Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انتقال فایل‌های موسیقی از ios به android

اطلاعات موضوع

Kategori Adı کد و ترفند های موبایل
Konu Başlığı انتقال فایل‌های موسیقی از ios به android
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

[h=2][/h]

انتقال موسیقی از iOS به Android معمولا افراد برای انتقال فایل‌های موسیقی خود از دستگاه iOS به سیستم عامل اندروید زحمت زیادی را متحمل می‌شوند، اما راه‌هایی هست که چه از ویندوز استفاده کنید، چه از macOS، این کار را آسان‌تر می‌کند. در ویندوز، فایل‌های موسیقی را که سینک کنید، فرآیند انجام این کار به‌مراتب ساده‌تر می‌شود، اما در رایانه‌های Mac باید از نرم‌افزارهای شخص ثالثی مانند Google Play Music یا Android File Transfer استفاده کنید تا بتوانید فایل‌های موسیقی خود را با دستگاه اندرویدیتان سینک کنید. سینک موسیقی با آی تیونزاگر نحوه مدیریت فایل‌های موسیقی شما در گوشیتان با iTunes در یک راستا باشد، این نرم‌افزار واقعا می‌تواند در این راه به شما کمک کند. اگر از قبل فایل‌های موسیقی‌تان را با آرشیو آی تیونز خود سینک کرده باشید، نیمی از راه را رفته‌اید. در غیر این صورت، باید ابتدا آیفون خود را با آی تیونز سینک و اطمینان حاصل کنید تمام فایل‌های موسیقی در این آرشیو قرار گرفته‌اند. برای سینک کردن فایل‌های آیفون با آی تیونز هم باید دو چیز را به یاد داشته باشید:حتما از یک سیستم قانونی و محرز شده استفاده کنید تا بتوانید تمام خریدهای خود از iTunes Store را به رایانه منتقل کنید. اگر تیون‌ها یا موزیک‌های گوشی iOS خود را از طریق iTunes Store نخریده‌اید و به Apple IDتان متصل نیستند، باید برای انتقالشان از یک نرم‌افزار شخص ثالث استفاده کنید.

انتقال فایل‌های موسیقی از iOS به Android انتقال موسیقی آیفون به اندروید از طریق ویندوز

پس از این که تمام موسیقی‌ها را با آرشیو آی تیونز خود سینک کردید، می‌توانید قدم بعدی را برداشته و آنها را از طریق دستگاه ویندوزی خود به دستگاه اندرویدی مد نظر منتقل کنید. iTunes را باز کنید. تحت شاخه Library یا همان آرشیوی که مد نظرمان است، موسیقی‌هایی را که مایلید به دستگاه اندرویتان منتقل شود، انتخاب کنید. فایل‌ها را به یک فولدر تازه روی رایانه خود منتقل کنید. دستگاه اندرویدتان را به رایانه متصل کرده، سپس به فولدر موسیقی آن وارد شوید. موسیقی‌هایی را که می‌خواهید انتقال دهید، کپی و الصاق کنید. از موسیقی‌هایتان در دستگاه اندروید خود لذت ببرید.

انتقال موسیقی‌های آیفون به اندروید از طریق مک

اگر از رایانه اپل استفاده می‌کنید، چند گزینه مختلف برای انتقال موسیقی‌های مورد علاقه‌تان به دستگاه اندرویدی دارید.

انتقال فایل‌های موسیقی از iOS به Android استفاده از Google Play Musicمرورگـــــر خود را باز کـــــرده، Google Play Music را دانلود، نصب و باز کنید. با همان حساب کاربری گوگلی که به دستگاه اندرویدیتان شناسانده‌اید، وارد شوید. روی دکمه Menu در گوشه چپِ بالا کلیک کرده و موزیکی را که مایلید اضافه کنید انتخاب کنید. روی Select from your computer کلیک کنید و موزیک‌هایی مورد نظرتان را بیفزایید. پس از این که موسیقی‌های مورد نظر آپلود شدند، اپلیکیشن Google Play Music را روی دستگاه اندرویدی خود باز کنید. از این به بعد، هر زمان که اینترنتتان فعال باشد، می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را اجرا کنید. البته اگر مطلوبتان این نیست هم می‌توانید موزیک‌هایتان را از Google Play Music دانلود کنید و به صورت آفلاین گوش بدهید.
استفاده از Android File Transfer
مرورگر را باز و Android File Transfer را جست‌وجو کنید. نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید. دستگاه اندروید خود را به رایانه Mac متصل کنید. اپلیکیشن Android File Transfer را باز کنید. فایل‌هایی را که می‌خواهید به دستگاه اندروید انتقال دهید، کپی و الصاق کنید. پس از اتمام انتقال، دستگاه اندرویدی خود را جدا کنید و لذت ببرید.

انتقال موسیقی از iOS به Android
معمولا افراد برای انتقال فایل‌های موسیقی خود از دستگاه iOS به سیستم عامل اندروید زحمت زیادی را متحمل می‌شوند، اما راه‌هایی هست که چه از ویندوز استفاده کنید، چه از macOS، این کار را آسان‌تر می‌کند. در ویندوز، فایل‌های موسیقی را که سینک کنید، فرآیند انجام این کار به‌مراتب ساده‌تر می‌شود، اما در رایانه‌های Mac باید از نرم‌افزارهای شخص ثالثی مانند Google Play Music یا Android File Transfer استفاده کنید تا بتوانید فایل‌های موسیقی خود را با دستگاه اندرویدیتان سینک کنید. سینک موسیقی با آی تیونزاگر نحوه مدیریت فایل‌های موسیقی شما در گوشیتان با iTunes در یک راستا باشد، این نرم‌افزار واقعا می‌تواند در این راه به شما کمک کند. اگر از قبل فایل‌های موسیقی‌تان را با آرشیو آی تیونز خود سینک کرده باشید، نیمی از راه را رفته‌اید. در غیر این صورت، باید ابتدا آیفون خود را با آی تیونز سینک و اطمینان حاصل کنید تمام فایل‌های موسیقی در این آرشیو قرار گرفته‌اند. برای سینک کردن فایل‌های آیفون با آی تیونز هم باید دو چیز را به یاد داشته باشید:حتما از یک سیستم قانونی و محرز شده استفاده کنید تا بتوانید تمام خریدهای خود از iTunes Store را به رایانه منتقل کنید. اگر تیون‌ها یا موزیک‌های گوشی iOS خود را از طریق iTunes Store نخریده‌اید و به Apple IDتان متصل نیستند، باید برای انتقالشان از یک نرم‌افزار شخص ثالث استفاده کنید.
انتقال فایل‌های موسیقی از iOS به Android
انتقال موسیقی آیفون به اندروید از طریق ویندوزپس از این که تمام موسیقی‌ها را با آرشیو آی تیونز خود سینک کردید، می‌توانید قدم بعدی را برداشته و آنها را از طریق دستگاه ویندوزی خود به دستگاه اندرویدی مد نظر منتقل کنید. iTunes را باز کنید. تحت شاخه Library یا همان آرشیوی که مد نظرمان است، موسیقی‌هایی را که مایلید به دستگاه اندرویتان منتقل شود، انتخاب کنید. فایل‌ها را به یک فولدر تازه روی رایانه خود منتقل کنید. دستگاه اندرویدتان را به رایانه متصل کرده، سپس به فولدر موسیقی آن وارد شوید. موسیقی‌هایی را که می‌خواهید انتقال دهید، کپی و الصاق کنید. از موسیقی‌هایتان در دستگاه اندروید خود لذت ببرید. انتقال موسیقی‌های آیفون به اندروید از طریق مکاگر از رایانه اپل استفاده می‌کنید، چند گزینه مختلف برای انتقال موسیقی‌های مورد علاقه‌تان به دستگاه اندرویدی دارید.
انتقال فایل‌های موسیقی از iOS به Android
استفاده از Google Play Musicمرورگـــــر خود را باز کـــــرده، Google Play Music را دانلود، نصب و باز کنید. با همان حساب کاربری گوگلی که به دستگاه اندرویدیتان شناسانده‌اید، وارد شوید. روی دکمه Menu در گوشه چپِ بالا کلیک کرده و موزیکی را که مایلید اضافه کنید انتخاب کنید. روی Select from your computer کلیک کنید و موزیک‌هایی مورد نظرتان را بیفزایید. پس از این که موسیقی‌های مورد نظر آپلود شدند، اپلیکیشن Google Play Music را روی دستگاه اندرویدی خود باز کنید. از این به بعد، هر زمان که اینترنتتان فعال باشد، می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را اجرا کنید. البته اگر مطلوبتان این نیست هم می‌توانید موزیک‌هایتان را از Google Play Music دانلود کنید و به صورت آفلاین گوش بدهید. استفاده از Android File Transferمرورگر را باز و Android File Transfer را جست‌وجو کنید. نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید. دستگاه اندروید خود را به رایانه Mac متصل کنید. اپلیکیشن Android File Transfer را باز کنید. فایل‌هایی را که می‌خواهید به دستگاه اندروید انتقال دهید، کپی و الصاق کنید. پس از اتمام انتقال، دستگاه اندرویدی خود را جدا کنید و لذت ببرید.
 
بالا پایین