Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آریانا گرانده ملکه اینستاگرام شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار و حاشیه بازیگران و خواننده ها
Konu Başlığı آریانا گرانده ملکه اینستاگرام شد
نویسنده موضوع mosTafa
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mosTafa

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :


493

آریانا گرانده با عبور از سلنا گومز صاحب عنوان ملکه اینستاگرام شد.
عنوان ملکه اینستاگرام از سلنا گومز گرفته شد. یک خواننده زن دیگر به نام آریانا گرانده با عبور از سلنا گومز رسما بعنوان زنی که بیشترین فالور را در اینستاگرام دارد شناخته شد.
به نقل از بیلبورد، گومز پیش از این با ۱۴۶،۲۶۷،۸۰۱ فالور این عنوان را در اختیار داشت. اما بعد از ظهر دوشنبه، آریانا گرانده با ۱۴۶،۳۱۲،۰۱۳ فالور این عنوان را از گومز که با فاصله نزدیکی (با ۱۴۶،۲۷۴،۵۷۰ فالور) دومین زن مشهور اینستاگرام بود، ربود. کریستیانو رونالدو با بیش از ۱۵۵ میلیون فالور مشهورترین فرد اینستاگرام است.
این اتفاق تنها کمتر از یک هفته پس از اینکه آریانا گرانده موفقیت بزرگ دیگری را کسب کرده بود روی داد. سه مورد از آهنگ‌های وی به نام‌های ۷ rings، thank you, Next و Break Up With Your Girlfriend, I’m Bored به طور همزمان سه جایگاه اول لیست ۱۰۰ آهنگ برتر سایت Billbord موسوم به Billboard Hot ۱۰۰ را به خود اختصاص دادند.
پس از ماه آوریل سال ۱۹۶۴ که گروه بیتلز با ترانه‌های Can’t Buy Me Love، Twist and Shout و Do You Want to Know a. Secret این کار انجام داد این اولین باریست که یک خواننده به طور همزمان هر سه جایگاه اول این لیست را بدست می‌آورد.
همچنین گرانده روز دوشنبه اعلام کرد که دو سال پس بمب گذاری در حین کنسرت وی در منچستر، در حال آماده شدن برای اجرا در این شهر است.
وی به عنوان ستاره موسیقی در فستیوال Pride شهر منچستر که بین روز‌های ۲۳ تا ۲۶ آگوست سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد، اجرا خواهد کرد.
وی در حساب توئیتر خود نوشت:”منچستری‌های عزیز، از صمیم قلب خوشحالم که قرار است در فستیوال Pride اجرا داشته باشم. برا دیدن شما نمی‌توانم صبر کنم و خیلی دوستون دارم”.
 
بالا پایین