Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین شهرهای توریستی ایران

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı بهترین شهرهای توریستی ایران
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :

 بهترین شهرهای توریستی ایران


بهانه‌ها برای خرید بلیط هواپیما داخلی بسیار زیاد است چون که اغلب شهرهای ایران، همچون پرنسسی زیبا در گوشه‌ای نشسته‌اند. در ادامه این مقاله بهترین شهرهای توریستی ایران توسط سفرستان معرفی خواهد شد.
شهرهایی که از امپراطوری‌های چند هزار ساله به یادگار مانده‌اند، مساجد حیرت‌انگیز، آثار باستانی خیره‌کننده‌، شاهکارهای طبیعی و چندین فاکتور منحصربه‌فرد دیگر، ایران را به گزینه‌ای ایده‌آل برای گردشگران تبدیل می‌کنند. پس جای هیچ تعجبی نیست که ببینیم خرید بلیط هواپیما داخلی توسط هموطنان و بلیط هواپیما ایران از جانب گردشگران خارجی، رونق بسیار زیادی یافته است. حال با توجه به اینکه عید نوروز و تعطیلات آن هم فرا می‌رسد، حتما عده زیادی به دنبال خرید بلیط هواپیما داخلی به شهرهای مختلف کشور خواهند بود. پس بهترین شهرهای توریستی کشور در ادامه معرفی خواهند شد.
اصفهان، نصف جهان
صدف زیبایی همچون ایران حتما باید مروارید گرانبهایی همانند اصفهان را در دل خود جای دهد تا بتواند انتظارات را برآورده کند. شهری که با 11 پل بزرگ و کوچک خود و زاینده‌رود دوست‌داشتنی‌اش فضایی فوق‌العاده رمانتیک را برای اهالی و خریداران بلیط هواپیما اصفهان رقم زده است. مساجد امام و شیخ لطف‌الله اصفهان جزو بی‌نظیرترین معماری‌های ایران هستند.
قدم زدن در بازار اصفهان دست کمی از قدم زدن در یک موزه زیبا و کلاسیک ندارد. در این بازار می‌توان مراحل ساخت بسیاری از صنایع دستی این شهر را از نزدیک دید و لذت برد. به جرأت می‌توان گفت که اگر گردشگران خارجی برای خرید بلیط هواپیما ایران به دنبال دو دلیل قانع‌کننده باشند، مسلما یکی از آن دلایل تماشای شکوه و زیبایی شهر اصفهان خواهد بود.

شیراز، شهر عشق و ادب
شیراز را شهر عشق و ادب می‌نامند. شهر باغ‌های زیبای ایران که مزار دو تن از بزرگترین شعرای ایران یعنی حافظ و سعدی را در دل خود جای داده و همیشه مقصدی ایده‌آل برای عاشقان ادبیات بوده است. باغ ارم شیراز چنان زیبایی منحصربه‌فردی دارد که هر کسی بلیط هواپیما شیراز می‌خرد و مسافر این شهر می‌شود، بعد از بازگشت به خانه تا مدت‌ها خواب گردش در باغ ارم شیراز را می‌بیند. توصیه می‌شود مسافران برای عید نوروز امسال، بلیط هواپیما شیراز را با اطمینان کامل از سفرستان بخرند و لطافت غزلیات فارسی را در روح این شهر لمس کنند. همچنین برای راهنمایی بیشتر در مورد شیراز و برنامه سفر شیراز به سفرستان مراجعه کنند.

تبریز، پایتخت تمام زیبایی‌ها
تبریزی‌های ضرب‌المثلی دارند که می‌گوید: اصفهان کل جهان بود اگر تبریز وجود نداشت. این حرف واقعا به گزاف نیست. اگر اصفهان را نصف جهان بنامیم، مطمئنا نصف دیگر جهان را هم باید تبریز بدانیم. شهری که قدمتش به چندین هزار سال می‌رسد و امروزه، قطب علم و فرهنگ ایران محسوب می‌شود. اگر مسافران بلیط هواپیما تبریز را برای تعطیلات نوروزی و یا هر زمان دیگری انتخاب و به این شهر سفر کنند، آرامش جاری در آن شهر آنها را حیرت‌زده خواهد کرد. حتما هنگام خرید بلیط هواپیما تبریز به بزرگترین بازار سرپوشیده جهان در این شهر باید رفت و به تماشای فرش‌های بی‌نظیر در پایتخت فرش جهان ایستاد.

یزد، بادگیرهایی به بلندای تاریخ
یزد از 3 عنصر مختلف شکل یافته است: مردمان مهربان، تاریخ کهن و غذاهای لذیذ. اما جدا از اینها، کسانی که بلیط هواپیما یزد می‌خرند و در اوقات فراغت خود به این شهر می‌روند، با دیدن بادگیرهای با شکوه آنجا به معنای واقعی کلمه شگفت‌زده می‌شوند. در همین حال، بلیط هواپیما یزد مزیت فوق‌العاده دیگری نیز دارد که آن هم آشنایی با تاریخ دین زرتشتی در دل این شهر بیابانی است. در مورد یزد، ساعت‌ها می‌توان مطلب نوشت اما هیچ مطلبی نمی‌تواند لذت خرید بلیط هواپیما یزد را به طور کامل تداعی کند. پس باید حداقل یکبار مهمان این شهر شد.

تهران، قلب تپنده ایران
انصاف نیست که تهران فقط با آلودگی هوا و ترافیکش شناخته شود. این شهر از لحاظ گردشگری چنان زیبایی‌های متنوعی به مهمانانش عرضه می‌دارد که کمتر کسی از خرید بلیط هواپیما تهران و سفر به این شهر پشیمان می‌شود. پایتخت سیاسی و قلب تپنده ایران، شهر رویاهای دور از دست بسیاری از افراد بوده و سالانه عده زیادی برای رسیدن به آرزوهای خود، بلیط هواپیما تهران می‌خرند و عازم این شهر می‌شوند. اما اگر هدف شما سفر به تهران و تماشای زیبایی‌های آن است، بهتر است بدانید که عید نوروز بهترین زمان برای این کار می‌باشد. چراکه شهر بسیار خلوت می‌شود.

اهواز، زخمی اما زیبا
حتی 8 سال جنگ ایران و عراق هم نتوانست زیبایی ذاتی اهواز را خدشه‌دار کند. این شهر که سال‌ها تحت شدیدترین حملات نظامی قرار گرفت و تجارب تلخی در این زمینه دارد، امروزه به مقصد اصلی بسیاری از افراد علاقه‌مند به تاریخ تبدیل شده است. اهواز را به خاطر پل‌های فراوانی که بر روی رودخانه کارون دارد، شهر پل‌ها نیز می‌نامند. جالب است بدانید که بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما اهواز، ایام نوروز است. چرا که در سایر روزها معمولا این شهر زیر هجمه گرد و غبار قرار می‌گیرد. پس مسافران همین حالا بلیط هواپیما اهواز بخرند و از سفر خود لذت ببرند.

چند شهر زیبای دیگر در ایران
بهانه‌ها برای خرید بلیط هواپیما داخلی بسیار زیاد است. چرا که اغلب شهرهای ایران، همچون پرنسسی زیبا در گوشه‌ای نشسته‌ و به جلوه‌گری مشغولند. غیر از شهرهای عنوان‌شده، از جمله مقاصدی که معمولا هم مورد پسند خریداران بلیط هواپیما ایران از خارج کشور قرار گرفته و هم نظر خریداران بلیط هواپیما داخلی را جلب می‌کنند، می‌توان به کاشان، پاسارگاد، جزایر قشم و کیش اشاره کرد. البته کسانی هم که دوست دارند عید نوروز را در فضایی مذهبی و معنوی تجربه کنند، بلیط هواپیما مشهد را برگزیده و مهمان امام رضا می‌شوند.

سخن آخر
نغمه مسافرت با خرید بلیط هواپیما داخلی و سفر به هر یک از شهرهای کشور به بهترین شکل ممکن نواخته خواهد شد. چرا که سرزمین مادری‌ واقعا زیبا و دوست‌داشتنی بوده و پر از جذابیت‌های متنوع است. البته این تمام ماجرا نیست و اگر بلیط هواپیما داخلی با اطمینان‌ خاطر تهیه شود، مسلما لذت سفر بسیار بیشتر نیز خواهد شد. موهبتی که چندان هم دور از دسترس نبوده و فقط با اعتماد به سفرستان به دست می‌آید.
2121
 
بالا پایین