Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

حراج تراکتور پورشه +عکس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودروهای پورشه
Konu Başlığı حراج تراکتور پورشه +عکس
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

این تراکتور فوق‌العاده تمیز مانده و ترکیب بدنه قرمز و چرخ‌های کرم آن کاملا زیباست. این تراکتور برای کلکسیونرهای پورشه یک جواهر گرانبها باشد.
پورشه، پس از ساخت و ارائه کاین در سال 2002 قلمرو جدیدی را کشف کرد. ناحیه‌ای برای دیزلی‌ها. اما این خودرو اولین وسیله دیزلی ساخت این کمپانی نیست. اولین محصول دیزلی پورشه در این ناحیه جسارت حرکت روی نواحی غیر جاده‌ای را دارد و گلی شدنش طبیعی و نه چندان ناراحت کننده محسوب می‌شود.
به گزارش عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، زمانی که فولکس‌واگن به طراحی بیتل به عنوان "خودروی مردمی" آلمان پرداخت، "فردینانت پورشه" نیز به کار روی روی ماشین کشاورزی پرداخت که به "تراکتور مردمی" ژرمن‌ها تبدیل شوند.
پورشه هرگز این تفکر و نگرش را عملی نکرد و تنها توانست 125 هزار تراکتور پورشه‌ای را بسازد. این میزان فاصله زیادی با تولید 20 میلیونی بیتل‌های تایپ 1 ساخته فولکس واگن داشت و حتی به گرد پای آن نیز نمی‌رسید.
اما تراکتورهای پورشه هرگز در آمریکا محبوب نشدند. حدود هزار نسخه از این ماشین‌های کشاورزی در این کشور به فروش رسیدند. یک تراتور پورشه مدل جونیور 108L از یکی از جزایر انگلستان به آمریکا برده شده و قرار است در حراجی آتی آریزونا به فروش برسد.
این تراکتور فوق‌العاده تمیز مانده و ترکیب بدنه قرمز و چرخ‌های کرم آن کاملا زیباست. این تراکتور برای کلکسیونرهای پورشه یک جواهر گرانبها باشد.
مسئولین حراج انتظار دارند تا این تراکتور بین قیمت 30 تا 40 هزار دلار به فروش برسد.













 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین