Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پسوندهای جدید دامنه و بهینه سازی جستجوی سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سیستم وردپرس
Konu Başlığı پسوندهای جدید دامنه و بهینه سازی جستجوی سایت
نویسنده موضوع ehsannasr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ali2978

ehsannasr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 13, 2016
ارسالی‌ها
53
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

چیزی که در اینجا می خواهیم بررسی کنیم پسوندهای جدید دامنه و بهینه سازی جستجوی سایت (سرور مجازی) است.
بحث بر سر این موضوع که دامنه با پسوند های جدید چه تاثیری بر بهینه سازی سایت (SEO) می توانند داشته باشد به شدت در چند سال گذشته بحث برانگیز بوده است، حال آنکه شواهد نشان می دهند موارد بیشتر و بیشتری از دامنه ها با پسوندهای جدید به نتیجه های جستجوی برتر می رسند و هر روز توجه ما را بیشتر به خود جلب می کنند. آیا این به دلیل این است که آنها یک دامنه با پسوند جدید هستند؟ گوگل قبلا بیان کرده که دامنه های جدید دقیقا از همان راه دامنه های سنتی پیروی می کنند.
SEO مدت طولانی هست که مانند یک پازل، پاسخ دقیق و مشخصی در این رابطه نداشته است، بنابراین با اضافه کردن دامنه با پسوندهای جدید به ترکیب معنایی، حتی رمز و رازها درباره آنچه الگوریتم ها به دنبال آن هستند و چگونه وب سایت ها رتبه بندی می شوند، بیشتر شده است.

کلمات کلیدی قدرتمند، ترویج ترافیک
پسوندهای جدید اغلب با زبان طبیعی رقابت می کنند، آنها یک ابزار بزرگ برای بهبود جستجو می سازند. به عنوان مثال، دامنه دنور. تنها یک تطبیق دقیق برای پرس و جو کردن “تنها Denver ” می باشد.
با فهم اینکه چگونه مردم برای دستیابی به اطلاعات به صورت آنلاین جستجو می کنند و با استفاده از آن داده ها، به ثبت دامنه بر این اساس می پردازند، پسوندهای جدید این فرصت را بوسیله این کلمات کلیدی در یک زمان کوتاه ارائه می کنند.

یک دامنه با پسوند جدید معمولا برتر از یک خط تیره عمل می کند.
یک روند مشترک به ما نشان می دهد زمانی که به دنبال یک دامنه جدید هستیم، در جستجو، آنها معمولا از همتاهای خود با خط تیره، سبقت می گیرند . در مثال بالایی، شما می توانید دامنه جدید psychology.tools که اولین نتیجه در جستجو است را مشاهده کنید در حالی که psychology-tools.com دومی می باشد. اگر هر دو این دامنه ها در یک مسابقه برای جستجوی عبارت “psychology tools” شرکت داده شوند دامنه با پسوند جدید،به عنوان برنده پدیدار می شود. در حالی که ممکن است عوامل دیگری هم در جستجو(مانند اطلاعات نسبی و تعداد لینک دهندگان) تاثیرگذار باشند، این تنها یکی از چندین موردی است که یک دامنه با پسوند جدید می تواند در رقابت پیشی بگیرد.
زیر دستورالعمل های گوگل کلیدی است.
بزرگترین تفاوت بین کاربران دامنه جدید که موفقتر دیده می شوند در مقابل دامنه هایی که ضربه خورده اند چیست؟ پاسخ “زیر دستورالعمل گوگل” است. درست مانند هر دامنه دیگر، اگر شما سعی کنید نام های دامنه را بدون دنبال کردن روش درست، تعویض کنید به مشکل برخورد خواهید کرد. این ظاهرا یک مورد برای home.barclaysمی باشد. این شرکت به جای تکرار آدرس جدید خود دائما از آدرس barclays.com استفاده نموده و در نتیجه با استفاده از یک الگوی نامناسب باعث کاهش بازدید از سایت (خرید هاست) خود شده است. با پیروی از راهنمایی های کلی موجود و تعویض به یک دامنه جدید بسیاری از شرکت ها توانسته اند به بازدید بالا و افزایش محبوبیت خود در زمینه شغلی خود و نتیجه جستجوی بالا دست پیدا کنند.


منبع: وبلاگ پویاسازان
 

ali2978

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Aug 7, 2017
ارسالی‌ها
9
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

بالا پایین