Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تلگرام ایکس در به‌روزرسانی جدیدش چه امکاناتی را عرضه می‌کند؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه های موبایل
Konu Başlığı تلگرام ایکس در به‌روزرسانی جدیدش چه امکاناتی را عرضه می‌کند؟
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :

تلگرام ایکس در به‌روزرسانی جدیدش چه امکاناتی را عرضه می‌کند؟


تلگرام ایکس که اپلیکیشنی با برنامه‌نویسی متفاوت از اپلیکیشن تلگرام محسوب می‌شود، تلاش دارد جایگزین نسخه اصلی شود و حالا امکانات جدیدی برای آن معرفی شده است.
این برنامه درست چند روز پیش، نسخه به روزرسانی جدیدی دریافت کرد و به نسخه ۰.۲۱.۷.۱۱۵۱ ارتقا یافت. این به‌روزرسانی اصطلاحا ‌«آپدیت آوریل» نام دارد. نسخه به روزرسانی تا پیش از این در وضعیت آزمایشی یا بتا عرضه شده بود. تعداد قابلیت‌ها و امکانات نسخه جدید زیاد است. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.
سیستم جدید نوتیفیکیشن‌های تلگرام ایکس: نوتیفیکیشن‌ها در نسخه جدید به‌طور کامل ارتقا یافته و تغییر کرده‌اند. قابلیت جدید، ثبات بیشتر و چندین امکانات دیگر را به این سیستم اضافه کرده است. بارزترین تغییر، این است که بعد از دریافت پیغام یک مخاطب، نوتیفیکیشن‌های رد شده قبلی دوباره نمایش داده نمی‌شوند. اصلاح تاخیر در دریافت نوتیفیکیشن‌ها و گروه‌بندی نوتیفیکیشن‌ها نیز ممکن شده است. نوتیفیکیشن‌های تلگرام ایکس حالا حتی بدون اتصال گوشی به سرورهای تلگرام نیز دریافت خواهند شد. این قابلیت، به خصوص برای کاربرانی که برنامه آنها فیلتر شده، کاربرد دارد.
مدیریت جدید اکانت در تلگرام: در نسخه آپدیت آوریل همچنین قابلیتی باعنوان Multi-account ۲.۰ معرفی شده است. همان‌طور که می‌دانید، در تلگرام ایکس امکان ایجاد چند اکانت وجود دارد. اما اگر کاربر از این قابلیت استفاده ‌می‌کرد، ظرفیت حافظه و باتری گوشی وی نیز بیشتر درگیر می‌شد. در نسخه جدید به روزرسانی این برنامه، مشکلات مربوط به این بخش نیز اصلاح شده است. سخنگوی شرکت حتی مدعی شده که فرقی نمی‌کند یک کاربر تلگرام ایکس سه اکانت دارد یا سه هزارتا!
دیگر امکانات: این قابلیت‌های جدید از جمله امکاناتی هستند که به‌صورت زیرساختی و کلی در این برنامه تغییر کرده و ارتقا یافته‌اند. به همین دلیل، مهم‌تر از بقیه به نظر می‌آیند. اما در نسخه به‌روزرسانی جدید، قابلیت‌های جدید دیگر نیز معرفی شده مانند پشتیبانی از پیغام‌های پاک شده از طرف فرستنده و دریافت‌کننده در پیغام‌های شخصی یا خصوصی، ایجاد و شرکت در نظرسنجی، نصب و به اشتراک‌گذاری بسته‌های زبان، سرعت بازشدن بالاتر برنامه، ریکاوری سریع‌تر بعد از ارورها و... آپدیت آوریل فعلا تنها برای ۵۰ درصد کاربران قابل استفاده است.
 
بالا پایین