Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شورولت کامارو zl1 1le مدل ۲۰۱۸ ، سریعترین کامارو در جهنم سبز

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı شورولت کامارو zl1 1le مدل ۲۰۱۸ ، سریعترین کامارو در جهنم سبز
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

شورولت کامارو ZL1 1LE مدل ۲۰۱۸، ارزش های خود را در پیست نورد‌ شلیف نوربرگ‌رینگ ثابت کرد. این خودرو با بدست آوردن زمان ۱۶ دقیقه و ۰۴٫۷ ثانیه، سریعترین کاماروییست که دور این پیست معروف آلمانی را طی کرده است.
کامارو ZL1 1LE که در تابستان امسال از راه می رسد، دارای یک سیستم تعلیق مسابقه ای با شوک های DSSV است. یک بال فیبر کربنی در عقب آن نصب شده و کل مجموعه سوار بر تایر های تابستانی عریض Goodyear Eagle F1 Supercar 3R است. دامپر ها (کمک فنرها) و چرخ های سبک تر، شیشه ی عقب نازک تر و یک صندلی عقب فیکس شده به پشت، وزن این خودرو را ۶۰ پوند از کامارو ZL1 سنتی کمتر کرده است. تنها گیربکس در دسترس در کامارو ZL1 1LE مدل ۲۰۱۸ یک گیربکس شش سرعته ی دستیست.
برای رسیدن به این رکورد، شورولت تایر های Goodyear را در این کامارو حفظ کرد، اما سیستم تعلیق این خودرو را برای جاده تنظیم کرد. با وجود تولید همان ۶۵۰ اسب بخار ZL1 استاندارد در این مدل، این خودروی جدید توانست ۱۳٫۵۶ ثانیه سریعتر از کامارویی که سال گذشته با گیربکس ۱۰ سرعته ی اتوماتیک در این پیست تست شده بود، دور را به پایان برساند.
کامارو ZL1 1LE از ب‌ام‌و M4 GTS مدل ۲۰۱۶ هم که دور را با رکورد ۷ دقیقه و ۲۷٫۸۸ ثانیه به پایان رسانده بود، سریعتر عمل کرد. همچنین این خودرو نشان داد که خیلی از لکسس LFA پکیج نوربرگ‌رینگ با زمان ۷ دقیقه و ۱۴٫۶۴ ثانیه، کند تر نیست. همچنین ثابت کرد که با پورشه ۹۱۱ GT3 که زمان ۷ دقیقه و ۱۲٫۰۷ ثانیه را در این پیست ثبت کرده است، هم فاصله ی چندانی ندارد.
بر اساس ارزیابی های شورولت، همراه با کشتن ZL1 استاندارد در نوربرگ‌رینگ، ۱LE توانست ۳ ثانیه سریعتر دور پیست میلفورد پرووینگ گراندز جنرال موتورز را بزند.برای دریافت تمام ارتقاء های عملکرد در کامارو ZL1 1LE ، خریداران باید پکیج Extreme Track Performance را هم سفارش دهند که قیمت آن ۷,۵۰۰ دلار است. سفارش این بسته ی عملکردی، قیمت کل این ماشین را به ۶۹,۹۹۵ می رساند.

منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین