Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مجموعه‌ی لامبورگینی اونتادور sv و قایق پر سرعت، به دنبال خانه ای جدید

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı مجموعه‌ی لامبورگینی اونتادور sv و قایق پر سرعت، به دنبال خانه ای جدید
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

مطمئناً اگر شما ۲٫۶ میلیون دلار پول داشته باشید می توانید یک بوگاتی شیرون بخرید و از آن لذت ببرید. اما در زمانی که به کنار ساحل می رسید و شیرون خود را پارک می کنید و سوار قایق سیاه، خاکستری یا سفید خود می شوید، چه اتفاقی می افتد؟ بله، در این حالت شما دیگر مرکز مطلق توجه نیستید و دوست دارید که هرچه سریعتر دوباره رانندگی با بوگاتی شیرون خود را آغاز کنید. اما نگران نباشید، اگر شما یک میلیونر هستید و یک گاراژ بزرگ و تفرجگاه ساحلی دارید، یکلامبورگینی اونتادور LP750-4 SV رودستر ۲۰۱۶ به رنگ سبز روشن، که با یک قایق قدرتمند ست شده است، در فروشگاه اینترنتی eBay برای فروش به شما وجود دارد.
طبق این لیست فروش، صاحب فعلی این مجموعه ی چشم نواز، این قایق بزرگ ۵۲ فوتی ۲۰۱۷ Marine Technologies را با لامبورگینی اونتادور خود از لحاظ ظاهری هماهنگ کرده است. اما بخاطر یک اتفاق خانوادگی نامشخص، مجبور به فروختن این قایق و اونتادور هم شکل شده است. دیدن این مجموعه ی زیبا که شباهت های زیادی بهم دارند، بسیار جالب است. شباهت هایی از رنگ گرفته تا اجزای داخلی و خارجی قایق که با طراحی و ساخت بسیار زیبا و ظریف، الهام بخش خودرویلامبورگینی اونتادور هستند.
این قایق بطور شگفت انگیزی از اجزای واقعی لامبورگینی بهره برده است. از جمله ی این اجزا می توانیم به فرمان، چراغ های جلو و پنل های درب اشاره کنیم. قایق MTI همچنین دارای سیستم ضد آب و واقعی کنترل هوا و تهویه مطبوع (HVAC) لامبورگینیست. سیستم اطلاعات و سرگرمی لامبورگینی هم در مرکز کابین این قایق قرار گرفته است.
البته که ما با اعداد و ارقام توانایی های لامبوگینی اونتادور SV کاملاً آشنا هستیم و میدانیم که این گاو خشمگین با قدرت ۷۴۰ اسب بخار، می تواند با حداکثر سرعت ۳۴۹ کیلومتر در ساعت حرکت کند، اما وضعیت قدرت قایق MTI کاملاً متفاوت است. قلب تپنده ی این قایق، یک موتور نیرومند ۹٫۰ لیتری Mercury Marine V8 است که در عقب قایق جای گرفته است. این موتور در زمانی که در حال تغذیه از سوخت مسابقه ایست، می تواند قدرتی معادل ۱,۵۵۰ اسب بخار را برای این قایق تولید کند. همین کافیست تا راننده بتواند این قایق را با حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعت براند، البته اگر شجاعت لازم برای این کار را داشته باشد.و حالا شما می توانید برای بررسی جزئیات کامل این ترکیب جذاب ۲,۱۹۵,۰۰۰ دلاری، بهوب‌سایت eBay مراجعه کنید.
منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین