Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رونمایی از نسخه های ویژه ی کراس‌اوور های ب‌ام‌و x5 m و x6 m با نام بلک فایر

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı رونمایی از نسخه های ویژه ی کراس‌اوور های ب‌ام‌و x5 m و x6 m با نام بلک فایر
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

کمپانی ب‌ام‌و نسخه ی ویژه ی بلک فایر ( Black Fire ) از کراس‌اوور های کارایی بالای X5 M و X6 M خود را منتشر کرد. این دو نسخه ی ویژه ی ب‌ام‌و در ماه آگوست برای فروش در بازار آلمان حاضر خواهند شد. این دو نسخه ی ویژه ی X5 M و X6 M به لطف رنگ غلیظ مشکی فضای بیرونی شان، یک چلو پنجره ی مشکی و چرخ های آلیاژی مشکی، دارای یک نمای بیرونی یکنواخت هستند. از بقیه ی اجزای برجسته ی خارجی این دو مدل می توان به پوشش های آینه ی کربنی و ترمز های ترکیبی ب‌ام‌و M با کالیپر های آبی اشاره کرد.
این طراحی منحصر بفرد در داخل کابین هم ادامه دارد و بر این اساس، طراحان این دو نسخه ی ویژه، در فضای داخلی هم از چرم سیاه مرینو ( Merino ) همراه با رده های چرم قرمز موگلو ( Mugello ) استفاده کرده اند. همچنین این دو کراس‌اوور دارای تریم مشکی پیانو، لوگو و نوشته ی بلک فایر ( Black Fire ) روی داشبورد خود هستند.
همچنین رانندگان این نسخه های ویژه از مدل های X5 M و X6 M ، به محض ورود به داخل کابین این دو خودرو، نظرشان به دوخت های با رنگ قرمز داخل کابین و یک فرمان M با پوشش چرمی جلب خواهد شد. برای این مورد آخر که همان فرمان خودرو بود، یک گزینه ی جایگزین دیگر برای انتخاب صاحب این خودرو وجود دارد و آن هم یک فرمان ب‌ام‌و M با پوشش چرم آلکانتراست که یک خط به رنگ آبی در آن دیده می شود. انتخاب این فرمان برای خریداران هیچ هزینه ای را در بر نخواهد داشت.
هر دوی این مدل های ویژه مجهز به همان پیشرانه‌ی معروف ۴٫۴ لیتری M توئین‌توربوی V8 هستند که ۵۶۷ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را برای اندام مکانیکی این خودرو ها تولید می کند، هستند. این پیشرانه توسط یک گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک، قدرت تولید شده را به چهار چرخ منتقل می کند. و در نهایت این انتقال قدرت باعث می شود که این دو کراس‌اوور در عرض ۴٫۲ ثانیه، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسند.

منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین