Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گران ترین نسخه ی آلفارومئو استلویو با قیمتی معادل ۵۶,۵۴۰ دلار

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı گران ترین نسخه ی آلفارومئو استلویو با قیمتی معادل ۵۶,۵۴۰ دلار
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

اگر شما به دنبال یک SUV زیبای ایتالیایی هستید، پیشنهاد های کمتری وجود دارند که جذابیت شان به آلفارومئو استلویو جدید برسد. آلفارومئو استلویو قیمت پایه ای معادل ۴۱,۹۹۵ دلار دارد که این قیمت فقط کمی بالاتر از قیمت رقبای قدیمی مثل ب‌ام‌و X3 با قیمت پایه ی ۴۰,۰۵۰ وآئودی Q4 با قیمت پایه ی ۴۰,۹۰۰ است.
آلفارومئو استلویو در حالت فول آپشن شما را متحمل قیمتی معادل ۵۶,۵۴۰ دلار می کند. بعضی از امکانات افزودنی گرانتر این خودرو شامل یک سیستم اطلاعات و سرگرمی همراه با سیستم ناوبری ۸٫۸٫ اینچی با قیمت ۹۵۰ دلار، سانروف دو تکه به قیمت ۱,۳۵۰ دلار و یک بسته ی دینامیکی کمکی راننده به ارزش ۱,۵۰۰ است. گران ترین این امکانات اضافی، بطور شگفت انگیزی در فضای بیرونی خودرو قرار دارد!
رنگ های بدنه ی ” Rosso Competizione ” یا سفید ” Trofeo ” قیمت استلویو را ۲,۲۰۰ دلار افزایش می دهد. فقط دو رنگ بدنه ی قرمز آلفا و سفید آلفا بصورت استاندارد ارائه می شوند و انتخاب هرکدام از هفت رنگ دیگر، ۶۰۰ دلار را به قیمت اصلی آلفارومئو استلویو اضافه می کند.
دو انتخاب برای چرخ های آلفارومئو استلویو وجود دارد، چرخ های استاندارد ۲۰ اینچی آلومینیومی ۲۰ اینچی، یا مجموعه ای از چرخ های ۱۹ اینچی Dark 5-Hole. انتخاب هرکدام از این چرخ ها توسط مشتری بدون هیچ هزینه ی اضافی انجام می شود.پیشرانه ی توربوشارژر ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر خطی استاندارد، ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۴۱۴ نیوتن متر گشتاور را برای استلویو تولید می کند. این در حالیست که مصرف سوخت این خودروی جذاب ایتالیایی در بزرگراه ۸٫۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. تمامی مدل های آلفارومئو استلویو ، بدون توجه به تریم، بصورت استاندارد دارای سیستم رانندگی تمام چرخ ها متحرک هستند.
آلفارومئو هنوز سیستم پیکر بندی مدل کوادریفولیو را منتشر نکرده است اما انتظار می رود که قیمت گذاری فراتر از این باشد. آلفارومئو استلویو کوادریفولیو به لطف یک موتور توربوشارژر ۲٫۹ لیتری، قدرتی معادل ۵۰۵ اسب بخار را دارا می باشد.
منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین