Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

قتل زن گیلانی توسط پدر و پسر پلید / دفن این زن در خانه ویلایی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار حوادث
Konu Başlığı قتل زن گیلانی توسط پدر و پسر پلید \/ دفن این زن در خانه ویلایی
نویسنده موضوع *melika*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *melika*

*melika*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
May 14, 2019
ارسالی‌ها
180
پسندها
524
امتیازها
63

اعتبار :

حوادث رکنا: رییس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری عامل قتل زن 62 ساله و کشف جسدش در داخل یک خانه روستائی در شفت خبر داد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ " رحیم شعبانی "در پی مراجعه خانواده زنی 62 ساله به پلیس مبنی بر فقدانی و عدم مراجعه اش به منزل، با توجه به اهمیت موضوع، بررسی پرونده به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ،مردی 54 ساله را که بدهی مالی دویست و پنجاه میلیونی به فرد فقدانی داشته دستگیر و پس از بازجوئی های فنی نهایتاً لب به اعتراف گشود و پرده از جنایتی هولناک برداشت.
وی تصریح کرد: متهم با همدستی پسر 25 ساله‌اش و زنی 38 ساله به بهانه حجامت و به قصد سرقت مدارک فروش منزل مسکونی به وی به منزل مقتوله رفته و به وسیله آبمیوه آغشته به قرص خواب‌آور مقتوله را بی‌هوش کرده و مدارک فروش منزل مسکونی را سرقت می‌کنند.
سرهنگ شعبانی ادامه داد: متهمان جسد بی‌هوش مقتوله را با خود به یک ویلا در روستای سیامزگی شهرستان شفت برده و مشاهده می‌کنند که مقتوله فوت کرده است.
شعبانی با بیان اینکه متهمان جسد زن 62 ساله را در داخل یکی از اتاق‌ها دفن و آثار جنایت را نیز معدوم می‌کنند اظهار داشت: با راهنمایی قاتل محل دفن حفاری و جسد مقتوله کشف و جسد برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
بالا پایین