Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

قوانین انجمن دلشدگان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دلشدگان
Konu Başlığı قوانین انجمن دلشدگان
نویسنده موضوع سایه های بیداری
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

قوانین انجمن « دلشدگان »

1 - این انجمن متعلق به تمامی کاربران محترم « بیا تو فروم » بوده و همۀ کاربران میتوانند با توجه به اساسنامه و قوانین مندرج در آن و با تائید و قبول و التزام به قوانین یاد شده ، فعالیت کنند .
تبصره 1 : تائید و قبول و التزام به قوانین انجمن ، با تائید همین پست ، قابل اجراست .

2 - ارسال هر گونه کپی پیست در این انجمن ممنوع بوده و تمامی مطالب انجمن دلشدگان می بایست به قلم و اندیشه و دستاورد کاربر عضو باشد .
تبصره 1 : مطالب کپی فقط زمانی قابل قبول می باشد که کاربر در پست ارسالی خود ، به مطلب یاد شده استناد کرده باشد . مثلاً بیت یا ابیاتی از یک شاعر و یا گزیده ای از نوشتۀ یک نویسنده که به صورت نقل قول و منطبق با نوشتۀ کاربر بوده و حتماً منبع اصلی آن قید شده باشد .
تبصره 2 : در صورت ارسال مطالب کپی به صورت عمد یا سهو ، بار نخست ، فقط پست کاربر حذف و بار دوم ، هم پست ارسالی حذف ، و هم خود کاربر برای همیشه از ارسال هر گونه مطلبی در انجمن دلشدگان محروم خواهد شد .
تبصره 3 : در صورتیکه پست ارسالی کاربری در مرحلۀ نخست باز بینی ، از فیلتر عدم کپی پیست ، عبور و آشکار شده باشد ، در هر زمان که کپی پیست بودن مطلب مذکور اثبات شود ، پست ارسالی حذف و به کاربر خاطی اخطار داده خواهد شد .

3 - ارسال هر گونه عکس و تصویر و یا تصویر نوشته و عکس نوشته ممنوع می باشد .

4 - تصاویر خط نوشتۀ خود کاربران مستثنی از بند 3 قوانین بوده و کاربران می توانند تصویر خط نوشتۀ خود را با ایجاد تاپیک مخصوص در قسمت خط نوشته ها ، ارسال نمایند .

5 - عکسها و تصاویر از طبیعت و یا هر سوژه ای که دستاورد خود کاربران باشد ، مستثنی از بند 3 قوانین بوده و کاربران میتوانند عکسها و تصاویر یاد شده را با ایجاد تاپیک مخصوص در قسمت عکاسی و فیلم ، ارسال نمایند .
تبصره 1 : عکسهای جلف و بی محتوا و ناهنجار بدون استثنا حذف و در صورت تکرار این عمل از جانب کاربر ، موجب محرومیت وی از انجمن دلشدگان خواهد شد .

6 - کاربران می توانند فایل صوتی شعر یا نثری را که توسط خودشان دکلمه شده ، در قسمت فایلهای صوتی انجمن با ایجاد تاپیک مخصوص ، ارسال نمایند .
تبصره 1 : اشعار یا نثرهای انتخابی می تواند سروده و یا دستاورد فکری خود کاربران و یا اشعار و نوشته های بزرگان ادب ایران و جهان باشد .
تبصره 2 : از آنجایی که هدف انجمن دلشدگان اشاعه و نشر و احیای زبان و ادبیات اصیل فارسی می باشد لذا فایلهای صوتی که حاوی اشعاری همانند اشعار « مریم حیدر زاده ای » و « تتلویی » با محتوای پوچ و بی معنی باشد ، حذف خواهد شد .
تبصره 3 : کاربرانی که زبان مادری آنها به غیر از زبان فارسی هست ، مجاز هستند از ادبیات و اشعار زبان مادری خود بهره بگیرند به شرطی که :
اولاً : مکتوب اصل اثر و ترجمۀ ( نزدیک به مضمون ) فارسی آن را همزمان با فایل صوتی خود ، پست و ارسال نمایند .
دومآ : از اشاعه و نشر هر گونه « پان » ایسم خود داری فرمایند .
( به طور مثال : پان عربیسم – پان ترکیسم – پان کردیسم و ... )

