Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کانون مشاوران مالیاتی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گپ و گفتمان
Konu Başlığı کانون مشاوران مالیاتی
نویسنده موضوع ofoghit
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ofoghit

ofoghit

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 22, 2017
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

یکی از موضوعاتی که در سالهای اخیر و بیشتر در کشورهای مسلمان مورد توجه قرار گرفته ارائه یک نظام اقتصادی جایگزین به‌جای سیستم اقتصادی غربی می‌باشد. یک موج فزاینده از نظریات در کشورهای در حال توسعه درحال شکل گیری است که معتقد است اقتصاد سرمایه داری غرب درحل مشکل فقر و از بین بردن بسیاری از ناهماهنگی اقتصاد شکست خورده است. بسیاری ازاین راه حل ها با هدف پاسخگویی احتیاجات انسان آزمایش شده اما هنوز انسان قادر نیست که بدون مواجهه با رکود ها و تورم های دوره ای، به یک جامعه رفاه دست پیدا کند.
جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران یک انجمن حرفه‌ای است که به موجب «قانون مالیات بر ارزش افزوده» (مصوب ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی) رسمیت پیدا کرد و پس از تصویب اساسنامه‌اش در جلسه مورخ ۱۴ دی ۱۳۹۰ هیئت وزیران به‌طور رسمی آغاز به کار کرد.طبق ماده ۲۸ «قانون مالیات بر ارزش افزوده» (مصوب ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی): به منظور ارتقاء فرهنگ مالیاتی پرداخت‌کنندگان مالیات و ارائه خدمات مشاوره‌ای صحیح در امور مالیاتی به مودیان مالیاتی بر مبنای قوانین و مقررات مالیاتی کشور و هم‌چنین ارائه خدمات نمایندگی موردنیاز آنان برای مراجعه به ادارات و مراجع مالیاتی، نهادی به نام جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران تاسیس می‌شود تا با پذیرش اعضاء ذی‌صلاح در این‌باره فعالیت کند. کلیه مراجع ذی‌ربط دولتی مکلفند پس از ارائه برگه نمایندگی معتبر از سوی مشاوران مالیاتی عضو جامعه، در حوزه وظایف قانونی خود و در حدود مقررات مالیاتی با آنان همکاری کنند.نخستین ثبت‌نام
هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی در آگهی مورخ ۹ اسفند ۱۳۹۱ به استناد تبصره (۱) ماده ۲۸ اساسنامه جامعه (موضوع تصویب نامه شماره ۱۲۰۶۲/ت۴۲۹۳۹ مورخ ۱۳۹۱/۰۱/۲۸ هیئت وزیران) از اشخاص حقیقی واجد شرایط برای ثبت‌نام و عضویت در جامعه دعوت به‌عمل آورد.
[h=2]شماره تماس :021-22117306
همراه : 09101440028 پاسخگوی 24 ساعته[/h]
 
بالا پایین