Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

متقاضیان کاشت مو و شرایط کاشت مو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı جراحی پلاستیک و ترمیمی زیبایی
Konu Başlığı متقاضیان کاشت مو و شرایط کاشت مو
نویسنده موضوع hair-transplant
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan دکتر نقیب افشار

hair-transplant

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 26, 2017
ارسالی‌ها
21
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]متقاضیان کاشت مو و شرایط کاشت مو[/h] همانطور که میدانید الگوی ریزش مو همچنان ادامه دار خواهد بود، به بیان دیگر اگرچه پس از ۴۰ سالگی ریزش مو کاهش می یابد اما هیچ وقت متوقف نمی شود. به همین جهت باید قبل از عمل این مساله نیز مورد بررسی قرار گیرد. در افرادی که دچار بیماری مزمنی از جمله دیابت طولانی مدت می باشند، کاشت مو با ریسک انجام میگیرد و امکان مطلوب بودن نتیجه عمل نسبت به افراد سالم کمتر خواهد بود.افرادی که در قسمت دهنده مو از تراکم نسبتا" خوبی برخوردار هستند، کاندید مناسبی برای کاشت مو می باشند. سن کاشت مو فاکتور مهمی است که باید به آن توجه شود. از آنجاییکه اصولا" تا سن ۲۵ سالگی الگوی نهایی ریزش مو مشخص نشده، بنابراین کاشت مو در سنین زیر ۲۵ سال باید با احتیاط انجام گیرد و قبل از اقدام به این کار باید اطلاعات کافی به متقاضی در مورد کامل نشدن الگوی ریزش مو داده شده و بطبع خط موی پیشانی باید بالاتر طراحی شود. شایان ذکر است که برای کاشت مو سن بالای ۳۰ سال زمان مناسبی است.
 

دکتر نقیب افشار

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 12, 2021
ارسالی‌ها
52
پسندها
4
امتیازها
8
وب سایت
mehrzadclinic.com
تخصص
دکترای حرفه ای

اعتبار :

سن کاشت مو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
طبق تحقیقات انجام شده افراد زیادی به این مشکل دچار هستند، تقریباً می‌توان گفت از هر سه نفر یک نفر دچار طاسی است.
در شرایط عادی و به طور کلی سن ۱۸ سالگی به بالا برای کاشت مو انتخاب شده است البته در صورتی که فرد دارای مشکل خاصی نباشد و از برخی مشکلات پیروی نکند. فرد متقاضی می‌بایست قبل از انجام کاشت مو توسط پزشک معاینه شده و علت طاسی یا کم پشتی مو مشخص شود. در واقع بیشتر مشکلات طاسی از مواردی همچون ژنتیک، تیروئید، استرس، کمبود برخی املاح، تغذیه نامناسب و … نشئت می‌گیرد.
پزشک می‌بایست تمامی این موارد را مشخص کند و بعد از پیدا کردن علت طاسی و جنسیت مشخص کند که فرد واجد شرایط کاشت مو است یا خیر. در غیر این صورت انجام کاشت مو قانونی و منطقی نیست زیرا می‌تواند مشکلات متعددی را ایجاد کند.
 
بالا پایین