7 - ارسال هر گونه مطالب مذهبی و دینی و تاریخی و همچنین ارسال هر گونه تبریک و تسلیت تاریخی و مذهبی در این انجمن ممنوع می باشد .
تبصره 1 : در صورتیکه مطلب ارسالی در مورد برخی موارد و مباحث خاص که هم جنبۀ مذهبی و هم جنبۀ تاریخی و هم جنبۀ فلسفی داشته باشد بلا مانع است .
مثلا موضوع و مبحث « جبر و اختیار » که نویسنده از دیدگاه فلسفی و مذهبی و تاریخی مورد نقد و بررسی قرار داده باشد .
به شرطی که :
اولاً : موضوع ، منطبق با دیدگاه و دستاورد فکر و اندیشۀ و جمع بندی اندوخته های خود نویسنده ( کاربر ) باشد . نه کپی دیدگاه دیگران .
دوماً : منطبق با اصل و حقیقت موضوع بوده و داستان سرایی و قلم فرسایی بی معنی و بیهوده نباشد .
سوماً : تبلیغ و تعصب در هیچ کدام از مقوله های تاریخی و دینی و مذهبی نباشد .

8 - مطالب و پستهای ارسالی کاربران در این انجمن ، پس از باز بینی و بررسی مدیر انجمن ، آشکار و قابل رؤیت خواهد بود . لذا کاربران می بایست توجه داشته باشند که پستهای ارسالی در این انجمن ، مثل سایر قسمتهای « بیا تو فروم » نیست که به محض انتخاب گزینۀ ارسال ، مشاهده شود . کاربران محترم باید شکیبا باشند تا پست ارسالی را پس از بررسی مطلب توسط مدیر انجمن ، مشاهده کنند .

9 - ورود کاربرانی که اسامی کاربری آنها بی محتوا و بی معنی و گاهاً حتی دارای معنا ، اما معنای پوچ و غیر متعارف و همچنین اسامی با حروف لاتین درهم و برهم ( من در آوردی ) که به سختی خوانده میشود ، ممنوع می باشد .
توضیح : همانطور که نام یک شخص در دنیای واقعی دارای اهمیت و نمایانگر شأن و شخصیت و منزلت آن شخص می باشد ، دنیای مجازی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست . استفاده از نامهایی مانند « خر دجال » و اسامی مشابه آن ، همانطور که در دنیای واقعی جایگاهی ندارد ، در دنیای مجازی نیز نا معتبر و بی محتواست .

10 - در صورتی که امکانات سایت اجازه بدهد ، امضای کاربران در این انجمن نمایش داده نخواهد شد . اما اگر چنین امکانی در سیستم سایت وجود نداشته باشد ، ورود کاربرانی که دارای امضای عکس و تصویر و یا امضای طویل ( بقره ای ) هستند ، ممنوع می باشد .
تبصره 1 : در صورتی که کاربری با امضای بدون عکس و تصویر و نوشتۀ کوتاه عضو انجمن شده و بعدها اقدام به تعویض امضای خود نماید که ناقض بند 10 باشد ، در مرحلۀ اول با دریافت اخطار نسبت به تصحیح و تعویض امضا و در مرحلۀ دوم و در صورت عدم رعایت ، خود و تمامی تاپیکها و پستهای ارسالی وی ، از انجمن حذف خواهد شد .

11 - از آنجایی که به دلیل دسترسی ویژۀ مدیران و مدیران ارشد ، مطالب ارسالی به انجمن دلشدگان ؛ برای ایشان قابل رؤیت بوده و بر خلاف سایر کاربران میتوانند قبل از آشکار شدن مطالب ارسالی ، آن را مشاهده کنند ، لذا هیچکدام از مدیران به غیر از مدیر انجمن دلشدگان ، حق آشکار نمودن پستهای نهان را ندارند . حتی اگر به درخواست دوستان و کاربران محترم باشد .

12 - قوانین این انجمن ممکن است به مرور زمان دچار تغییر و تحول و بازنگری و حذف و اضافه شود که نوعی همسان سازی با محتوای انجمن و ارزشهای بنیادین آن می باشد . اما قانون دوم این انجمن همیشه پابرجاست و اصالت و هویت این انجمن بر پایۀ آن استوار بوده و هرگز لغو و حذف و تغییر نخواهد کرد .




توضیح : قوانین انجمن دلشدگان مورد تائید جناب ادمین محترم بوده و با کسب اجازه از محضر ایشان ، تدوین و ارسال شده است .

1398 / 3 / 11
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین