Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ارائه ی نسخه ی سفارشی مینی کوپر s توسط کمپانی انگلستانی مالگاری

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı ارائه ی نسخه ی سفارشی مینی کوپر s توسط کمپانی انگلستانی مالگاری
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

کمپانی تیونینگ انگلستانی مالگاری ” Mulgari ” برنامه ی جدید مالکیت وسائل نقلیه ی خود با نام ” Signature Vehicles ” را آغاز کرده و اعلام کرده است که هدفش از این برنامه ی جدید، ارائه ی مدل های جدیدی است که بر مبنای مشخصات شخصی و در خواستی مشتریان تنظیم شده باشند. اولین مدل که آماده ی خروج از این برنامه ی جدید این کمپانیست، مالگاری F56 SV است که برای تمام تمامی مدل های مینی هاچ‌بک در دسترس است و امکان سفارش مستقیم آن از مالگاری وجود دارد.
خودرویی که در تصویر میبینید، یک مینی کوپر S است که ارتقاء های متعددی در داخل و خارج آن انجام شده است. در حال حاضر به لطف جایگزینی رنگ کروم با یکی از شش رنگ موجود برای آینه، خط کمر بدنه، کالیپر ترمز و جلو پنجره، این مینی کوپر S ظاهر بی نظیری را پیدا کرده است. مجموعه ای از چرخ های آلیاژی سبک وزن ۱۸ اینچی به همراه یک اسپلیتر جلوی پایینتر و سر اگزوز های سفارشی، تغییرات جالب نمای بیرونی این خودرو را کامل می کند.
به لطف برنامه ی مدیریت موتور مالگاری، یک اگزوز جدید و خنک کنندگی اضافی موتور، در حال حاضر پیشرانه ی ۲٫۰ لیتری توربوشارژر این مینی کوپر S، توانایی تولید قدرت ۲۸۰ اسب بخار و ۳۹۳ نیوتن متر گشتاور را دارد.این مینی کوپر S ، بخاطر استفاده ی مالگاری از یک سیستم تعلیق جدید در آن، ۳۰ میلیمتر به زمین نزدیکتر شده و این امکان برایش فراهم شده است که بدون حذف هیچکدام از کاراکتر های شخصیت اصلی مدل، از تمام کارایی اضافی بهترین سود را ببرد.
مالگری اعلام کرده است که همه ی خودرو های سری ” Signature Vehicles “، با استفاده از ایجاد ظاهر جدید در صندلی ها، فرمان و پنل های درب با مواد و رنگ های دلخواه مشتری، تحت تنظیم دوباره ی فضای داخلی قرار می گیرند.
در طی ارائه ی رسمی F56 SV ، کمپانی مالگاری یک خودروی دیگر خود با نام ” Project Twelve ” را هم ارائه کرد. Project Twelve ، یک نسخه ی ویژه و منحصر بفدر مک‌لارن MP4-12 است.
بنجامین سانرز، مالک کمپانی مالگاری می گوید :[h=4]پاسخ به Project Twelve غافلگیر کننده تر بود، اما قصد ما این بود که تجربه ی فوق العاده ی داشتن یک خودروی سفارشی را، در اختیار تعداد بیشتری از افراد خوش شانس قرار دهیم. انتخاب یک خودروی عالی و باز گذاشتن دست مشتری برای شخصی سازی این خودرو، چیزیست که مالگاری برای صدها مشتری انجام داده است و اکنون مشتریان می توانند این تجربه را در سطح یک فروشنده داشته باشند و به مالگاری بعنوان یک فروشنده ی خودرو نگاه کنند. آنها می توانند یک ماشین جدید را سفارش دهند در حالی که این ماشین از همان روز اول بطور کامل متعلق به آنهاست.[/h]

https://www.shahremashin.com/mag/review/مینی-کوپر-s-مالگاری/منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین