Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سئو یک روش موثر در بازاریابی اینترنتی

  • نویسنده موضوع Seonab
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات
Konu Başlığı سئو یک روش موثر در بازاریابی اینترنتی
نویسنده موضوع Seonab
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan amir.r.a

Seonab

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 7, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
2
امتیازها
0
وب سایت
seonab.com

اعتبار :

سئو یکی از فرآیند های بسیار مهم برای ورود به بازاریابی الکترونیکی می باشد سئو یک فرآیند می باشد که دارای پروسه های مختلف می باشد شما برای رسیدن به سئو عالی و قرار گرفتن در نتایج عالی موتورهای جستجوگر نیازمند زمان و فعالیت می باشد سئو سایت معمولا توسط فردی که متخصص سئو باشد انجام می گیرد فرد سئو کار علاوه بر دانش سئو تجربه لازم را نیز برای بهینه سازی سایت دارد.
این که سئو چیست یک سوال بسیار کلی می باشد و دارای تعاریف متفاوتی می باشد چرا که هر فرد بسته به نیاز خود از سئو استفاده میکند اما به طور خلاصه می توان گفت سئو مجموعه ای از قوانین می باشد که توسط موتورهای جستجوگر تعیین شده است که شما با رعایت این قوانین می توانید وب سایت خود را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید .

سئو سایت در صورتی که به درستی انجام گیرد میتواند یکی از موفق ترین روش ها برای بازاریابی اینترنتی باشد چرا تحقیقات نشان داده است که بیشترین جستجوها توسط موتورهای جستجوگر انجام شده است که یکی از اهداف سئو نیز رسیدن به رتبه های برتر موتورهای جستجوگر می باشد.

به طور خلاصه میتوان گفت هدف از سئو سایت میتواند :
1-برندینگ
2-افزایش بازدید
3-قرار گرفتن در نتایج عالی موتورهای جستجوگر
4-.....
باشد

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا تنها با دانش میتوان وب سایت خود را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کرد :
در پاسخ به این سوال باید بدانید که سئو همان اندازه که به دانش نیاز دارد به تجربه نیز نیاز دارد و شما برای بهینه سازی وب سایت خود نیازمند تجربه نیز می باشد که این تجربه نیازمند زمان و آزمون و خطا روی چندین وب سایت می باشد.

سئو نیازمند زمان می باشد زمانی که برای سئو سایت نیاز می باشد حداقل شش ماه می باشد البته لازم به ذکر می باشد که بعضی از مواقع سئو به صورت سریع نیز انجام می گیرد که به این نوع سئو ، سئو کلاه سیاه گفته می شود که در این نوع سئو معمولا از روش هایی استفاده میشود که این روش معمولا بر خلاف قوانین موتورهای جستجوگر می باشد و در صورتی که موتورهای جستجوگر پی به استفاده شما از این روش ها برای سئو ببرد مطمئنا شما را جریمه خواهد کرد.

تبلیغات گوگل نیز نوع دیگری از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که براساس تبلیغات کلیکی می باشد یعنی شما با پرداخت هزینه ای پلن خود را شارژ میکند و این پلن به ازای هر کلیک از شارژ شما کم میکند تبلیغات گوگل بعد از شارژ پلن در ابتدای نتایج گوگل قرار میگرید

سئو و بهینه سازی سایت یک فرآیند برای بدست آوردن رتبه های برتر در نتایج گوگل می باشد در صورتی که سئو و بهینه سازی وب سایت به درستی انجام گیرد قطعا میتواند از چندین جنبه به کسب و کار شما کمک کند از مهمترین جنبه هایی که سئو و بهینه سازی سایت میتواند به وب سایت شما کمک کند میتوان به :
برندینگ
افزایش ترافیک سایت
افزایش فروش
و....

سئو و بهینه سازی سایت با توجه به قوانین موتورهای جستجوگر انجام میگیرد در صورتی که شما با قوانین سئو موتورهای جستجوگر آشنا باشید قطعا این امر می تواند به سئو و بهینه سازی سایت شما کمک کند .

سئو و بهینه سازی سایت از چه زمانی باید آغاز شود :
این سوالی است که برای اکثر وبمستر ها پیش م آید در پاسخ به این سوال باید عرض کنم که سئو و بهینه سازی سایت قبل از اینکه شما بخواهید وب سایت خود را طراحی کنید باید پی ریزی شده باشد پرداختن به موضوعات مناسب ،انتخاب قالب مناسب ،پیدا کردن مطالب مفید و.... میتواند تا حد زیادی به سئو و بهینه سازی سایت وب سایت ما کمک کند در صورتی که شما وب سایت خود را طراحی کرده باشید و به بعد از مدتی بخواهید سئو و بهینه سازی سایت وب سایت خود را انجام دهید قطعا بهینه سازی وب سایت شما میتواند سختتر و وقت گیر تر باشد به همین منظور شما قبل از این که بخواهید اقدام به طراحی سایت کنید در مورد سئو و بهینه سازی سایت وب سایت خود با یک فرد متخصص سئو در ارتباط باشید چرا که این امر میتواند تا حد زیادی به سئو وب سایت شما کمک کند.


سئو و بهینه سازی سایت وب سایت نیازمند زمان می باشد :
سئو و بهینه سازی سایت حداقل نیازمند شش ماه زمان در کنار تلاش و کوشش شما دارد البته لازم به ذکر می باشد در صورتی که عمر دامنه بالا یا پایین تر باشد به این زمان یعنی مدت زمان سئو و بهینه سازی سایت وب سایت افزوده و یا کاسته می شود لازم به ذکر می باشد یکی دیگر از فاکتورهایی که میتواند در سئو و بهینه سازی سایت وب سایت شما مفید باشد این است که کلمه کلیدی شما دارای چه ارزشی می باشد در صورتی که وب سایت شما دارای رقیبان زیاد و قدرتمند باشد قطع سئو و بهینه سازی سایت برای وب سایت شما نیازمند فعالیت بیشتری خواهد بود.

سئو و بهینه سازی سایت دائما در حال تغییر می باشد شما در صورتی که دارای یک وب سایت مسی باشد باید این نکته را بدانید در صورتی که وب سایت شما با سئو و بهینه سازی سایت رتبه های برتر یا صفحه اول گوگل را از آن خود کرد نیازمند این می باشد که فعالیت خود را قطع نکنید چرا که این امر میتواند باعث از بین رفتن جایگاه شما در نتایج گوگل و سایر موتور های جستجوگر شود همچنین شما در هر زمان نیازمند این می باشد تا وب سایت خود را با آخرین قوانین سئو و بهینه سازی سایت موتورهاس جستجوگر به روز رسانی کنید چرا که در هر زمان و هر به روز رسانی برای موتورهاس جستجوگر یک یا چندین فاکتور به عنوان فاکتور های مهم سئو شناخته می شود که این امر میتواند نیازمند این میباشد تا وب سایت خود را با آخرین به روزرسانی ها موتورهاس جستجوگر به روزرسانی کنید.
 

amir.r.a

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 2, 2020
ارسالی‌ها
2
پسندها
3
امتیازها
3

اعتبار :

ممنون از مطلب خوبتون که ارائه نمودین. دقیقا همینطوره، سئو مزایای خیلی زیادی داره مخصوصا برای سایت‌های دیجیتال مارکتینگ که خیلی مفیده. سئو کلاه سیاه هم که کلا رتبه سایت رو پایین میاره و کاربران رو از سایت طرد میکنه.
مثلا تولید محتوای با کیفیت و مناسب خیلی تأثیر میتونه داشته باشه هم از نظر اینکه کاربر رو ترغیب کنه زمان زیادی رو سپری کنه توسایت و هم اینکه به اون موضوع مورد نظر خودش که دنبالش میگرده، برسه.
من خودم چون 2ساله تازه تو زمینه برنامه نویس کار میکنم، به سئو سایت هم علاقه زیادی پیدا کردم. خیلی خوبه اینکه سایت شخصیت رو هم خودت بتونی سئو کنی این عالیه.
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین