مو تاثیر گذاشته و به ریشه مو مربوط نمی شوند همچنین شامپوهایی که امروزه با زرق و برق فراوان و تبلیغات متعدد مورد توجه قرار گرقته اند اصلا به جلوگیری و درمان ریزش مو مربوط نمی شوند وفقط به عنوان یک پاک کننده و شستشو دهنده مو می باشند .

بهترین راه و تنها راهی که موهای شما را از حالت یاد شده در می آورد کاشت مو می باشد در اینجا کاشت مو را برای شما توضیح می دهیم : کاشت مو به دو روش کاشت مو قابل رشد و کاشت موی غیر قابل رشد تقسیم می شود که بهترین و استاندارد ترین روش های این دو بخش را بازگو می کنیم.

کاشت مو قابل رشد sut :

در کاشت مو به روش sut تا 14000 تار مو را در یک جلسه بدون جراحی ، بدون درد ، بدون خونریزی ، با دستگاه اتوماتیک ، بدون بیهوشی می توان کاشت کرد ، کاشت مو به روش sut مادام العمر بوده و نیز کاملا زنده و قابل رشد می باشد

کاشت مو غیر قابل رشد hrt :

کاشت مو غیر قابل رشد یا همان ترمیم مو یکی از روش های بازگشت مو می باشد و با توجه به اینکه این روش هیچگونه محدودیتی ندارد و قابل انجام است طرافداران خاص خود را پیدا کرده و روز به روز به آن ها اضافه می شود ، در ترمیم مو دیگر نیازی به بانک موی شخص نیست و در یک جلسه انجام می شود از مزایای ترمیم مو می توان به انتخاب نا محدود تراکم و بلندی مو اشاره کرد.

تنها روش استاندارد ترمیم مو در دنیا ترمیم مو به روش hrt می باشد که به صورت تخصصی و انحصاری در مرکز تخصصی موی رنسانس در حال انجام است در این روش یک لایه ای شبیه سازی شده از پوست سر انسان تهیه کرده و موها را روی آن لایه سوار می کنند که خط رویش و خط فرق آن کاملا طبیعی است بطوریکه هیچ فردی نمی تواند موهای ترمیمی شما را تشخصی دهد از دیگر مزایای ترمیم مو به روش hrt میتوان به انجام آن برای خانم ها اشاره کرد که با توجه به اینکه خانم ها نمی توانند کاشت مو انجام دهند بهترین و تنها راه برای بازگشت و درمان طاسی سر برای آن ها ترمیم مو می باشد همچنین ترمیم مو به روش hrt برای بیماران قلبی ، بیمارانی که از فشار خون رنج می برند ، بیماران آلوپسی ، بیماران سوختگی ، بیماران لیکن پلان ، بیماران پسوریازیس ، بیماران اکتیوز و حتی کسانی که تحت شیمی درمانی می باشند قابل انجام است

بازدید : 0 تاریخ : یکشنبه 03 ارديبهشت 1396 زمان : 15:58 نویسنده : متخصص کاشت مو نظرات (0)
[h=2] کاشت موی ابرو[/h]
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5



[h=1]کاشت موی ابرو[/h]
[h=1]کاشت موی ابرو[/h] همه ساله حدود 4 میلیون نفر با این واقعیت روبرو می شوند که موی ابرو هایشان در حال نازک شدن است. در نتیجه آنها نقاط کچلی را در ابرو های خود مشاهد ه می کنند. برای بسیاری از بانوان طراحی ابرو تبدیل به یک کار غم انگیزه هر روزه شده است. کم شدن مو، صرف نظر از اینکه خط موی شما را به عقب می کشاند و یا ابروی تان را محو می کند،عامل مهمی برای از دست دادن اعتماد بنفس است و این امر ناشی از این است که مردم اصولا تمایل دارند ابروهایی با فرم های متفاوت داشته باشند.

وقتی موی ابرو می ریزد و یا کم می شود، یک نقص رخ می دهد ومی توان گفت کاشت ابرو، طبیعی ترین و آسانترین راه حل موجود برای فرد است. شاید برایتان جالب باشد بدانید هر شخصی می تواند نقاط کچلی در ابروهایش داشته باشد. در از دست دادن موی ابرو، تبعیض جنسیت قایل نمی شود در حالی که کاشت موی ابرو برای بانوان یک روش بسیار رایج است، مردان بسیاری نیز از کاشت مو استفاده می کنند.

شایع ترین علت ریزش مو ابروی زنان برداشتن بیش از حد آن است که در یک دوره زمانی دائمی به فولیکول مو آسیب می زند و باعث ایجاد زخم بر روی بافت و از دست دادن کامل رشد مو می شود.

