Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گروگان گرفتن جوان 25 ساله زهدانی / 5 ساعت شکنجه روحی و روانی پایان یافت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اجتماعی
Konu Başlığı گروگان گرفتن جوان 25 ساله زهدانی \/ 5 ساعت شکنجه روحی و روانی پایان یافت
نویسنده موضوع *melika*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *melika*

*melika*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
May 14, 2019
ارسالی‌ها
180
پسندها
524
امتیازها
63

اعتبار :

حوادث رکنا: ‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی جوان ۲۵ ساله زاهدانی در کمتر از ۵ ساعت از چنگال آدم ربایان رها شد.

سردار محمد قنبری افزود: ساعت ۱۷:۴۸ دقیقه روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در خیابان مصطفی خمینی شهر زاهدان بلافاصله تیمی مجرب از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

سردار قنبری ادامه داد: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل آدم ربایی مشخص شد راننده یک دستگاه سواری هیوندا توسط ۶ سرنشین ۲ دستگاه پژو و ساینا از جلو یک تعمیرگاه خودرو ربوده شده است.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و در کمتر از ۵ ساعت مخفیگاه آدم ربایان را در یکی مناطق شهر زاهدان شناسایی کردند.
وی عنوان کرد: آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، فرد ربوده شده را قبل از رسیدن تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی رها و از محل متواری شدند.
سردار قنبری خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان و انگیزه آنان از این آدم ربایی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین