Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

این اتومبیل بی‌ام‌و با اشاره کار می‌کن

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مباحث عمومی خودرو
Konu Başlığı این اتومبیل بی‌ام‌و با اشاره کار می‌کن
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

اتومبیل سری ۷ بی‌ام‌و اولین اتومبیل تولید انبوهی است که از فناوری کنترل از طریق ایماواشاره بهره می‌برد. با ما همراه باشید تا نحوه کار این سیستم را در یک ویدئو ببینید.
راننده‌ها همواره از حرکات دست و ایماواشاره برای هشدار به رانندگان دیگر استفاده می‌کنند؛ اما در اتومبیل جدید سری 7 بی‌ام‌و کارهایی به جز عصبانی کردن رانندگان دیگر را می‌توان از طریق ایماواشاره انجام داد.

زمانی که این اتومبیل در ماه اکتبر وارد بازار شود، از یک قابلیت جذاب کنترل از طریق ایماواشاره به عنوان بخشی از سیستم اینفوتینمنت آی‌درایو 5.0 بهره‌مند خواهد بود. این فناوری از حسگرهای سه‌بعدی برای شناسایی یک سری حرکات دست که از قبل انتخاب شده‌اند، استفاده خواهد کرد. هر کدام از این حرکات دست با عملکردهای خاصی مانند کنترل صدا، واسط‌های گوشی هوشمند و غیره ارتباط دارد.

در ویدئوی جدیدی که توسط کانال Motor Authority یوتیوب منتشر شده، با نحوه عملکرد این سیستم‌ آشنا می‌شوید. این ویدئو با کمک مدیر بخش تجربه کاربر شرکت بی‌ام‌و، Marcus Behrendt، تهیه شده است.

وی در این باره می‌گوید: «آنچه در اینجا معرفی کرده‌ایم، کنترل از طریق ایماواشاره است که زندگی را برای شما راحت‌تر می‌کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید با استفاده از این سیستم صدای آهنگ را بالا یا پایین ببرید. در نتیجه شما می‌توانید از این حرکت دست در هر زمان برای بالا و پایین کردن صدای آهنگ استفاده کنید».
استفاده از این سیستم نوآورانه بسیار راحت است. اگرچه گاهی این سیستم کمی نقص دارد؛ اما جایگزین ایمنی برای استفاده از انگشت برای تغییر و دسترسی به فهرست محسوب می‌شود؛ زیرا لازم نیست حواستان از جاده پرت شود.

کنترل صدا تنها یکی از قابلیت‌های این سیستم است. با کشیدن دست به سمت راست می‌توان تماس‌های تلفنی را رد کرد و با اشاره یک انگشت به سمت صفحه‌نمایش می‌توان به تماس تلفنی پاسخ داد. زمانی که در حالت پارک هستید، این سدان برتر یک رندر سه‌بعدی از نمای خارجی اتومبیل ارائه می‌دهد. در این حالت می‌توانید از حرکت نیشگون برای مشاهده اطراف اتومبیل استفاده کنید.

راننده‌ها می‌توانند به راحتی حرکات دست خود را از طریق دسترسی به تنظیمات اتومبیل برنامه‌ریزی کنند. انتخاب‌هایی که در این بخش خواهید داشت، عبارت‌اند از راهنمایی به آدرس خانه، قطع یا وصل صدا، تماس‌های اخیر یا خاموش کردن صفحه‌نمایش کنترل. همچنین شرکت بی‌ام‌و اطمینان می‌دهد گزینه‌های بیشتری به این فهرست اضافه خواهند شد.


 
بالا پایین