یکی دیگر از دلایل ریزش ابرو، پیری طبیعی است که در آن بیماران در سنین ۵۰ تا ۶۰ سالگی خود نازک شدن مو را حتی در منطقه ابروی خود تجربه می کنند. در حالی که برخی بیماران به دنبال کاشت ابرو هستند تنها به این دلیل است که خصوصیات طبیغی صورتشان را تقویت کنند برخی دیگر نیز نیز در پی جایگزینی ترمیمی در نقاط کچلی ابرو هستند که بوسیله ضربه ای سخت در کودکی مثلا بر اثر تصادف بوجود آمده است یا به دلیل زخم های ناشی از جراحات در ورزش و یا بر اثر سوختگی و فقدان مو به وسیله درمان های پزشکی مانند تابش و شیمی درمانی بوجود آمده است، هستند. برای برخی بیماران فقدان موی ابرو ممکن است بصورت ژنتیکی باشد و ابروها بسیار نازک هستند و نقاط کچل کوچکی در سراسر یا بخشی از موهای موجود وود دارد.

از دست دادن موی ابرو می تواند به دلیل alopecia areata و بیمار های دیگری مانندکم کاری تیروئید باشد. عمل جایگزاری ابرو اغلب انجام می شود تا ظاهر صاف و زبر ابروهای تتو شده را نرم کند، و ظاهر سه بعدی و طبیعی ابروهای شما را حفظ کند و صورت را احیا کند.
روش حفظ و ترمیم موی ابرو:

بدلیل موقعیت مرکزی ابروها در صورت، ابروها ویژگی تعریف کننده ای برای تقارن و تعادل صورت است. ابروها، چشم ها شما را قاب بندی می کنند و زیبایی طبیعی تان را حفظ می کند بنابراین هدف اولیه، طراحی و فرم دهی شکل ابرواست که با ایجاد تقارن بهینه و تناسب کلی صورت و حجم و بعد دهی به صورت این هدف را براورده می سازد. ابروهایی که به خوبی متناسب شده اند، چشمان شما را روشن می سازد و صورت را به سمت بالا می کشد و به چهره شادابی می بخشد.

برای ایجاد دوباره زاویه مناسب، دقت و مهارت زیادی برای عمل بر روی موهای موجود نیاز است. در حالت پزشکی موها به سمت بالا شروع می شود و در خالی که اصولا ابرو از نزدیک بینی شروع وزامی شود.

پس از آن زاویه موها از بالا به سمت پایین و از پایین به سمت بالا زاویه پیدا می کند بطوری که در نزدیک خط وسط ، به هم می رسند و به تدریج از سمت صورت به سمت چشم تغییر جهت می دهد. اعمال ظرافت هنری برای زیبایی و ایجاد تعادل و همچنین ابعاد مناسب شکل و قوس ابروها بسیار ضروری است. بر اساس جنسیت و تناسب صورت فرد از لحاظ زیبایی شناختی ایجاد می شود. بطور کل، ابروی بانوان بطور طبیعی قوس بیشتری دارد در حالی که ابروی آقایان مسطح تر و به شکل T است. این مساله در عمل ترمیم ابروی همه بیماران لحاظ می شود.
عمل کاشت ابرو، مستلزم استفاده از 150 تا 300 مو است که تعداد این موها به حجم ابروی ریخته شده و طرح کاشت ابرو دارد. ناحیه های گیرنده با توجه به ویژه به زاویه تعیین شده و جهت هر ناحیه گیرنده ایجاد شده است. یکی دیگر از مزایای استفاده پیوند موی بلند برای تکنیک حفظ و ترمیم ابرو این است که هدفش تعیین نواحی دریافت کننده در زوایای دقیقتری است چون کل خصوصیات هر مو محسوس است.همچنین هدف، جایگزاری پیوندها است چون ما می توانیم هر مو را به صورت اردای و عمدا بچرخانیم تا ساختار قوس ابروی جدید را بر اساس ویژگی هرکدام از موها تقویت کنیم. استفاده از این تکنیک کاشت موی ابرو، جراح چشم انداز و تصویر بهتری از ابروی تکمیل شده می دهد و امکان استفاده بهتر از موهای دهنده را در ناحیه های مناسب میدهد. همچنین کنترل بیشتری در کاشت موی ابرو در طول عمل کاشت را موجب می شود که سطخ هنری این روش را بالا می برد و در نهایت نتیجه ای فوق العاده به بیمار می دهد.

مشابه روش های سنتی کاشت مو، موهای کاشته شده جدید بعد از چندین هفته می ریزد. وقتی مو وارد مرحله استراحت می شود. سپس موی ابرو وارد فاز رشد و نمو قرار می گیرد و رشد خود را در قسمت ابروی طراحی شده آغاز میکند. لازم است که ابروهای کاشت شده مرتب و آراسته شوند چون آنها موهای پوست فرق سر هستند که بیش از حد نرمال موی ابرو اصولا رشد می کنند. ما در کلینیک رنسانس یک کیت آراستن ابرو به بیمارانمان پیشنهاد میدهیم تا از آن برای مراقبت های پس از عمل استفاده کنند. اغلب بیماران بین 3 تا 4 روز به روال عادی زندگی شان باز میگردند.

به طور کلی می توان گفت، بازسازی ابرو تاثیر فوق العاده زیادی بر کل صورت دارد. به طور کلی، بانوان بخش عمده ای از بیماران ما را تشکیل می دهند و عمل جایگذاری ابرو سریعترین روش برای رشد مجدد موهای ابرو محسوب میشود.

علاوه بر پیوند موی ابرو، عمل بازسازی مژه نیز به بیماران توصیه می شود. کاشت مژه با بی حسی موضعی انجام میشود و شامل کاشت حدود 25 تک مو برای پلک بالایی می شود.

موی دهنده نیز از پشت سر برداشته می شود و قلمه ها تقسیم به تک موهایی می شوند بافتش صاف می شود تا بسیار لطیف شود. مژه های جدید بیشتر از حد معمول رشد می کنند و بایستی مرتبا پیرایش و مرتب شوند. بازسازی مژه، بچهره را تقویت می کند و باعث افزایش اعتماد بنفش شخص می شود.


بازدید : 0 تاریخ : یکشنبه 03 ارديبهشت 1396 زمان : 15:50 نویسنده : متخصص کاشت مو نظرات (0)
[h=2]برای کاشت مو باید به چه مواردی توجه کرد؟[/h]
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5



[h=2]برای کاشت مو باید به چه مواردی توجه کرد؟[/h] همانطور که میدانید الگوی ریزش مو همچنان ادامه دار خواهد بود، به بیان دیگر اگرچه پس از ۴۰ سالگی ریزش مو کاهش می یابد اما هیچ وقت متوقف نمی شود. به همین جهت باید قبل از عمل این مساله نیز مورد بررسی قرار گیرد. در افرادی که دچار بیماری مزمنی از جمله دیابت طولانی مدت می باشند، کاشت مو با ریسک انجام میگیرد و امکان مطلوب بودن نتیجه عمل نسبت به افراد سالم کمتر خواهد بود.افرادی که در قسمت دهنده مو از تراکم نسبتا" خوبی برخوردار هستند، کاندید مناسبی برای کاشت مو می باشند. سن کاشت مو فاکتور مهمی است که باید به آن توجه شود. از آنجاییکه اصولا" تا سن ۲۵ سالگی الگوی نهایی ریزش مو مشخص نشده، بنابراین کاشت مو در سنین زیر ۲۵ سال باید با احتیاط انجام گیرد و قبل از اقدام به این کار باید اطلاعات کافی به متقاضی در مورد کامل نشدن الگوی ریزش مو داده شده و بطبع خط موی پیشانی باید بالاتر طراحی شود. شایان ذکر است که برای کاشت مو سن بالای ۳۰ سال زمان مناسبی است.
بازدید : 0 تاریخ : یکشنبه 03 ارديبهشت 1396 زمان : 15:47 نویسنده : متخصص کاشت مو نظرات (0)
صفحات سایت
تعداد صفحات : 2 1 2 صفحه بعد
تبلیغات




آمار سایت
کل مطالب : 15
کل نظرات : 1
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آی پی امروز : 1
آی پی دیروز : 0
بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 1
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 61
بازدید سال : 61
بازدید کلی : 61

مطالب
 

دکتر نقیب افشار

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 12, 2021
ارسالی‌ها
52
پسندها
4
امتیازها
8
وب سایت
mehrzadclinic.com
تخصص
دکترای حرفه ای

اعتبار :

اکنون روشهای مختلفی برای درمان طاسی مطرح شده است، از جمله مهمترین این روشها پیوند موست که با تکنیکهای مختلفی صورت میگیرد. با توجه به مشخصات بیمار که ناحیه دهنده و ناحیه گیرنده وی چه مقدار باشد، پزشک از موثرترین روش استفاده میکند. استفاده از روش خاص نمیتواند با توجه به نظر بیمار باشد، بلکه تشخیص نهایی به عهده پزشک است تا به بهترین نتیجه که همان بازسازی مو و ایجاد ظاهری طبیعی است، به دست آید. روش‌های طبیعی کاشت را می‌توان از کم عوارض‌ترین راه‌های بازیابی موهای از دست رفته دانست.

با هر روشی که کاشت مو انجام شود برای دو تا سه هفته موهای کاشته شده رشد می کنند که این مطلب نشان دهنده گرفتن موهای پیوندزده شده است. سپس موها وارد فاز استراحت شده و می ریزند؛ البته ریشه مو سالم و زنده است. رشد مجدد موها پس از سه تا چهار ماه آغاز شده و حدود سه ماه دیگر طول می کشد (یعنی در مجموع شش ماه) تا موها کاملا رشد کنند و مجددا سه ماه دیگر زمان لازم است تا موهایی که درآمده اند، کاملا شبیه موهای طبیعی شوند.
 
بالا پایین