Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی دو رستوران ایرانی در سنگاپور

اطلاعات موضوع

Kategori Adı کشورهای جنوب شرقی آسیا
Konu Başlığı معرفی دو رستوران ایرانی در سنگاپور
نویسنده موضوع حلما93
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan حلما93

حلما93

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 30, 2018
ارسالی‌ها
3
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

برخی از هموطنانمان در سفر به کشورهای خارجی ترجیح می دهند در کنار چشیدن انواع غذاهای محلی و سنتی آن کشور غذاهای وطنی را نیز در وعده های غذایی خود داشته باشند . در برخی از شهرها و کشورهای توریستی رستوران هایی راه اندازی شده که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را سرو می کنند . در کشور مدرن سنگاپور نیز چندین رستوران ایرانی موجود است که در ادامه به معرفی دو نمونه از آن ها پرداخته شده است .

رستوران شیراز سنگاپور
یکی از شناخته شده ترین رستوران های ایرانی در سنگاپور رستوران شیراز است که در اسکله کلارک واقع شده و با غذاهای خوشمزه از مشتریان خود پذیرایی می کند . این رستوران که بعد از تاسیس به پاتوقی برای ایرانیان مقیم سنگاپور تبدیل شده دکور و حال و هوایی ایرانی دارد و از سال 2007 به بعد به طبخ و سرو غذاهای ایرانی مشغول می باشد . در منو رستوران Shiraz انواع پیش غذاها ، غذاها و دسرهای ایرانی به چشم می خورد که از جمله آن ها می توان به انواع کباب ، انواع خورش ، میرزا قاسمی ، کشک و بادمجان ، دیزی ، باقالی پلو با ماهیچه و ... اشاره نمود .

آدرس رستوران شیراز در سنگاپور : 3A River Valley Rd, 01-06, Singapore 179020




رستوران شبستان سنگاپور

شبستان یکی دیگر از رستوران های ایرانی سنگاپور است که به مدیریت آقای محمد حسینی در زمینه طبخ و ارائه غذاهای ایرانی مشغول به فعالیت می باشد . در این رستوران برای پخت غذاها از مواد اولیه تازه و سالم استفاده می گردد . رستوران Shabestan در اسکله رابرتسون در خیابان سلطان محمد واقع شده و انواع کباب ، غذاهای اشتهاآور گوشتی ، مرغ و غذاهای دریایی تهیه شده با سبزیجات و ادویه های ظریف ایرانی ، بستنی زعفرانی ، انواع ترشی ها ، بورانی اسفناج ، کوفته ، فالوده شیرازی ، باقلوا و ... سرو می کند .

آدرس رستوران شبستان در سنگاپور : 80Mohamed Sultan Road, #01-13 The Pier, Singapore 239013



 
آخرین ویرایش:
بالا پایین