Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

قفل الکترونیکی هوشمند اتاق خواب

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı قفل الکترونیکی هوشمند اتاق خواب
نویسنده موضوع avaseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan avaseo

avaseo

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 6, 2019
ارسالی‌ها
37
پسندها
0
امتیازها
6

اعتبار :

داشتن احساس امنیت و آرامش ذهن در زندگی امروزی بسیار مهم می باشد. گاهی اوقات نیز به دست آوردن آن بسیار دشوار است اما با استفاده از سیستم های هوشمند و امنیتی می توانید به امنیت و آرامش دلخواه خود دست یابید. یکی از مکان هایی که حفظ امنیت و آرامش در آن برای شما بسیار اهمیت دارد، اتاق خواب می باشد. زیرا مردم در بسیاری از موارد اشیا با ارزش خود را در این اتاق قرار می دهند.

قفل الکترونیکی هوشمند درب اتاق خواب

همچنین برای به دست آوردن آرامش خاطر پس از یک روز سخت نیاز به استراحت در اتاق خواب می باشد بدون آنکه شخصی وارد اتاق شده و آرامش شما را برهم بزند. این کار تنها توسطقفل هوشمند امکان پذیر می باشد. با قفل الکترونیکی هوشمند اتاق خواب علاوه بر تامین امنیت اشیاء گرانبها، می توانید از آرامش موجود در اتاق نهایت استفاده را کرده و از حریم خصوصی آن محافظت نمایید.

اهمیت حفاظت از حریم خصوصی اتاق خواب
اهمیت اتاق خواب صرفا به جهت استفاده از آن برای امر خواب نمی باشد. اساسا این اتاق مکانی برای ایجاد آرامش و رهایی از دغدغه های فکری در یک روز بسیار خسته کننده می باشد. در واقع این مکان پناهگاهی برای صاحب خانه است. از این رو حفاظت از آن در برابر مزاحمت های دیگران بسیار مهم تر از حفاظت از اشیاء با ارزش می باشد. یکی از راه های حفاظت از آن استفاده از قفل الکترونیکی هوشمند اتاق خواب است.

این نوع قفل ها به دلیل استفاده از روش های دسترسی پیشرفته و بدون کلید، بهترین گزینه برای کنترل درب ورودی اتاق خواب است. قفل دیجیتال هوشمند اتاق خواب را می توان توسط رمز، کارت، اثر انگشت و حتی تلفن همراه کنترل نمود. بنابراین دسترسی به اتاق توسط افراد دیگر تقریبا غیر ممکن می باشد.

همچنین به دلیل داشتن ویژگی های امنیتی مانند آلارم هشدار نفوذ غیر مجاز، حریم خصوصی، قفل کودک، مغزی ضد سرقت و ضد دیلم و … احتمال ورود افراد ناشناس را تقریبا غیر ممکن می نماید.
 
بالا پایین