Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بلندترین پل معلق خاورمیانه در مشکین شهر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı استان های مرکزی ایران
Konu Başlığı بلندترین پل معلق خاورمیانه در مشکین شهر
نویسنده موضوع mahno0osh
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mahno0osh

mahno0osh

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 30, 2017
ارسالی‌ها
4
پسندها
6
امتیازها
3

اعتبار :




پل معلق مشکین شهر با عرض 2 متر و طول 365 متر در ارتفاع 80 متری رودخانه خیاوچایی در استان اردبیل احداث شده. طراحی و ساخت این پل با هزینه ای بالغ بر 12 میلیون دلار آمریکا در زمینی به مساحت 1300 هکتار توسط مهندسان ایرانی انجام شده است. پلی شگفت انگیز با ارائه امکاناتی نظیر سالن سرگرم کننده، سوئیت های اقامتی، بالون، رستوران چرخان، بازار صنایع دستی و پارک تفریحی که به تنهایی نقش یک پروژه گردشگری وسیع را ایفا می کند. از پل معلق مشکین شهر به عنوان بلندترین پل خاورمیانه در جشنواره بهار و در تاریخ شانزدهم ماه مه سال 2015 با حضور آقای مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران رونمایی شد.





بازدیدکنندگان می توانند مناظر زیبا و نفس گیر دامنه های رشته کوه سبلان را از طریق ارتفاع 80 متری نظاره گر باشند.








این پل با طول 325 متر و عرض دو متر در منطقه تفریحی مشکین شهر احداث شده است پلی شگفت انگیز که برای ساختنش هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال صرف گردید.





این پل شگفت انگیز با ارائه امکاناتی نظیر سالن سرگرم کننده، سوئیت های اقامتی، بالون، رستوران چرخان، بازار صنایع دستی و پارک تفریحی سالانه پذیرای بازدیدکنندگان متعددی می باشد. پلی نفس گیر واقع در ارتفاعات 80 متری که می توان از آن به عنوان جاذبه ای استثنایی برای علاقمندان به کوهنوردی نام برد، جاییکه چشم انداز نفس گیر از آتشفشان خفته کوه های سبلان و دریاچه ای بسیار زیبا را به زیر پاهای بازدیدکنندگان می آورد.




منبع: توریستگاه
 
بالا پایین