Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جواهرات دست ساز

  • نویسنده موضوع h.rmz
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı صنایع دستی
Konu Başlığı جواهرات دست ساز
نویسنده موضوع h.rmz
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan h.rmz

h.rmz

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 7, 2017
ارسالی‌ها
23
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :


یک اکسسوری یا وسیله جانبی خیلی کوچک است که بیشتر در مواقع رسمی استفاده می*شود. و تاثیر زیادی در ظاهر کت یا پیراهن مردانه دارد.دکمه سرآستین از جنس*های مختلفی ساخته می*شود مانند فلز، چوب، سنگ و یا ترکیبی از فلز و سنگ.
در چه پیراهن هایی می توان از دکمه سردست استفاده نمایید؟

پیراهن هایی که با آن دکمه سردست استفاده می شود را پیراهن فرانسوی می نامند. آستین های خاص داشته و به جای دکمه دو جفت جای دکمه دارند.

در مهمانی هایی که از درجه رسمی برخوردارند و در آنها از کت و شلوار استفاده مانند میهمانی های رسمی لوکس، قرار ملاقات کاری جهت عقد قرار داد یا استخدام، وقت دیدار از مقامات عالی، رویدادهای شام یا ناهار، مجالس عروسی و غیره.پوشیدن یک دکمه سر آستین شما را از بقیه یک سر و گردن بالاتر نشان خواهد داد.بهتر است اگر مهمانی، قرار یا رویدادی (event) که برای آن حاضر میشوید زیاد رسمی نیست و جنبه دوستانه دارد (نیمه رسمی) از دکمه سر آستین های اسپرت و شیک که دارای برق و تزئینات بیشتری نیز هست استفاده نمایید. دکمه سر آستین های فولاد (استیل) ضد زنگ با برندهای معروف و معتبر پیشنهاد می گردد.

آیا دکمه سرآستین فقط مردانه است؟

خیر. امروز اینجا به شما عرض میکنیم که این خیال که دکمه سرآستین اکسسوری مردانه است را از ذهنتان دور نمایید زیرا مدلهایی از دکمه سرآستین هستند که اسپرت بوده و قابل استفاده توسط زنان و مردان میباشند و نیز برخی از دکمه سر دست ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که فقط قابل استفاده توسط بانوان می باشند.
چگونه باید از دکمه سر آستین استفاده نمود؟ اگر دکمه حالت متحرک یا لولایی دارد آن را خم نمایید تا به حالت خطی در بیاید. سپس دو لبه آستین را بر روی هم قرار دهید. البته در نوع فرانسوی باید ابتدا آستین را تا نموده و سپس چهار سوراخ را بر هم منطبق نمایید. سپس از قسمت بیرونی دکمه را وارد نمایید. قسمت انتها را به حالت اولیه (ایستاده) تغییر دهید تا دیگر خارج نشود. دقت نمایید که نحوه قرار گرفتن دکمه سر آستین باید به گونه ای باشد قسمت تزئینی آن به سمت خارج باشد. تا اگر روزی به امید خدا در یک جلسه خیلی مهم با سران بر سر میز جلوس نمودید تزئینات آستین شما همانند آقای ظریف در تصویر زیر قابل مشاهد باشد.

یادتان نرود وقتی دکمه های زیبای سردست را بستید دیگر از دکمه های پلاستیکی پیراهنتان استفاده نفرمایید تا زیبایی دکمه های سرآستین کاسته نشود.نکته بعدی که شاید برای برخی دوستان مشکل ایجاد کند.این استفاده پیش از پوشیدن پیراهن دکمه سرآستین را بسته باشند اینکار کمی برای بر تن نمودن لباس ایجاد دشواری و مشکل می نماید.






 
بالا پایین