Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آخرین وضعیت شهرک شماره ۲ اهواز در محاصره سیلاب

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار استانها
Konu Başlığı آخرین وضعیت شهرک شماره ۲ اهواز در محاصره سیلاب
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,082
پسندها
910
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به احداث پل دسترسی برای ورود به این شهرک گفت: شدت جریان آب مانع تسریع در روند احداث پل‌های تردد به شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز شده است.

اخلاق محمدیان با اشاره به آبگرفتگی معابر شهرک صنعتی شماره 2 اهواز اظهار کرد: عملیات احداث مسیر دسترسی به شهرک از طریق ایجاد ۵ پل ۷ متری با بهره‌مندی از امکانات مختلف از روز گذشته آغاز شده است و به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

وی افزود: به دلیل محاصره شهرک صنعتی توسط سیلاب کرخه، فضای محدودی برای حرکت ماشین‌آلات وجود دارد و شدت جریان آب باعث کندی در روند احداث مسیر دسترسی توسط پل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: مصالح و ماشین آلات سنگین مورد نیاز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تامین شده و لازم است تا واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اهواز ۲ برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز همکاری کنند.

محمدیان ادامه داد: با توجه به میزان حجم آب در منطقه، باید از شدت جریان آب کاسته شود تا بتوان عملیات را با سرعت بیشتری ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بریدگی‌های انجام شده در جاده ترانزیتی اهواز - شوش برای عبور آب، آب وارد شهرک شده و خیابان‌های آن را آب فرا گرفته است. در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر شرایط را برای ورود و تردد در شهرک فراهم کنیم.
 
بالا پایین