Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رونمایی از مدل مفهومی مجلل و زیبای ب‌ام‌و سری ۸ در همایش گودوود

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı رونمایی از مدل مفهومی مجلل و زیبای ب‌ام‌و سری ۸ در همایش گودوود
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

زمان زیادیست که همگی منتظر ب‌ام‌و سری ۸ ۲۰۱۸ هستند و سرانجام این خودرو اینجاست، درگودوود. قبل از رونمایی از مدل تولیدی سری ۸ جدید در سال ۲۰۱۸، ب‌ام‌و یک پیش نمایش از سری ۸ رویایی و با اعتبار خود که یک مدل مفهومی دوست داشتنیست، را نشان داد. بعد از معرفی این مدل در Concorso d’Eleganza Villa d’Este در ماه می، این کوپه ی مجلل در همایش گودوود به نمایش در آمد. در این مقاله سعی شده است که با نمایش تصاویری از نمای خارجی و داخلی این خودرو، این سری از ب‌ام‌و مورد بررسی قرار گیرد.
ب‌ام‌و این وعده را داده است که مدل تولیدی ب‌ام‌و سری ۸ ۲۰۱۸ به مقدار خیلی زیادی به همین چهره و وضعیت نزدیک خواهد بود، در حالی که این سری هم باید به مشخصات ظاهری ب‌ام‌و وفادار باشد. ما از همین الان می توانیم برخی از تغییراتی که برای مدل تولیدی در این مدل مفهومی ایجاد می شود را حدس بزنیم و پیش بینی کنیم. شروع این تغییرات باید با تغییر در جلو پنجره ی این مدل مفهومی باشد. تغییر بعدی باید با ایجاد اصلاح در چراغ های جلو انجام شود و آینه های بغل هم باید بزرگتر شوند. یک سری اصلاحات جزئی هم در چراغ های عقب و دستگیره ی درب ها انجام خواهد شد.
و اما در داخل کابین این مدل مفهومی که دارای کنترل فیزیکی خیلی کمیست، برای ب‌ام‌و سری ۸ ۲۰۱۸ تغییرات بزرگتری رقم خواهد خورد. اما در حال حاضر هم فضای داخلی این مدل مفهومی دارای یک صفحه نمایش لمسی و یک صفحه کیلومتر تمام دیجیتال دوست داشتنیست که با یکی از بهترین صندلی هایی که تا کنون دیده ایم، ترکیب شده اند.
با توجه به اینکه سری ۸ در بالاترین مکان لیست ب‌ام‌و قرار می گیرد، با بزرگترین موتور های ب‌ام‌و آشنا خواهد شد. پرچمدار این سری یعنی M8 به احتمال زیاد از آخرین تکامل پیشرانه ی ۴٫۴ لیتری V8 بی‌توربو بهره خواهد برد که در M5 جدید هم مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل همچنین از سیستم چرخ های عقب متحرک xDrive بهره خواهد برد. مدل M8 GTE که منحصراً برای مسیر های مسابقه ای است هم در حال توسعه می باشد.
با راه اندازی مجدد سری ۸ ب‌ام‌و شانس زیادی برای خودنمایی این سری وجود دارد، چرا که این مدل به اعتبار اجداد محبوب خودش زندگی خواهد کرد و می تواند بهترین استفاده را از این اعتبار ببرد.

منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین