Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اصلاح‌طلبان؛ تمایل به یک دیدار/گزارشی از یک توهم/ظریف؛ مسافر هند و...

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار سیاسی
Konu Başlığı اصلاح‌طلبان؛ تمایل به یک دیدار\/گزارشی از یک توهم\/ظریف؛ مسافر هند و...
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

ابراز تمایل یک عضو حزب اعتماد ملی نسبت به دیدار اصلاح طلبان با رهبری، توهم حضور مدیران دو تابعیتی؛ سنگ‌اندازی جدید در مسیر دولت، انتشار دستورالعمل تشکیل یگان‌های حفاظت در دستگاه‌های اجرایی، مصوبه شورای عالی اداری درباره تأسیس سازمان ملی مهاجرت کشور و... از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز یک شنبه، ششم خرداد ماه ۱۳۹۷ است.


محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به دیدار هفته قبل مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، نسبت به دیدار اصلاح طلبان با رهبری ابراز تمایل کرد و گفت:‌ امیدواریم این فرصت برای جریان اصلاحات فراهم شود تا این جریان بتواند در دیدارهای خود با رهبری زمینه‌ای برای طرح دیدگاه‌های خود کسب کند.






توهم حضور مدیران دو تابعیتی؛ سنگ‌اندازی جدید در مسیر دولت


دو تابعیتی‌ها؛ همه چیز از ۸۰ ماه قبل یعنی اوایل مهر ماه سال ۹۰ آغاز شد؛ خبر کوتاه بود؛ «عبدالرضا خاوری مدیرعامل بانک ملی ایران به کانادا فرار کرد!»؛ خاوری که از سال ٨٥ به تبعیت کشور کانادا درآمده بود، پس از طرح موضوع اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی در سیستم بانکی کشور، هنگامی که برای انجام یک ماموریت کاری به لندن رفته بود، از سمت خود استعفا کرد و به تورنتو که پایتخت کشور دوم او محسوب می‌شود، رفت.






بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه وزیر امور خارجه کشورمان امشب به هند می‌رود افزود: محمد جواد ظریف امشب در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی برای بررسی آخرین وضعیت روابط دو جانبه و گسترش و تعمیق روابط دو کشور و نیز گفت‌وگو و تبادل نظر با مقامات هندی در خصوص تازه ترین تحولات منطقهای و بین المللی به دهلی نو سفر میکند.
ع
لی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره با بیان اینکه حضور ایران در سوریه به دعوت دولت قانونی سوریه و صرفا برای مبارزه با تروریسم بوده است، گفت:تا دولت دمشق بخواهد در سوریه می‌مانیم. وی در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ به سوالس در مورد استراتژی جدید آمریکا تصریح کرد: نامگذاری این طرح به عنوان استراتژی جدید درست نیست چرا که این نه استراتژی است و نه جدید است این روزها گنده گویی و یاوه گویی مقامات آمریکایی کمی زیاد شده و فکر می کنند با این اظهارات واقدامات می توانند موانع زیاده خواهی شان را کنار بزنند و حرف ناحق خودشان را اعمال کنند. جمهوری اسلامی ایران در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب به کرات ثابت کرده که هرگز تسلیم این نوع یاوه گویی ها و زیاده طلبی ها نمی شود.






وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود در ادامه اظهارات خصمانه‌اش علیه کشورمان، از استراتژی کشورش درقبال ایران دفاع کرد و گفت که هدفش ایجاد اجماع جهانی علیه تهران است.

وزیر امور خارجه لهستان نیز با تکیه بر ادعاهای واشنگتن گفت که اتحادیه اروپا درباره رویکرد آمریکا در قبال توافق هسته‌ای باید همراهی بیشتری داشته باشد و نگرانی‌های واشنگتن را در نظر بگیرد.



در همین ارتباط فریدون مجلسی، تحلیلگر مسائل بین الملل با تاکید بر اینکه باید برجام اروپایی را ادامه دهیم، تاکید کرد: هم از سوی ایران و هم از سوی اروپا این تمایل وجود دارد که این توافق بین‌المللی ادامه پیدا کند. وی با بیان اینکه اروپایی‌ها از رفتار آمریکایی‌ها ناخرسندند، افزود: اروپا مایل به افزایش فشار به ایران نیست.






حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در یکصد و بیست و هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه گفت: مجموعه دستگاه های قضایی و انتظامی کاملا هوشیارند که با هر گروه و جریانی که بخواهد امنیت کشور را بهم بریزد و اسایش مردم را مختل کند قاطعانه برخورد کند. وی افزود: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند تا یک وقت فریب نخورند و اجازه ندهند که اگر جمعیتی در کشور خواسته و اعتراض به حق دارند، افراد ضد انقلاب، فرصت طلبان و تروریست‌ها وارد جمعیت مردم معترض به حق خودمان شوند و سوء استفاده کنند.

همچنین رئیس دیوان عدالت اداری در محفل انس با قرآن در مورد آینده روابط اروپا و غرب با ایران، اظهار داشت: ما نباید برای ادامه توافق صرفاً به اروپا امیدوار و مطمئن باشیم، زیرا اروپا و آمریکا در زمینه‌های مختلف با یکدیگر ارتباط داشته و ما باید این باور غلط که روابط اقتصادی فقط با آمریکا نتیجه بخش است را دور ریخته و نباید مسائل اقتصادی کشور را به روابط تجاری با اروپا و آمریکا گره بزنیم.



 
بالا پایین