Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

باراباس برای کمک به مشتریان مرسدس e کلاس واگن آماده است

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı باراباس برای کمک به مشتریان مرسدس e کلاس واگن آماده است
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

اگر قیمت ۶ رقمی مرسدس بنز E63 ای‌ام‌جی استیت دور از انتظار شماست، کمپانی باراباس آماده ی کمک کردن است، زیرا این تیونر معروف در حال حاضر دارای یک بخش کامل از تمام قطعات مدل های E کلاس استیت، و البته امکانات ارتقاء قدرت برای نسخه ی اروپایی مدل پایه ی E200 است.باراباس موتور تمام مدل های E کلاس را با تیونینگ خود تحت تأثیر قرار داده است. به عنوان مثال، مدل E200 از کارخانه با قدرت ۱۸۱۱ اسب بخار خارج شده است، اما باراباس می تواند قدرت این مدل را به ۲۲۱ اسب بخار برساند. همچنین مدل E250 به ۲۴۱ اسب بخار و E43 به ۴۴۴ اسب بخار افزایش پیدا کرده است. برای مدل های دیزل هم، بهینه سازی ها و ارتقاء های باراباس، قدرت مدل E 350d را به ۳۰۴ اسب بخار افزایش داده است.
باراباس همچنین دارای یک کیت بدنه ی متوسط برای E کلاس واگن است. فاشیای جلوی جدید با این کیت دارای ورودی های بزرگ گوشه ایست و خود تیونر ادعا می کند که این ویژگی، کشش اکسل جلو در سرعت های بالا را کاهش می دهد. در پشت، یک دیفیوزر کوچک وجود دارد که در دو طرفش دارای برش هاییست تا خروجی اگزوز بروز رسانی شده توسط شرکت، از آن خارج شود. همچنین باراباس دارای یک اگزوز ویژه برای E43 است که با فلپ تغییر صدایی که در آن تعبیه شده است، راننده می تواند صدای خروجی خودروی خود را از طریق امکاناتی که روی فرمان قرار دارد کنترل کند.
مشتریانی که به دنبال استایل و ویژگی های ظاهری بیشتر هستند می توانند چرخ هایی که طراحی جدیدی دارند و قطرشان بین ۱۸ و ۲۱ اینچ است را انتخاب کنند. از نظر عرض هم بزرگترین این چرخ های باراباس، چرخ های ۹ اینچی در جلو و ۱۰٫۵ اینچی در عقب هستند.
مشتریان می توانند ظاهر این چرخ های بزرگ باراباس را بهتر از این هم بکنند. برای این کار، می توانند سیستم تعلیق بهینه سازی شده ی باراباس را هم انتخاب کنند تا ظاهر از آنچه که هست هم بهتر شود. باراباس در این سیستم تعلیق ارتقاء یافته، فنرهای جدیدی را ارائه می کند که با کاهش ۱٫۲ اینچی از اندازه ی آنها، ارتفاء خودرو از سطح زمین ۳۰۰ میلیمتر کاهش پیدا می کند. همچنین باراباس برای بهبود و ارتقاء کارایی نسخه ی واگن ، سیستم تعلیق بادی مرسدس را هم در نظر گرفته است.
باراباس برای تمامی این قطعات خود یک ضمانت نامه برای سه سال یا ۱۰۰,۰۰۰ کیلومتر ارائه می کند.

منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین