Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اندرویدتحلیلی بررسی بازی Enemy Strike؛ سربازی به‌سبکی جدید!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بازی های موبایل
Konu Başlığı اندرویدتحلیلی بررسی بازی Enemy Strike؛ سربازی به‌سبکی جدید!
نویسنده موضوع *melika*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *melika*

*melika*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
May 14, 2019
ارسالی‌ها
180
پسندها
524
امتیازها
63

اعتبار :

بی‌تردید بازی‌ها یکی از جذاب‌ترین محتواها به‌حساب می‌آیند و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند. Enemy Strike نیز یکی از اعضای این خانواده بزرگ است. به‌جرات می‌توان گفت هر روز گیم‌های جدیدی به بازارهای مختلف عرضه می‌شوند و انتخاب را برای کاربران دشوارتر می‌کنند. برای همین باید با بهترین بازی‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم. به این ترتیب انتخاب بهتری خواهیم داشت و همچنین در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنیم. در این نوبت قصد داریم تا به بررسی Enemy Strike بپردازیم که جز محبوب‌ترین گیم‌های اندرویدی شمرده می‌شود.

5B4429D4-CD27-443F-964D-9BD52E212C54.jpeg



Enemy Strike تاحالا بیش‌تر از ده‌ها هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز خوبی را از کاربران کسب نموده. اما چرا این بازی طرفداران زیادی دارد؟ توسعه‌دهنده با بهره‌گیری از المان‌های مختلف یک بازی جذاب را تدارک دیده که نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌نماید. ماموریت اصلی شما در Enemy Strike کشتن دشمنان است. این دشمن‌ها می‌توانند بالای یک ساختمان بلند باشند یا سوار بر تانکی عظیم‌الجثه! در این‌جا باید تنها به مهارت تیراندازی خود اتکا کنید و اجازه ندهید دشمنان شما را به قتل برسانند.
قابلیت‌های متعدد Enemy Strike به دلیلی برای نصب آن تبدیل شده. یکی از همین ویژگی‌ها، قابلیت زانو زدن و پنهان شدن است. این مورد در بیش‌تر بازی‌های تیراندازی اندروید به‌چشم نمی‌خورد و عملا شما نمی‌توانید سریعا پنهان شوید. اما در Enemy Strike با لمس یک دکمه قادرید این کار را انجام دهید. کاراکتر به‌سرعت زانو می‌زند تا از اسنایپرها در امان باشد. گفتنی‌ست دشمنان شما مدل‌های مختلفی برای حمله دارند. این افراد ممکن است مثل زامبی‌ها به‌طور ناگهانی روبه‌روی‌تان حاضر شوند یا از بالای برجی به شما شلیک کنند. به این ترتیب بازی هیچ‌وقت برای‌تان تکراری نخواهد شد. در اول گیم نیز آموزشی تدارک دیده شده تا با گزینه‌های مختلف آشنا شوید و عملکرد بهتری داشته باشید. یکی دیگر از قابلیت‌های Enemy Strike، امکان پرتاب خمپاره است. از این رو می‌توانید به تانک‌ها حمله کنید و آن را از بین ببرید. در مواقعی که زخمی شوید، بسته‌ای کمکی به یاری‌تان می‌شتابد که به‌لطف آن سریعا بهبود پیدا می‌کنید. اما تعداد این بسته‌ها محدود هستند و برای همین همیشه باید مراقب دشمنان‌تان باشید.
برای این‌که بازی برای‌تان تکراری نشود و خسته‌کننده جلوه نکند، توسعه‌دهنده مراحل مختلفی را برای‌تان در نظر گرفته که هر کدام از آن‌ها با چالش‌های سخت‌تر و دشمن‌های جدید همراه است. ناگفته نماند فرمانده‌ای نیز همیشه در کنار شخصیت است تا آموزش‌های لازم را به شما بدهد و شلیک بهتری داشته باشید. خوش‌بختانه این اجازه به شما داده شده تا مقدار حساسیت کنترلر زاویه دید شخصیت بازی را براساس نیازتان کم یا زیاد کنید. در صورت افزایش حساسیت، می‌توانید سریع‌تر اطراف خود را نگاه کنید و دشمنان را با سرعت بیش‌تری شکار نمایید!



39E95E92-2F49-44C6-B170-7F2C5E61FC84.jpeg




گرافیک برای تمامی بازی‌ها اهمیت فراوانی دارد و Enemy Strike نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای همین توسعه‌دهنده فضاهایی جذاب و مملواز جزئیات را برای بازی خود تدارک دیده که چشم هر گیمری را خیره می‌سازد. اسلحه‌ها و محیط‌های گوناگونی در Enemy Strike دیده می‌شوند که گیم را هیجان‌انگیزتر کرده‌اند. با این‌ همه، اغلب دشمنان شما دارای جزئیات قابل‌قبولی نیستند و برخی مناطق نیز عاری از هرگونه المان جذابی هستند. اما موردی که کاربر را بیش‌تر از هر چیز دیگری آزار می‌دهد، کم‌نور بودن برخی از فضاهای بازی است. شاید به‌همین دلیل جزئیات و المان‌های زیادی در بعضی از مراحل Enemy Strike مشاهده نمی‌کنیم. کاش فضای گیم کمی نور بیش‌تری داشت تا عناصر جذاب بازی مثل ساختمان‌های خراب شده و تانک‌های غول‌پیکر بهتر دیده شوند. گذشته از این، دکمه‌ها و لوگوها نیز از طراحی خوبی برخوردار نیستند. این سبک از دیزاین دیگر قدیمی شده و جذابیتی برای کاربران ندارد. پس توصیه می‌کنیم که اگر از فضاهای کم‌نور خوش‌تان نمی‌آید، قید Enemy Strike را بزنید!





1F9662B1-6C38-4FBD-9421-FA0E70F65CF0.jpeg




صداگذاری در کنار گرافیک نقشی اساسی را ایفا می‌کند. برای همین شاهد موزیک‌های هیجان‌انگیز و جذابی در Enemy Strike هستیم که تجربه بازی‌ را فراموش‌ناشدنی می‌کند. در واقع صداگذاری یکی از نقاط قوت اصلی این گیم شمرده می‌شود. افکت‌های صوتی نیز فراموش نشده و به‌عنوان مثال صدای تیراندازی و نزدیک شدن تانک با دنیای واقعی مو نمی‌زند و حس حضور داشتن در یک جنگ واقعی را به شما منتقل می‌کند.
نقاط قوت:

  • گیم‌پلی جذاب و هیجان‌انگیز
  • مراحل و مناطق مختلف
  • تنوع دشمن‌ها
  • وجود آموزش‌های کارآمد در ابتدای بازی
  • صداگذاری عالی
  • گرافیک قابل‌قبول
نقاط ضعف:
  • طراحی نه‌چندان جذاب دکمه‌ها و آیکون‌ها
  • محیط تاریک و بعضا با سطح جزئیات پایین
 
بالا پایین