Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

٩ كشته و ٦ زخمي در ٤ سانحه رانندگي

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار حوادث
Konu Başlığı ٩ كشته و ٦ زخمي در ٤ سانحه رانندگي
نویسنده موضوع *melika*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *melika*

*melika*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
May 14, 2019
ارسالی‌ها
180
پسندها
524
امتیازها
63

اعتبار :

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور جزئیات چهار حادثه رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد و گفت: بر اثر این حوادث ۹ نفر کشته شده و ۶ نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر رحمانی در تشریح چند حادثه مرگبار رانندگی که در 24 ساعت گذشته رخ داده، گفت: حوالی ساعت 19 روز سه‌شنبه (8 خرداد 98) در کیلومتر 30 محور پارس‌آباد استان اردبیل بر اثر برخورد وانت نیسان با پژو 405 متأسفانه سه نفر جان باختند.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، انحراف به چپ وانت نیسان علت این حادثه بوده است.
وی تصریح کرد: در حادثه دیگری حوالی ساعت 22 روز سه‌شنبه (8 خرداد 98) در کیلومتر 40 محور ساحلی در استان بوشهر در پی برخورد یک دستگاه پژو 405 با پراید و وانت نیسان متاسفانه سه نفر کشته و یک نفر مجروح شد که علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
رحمانی به حادثه برخورد یک دستگاه تیبا با پژو 405 در شهر نیز قم اشاره کرد و گفت: این حادثه حوالی ساعت 14:30 روز گذشته به دلیل انحراف به چپ سواری تیبا رخ داد که بر اثر آن پنج نفر مجروح شدند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری بامداد امروز چهارشنبه در کیلومتر 40 محور تبریز میانه در استان آذربایجان شرقی یک دستگاه پژو 405 با کامیون دانگ فنگ برخورد کرد که در این حادثه سه نفر جان باختند.
 
بالا پایین