Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ستاره‌هایی که در اوج شهرت ورشکست شدند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سوژه های داغ اینترنتی
Konu Başlığı ستاره‌هایی که در اوج شهرت ورشکست شدند
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan سایه های بیداری

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

اگر چه بسیاری از ستاره‌ها از فقر به ثروت رسیده اند، اما برخی از آن‌ها هم در اوج ثروت، به خاطر ولخرجی یا بدهی، یک شبه ورشکست شدند. اگر دوست دارید با این ستاره‌ها که در عرض کمترین زمان تمام سرمایه شان را بر باد دادند آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید.



نیکلاس کیج

اخبار,اخبار فرهنگی


نیکلاس کیج، یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های هالیوودی ست. او تنها در سال ۲۰۰۹، ۴۰ میلیون دلار از راه بازیگری به دست آورد، اما خیلی راحت تمام آن‌ها را یک شبه از دست داد. او همه پولش را برای خانه، ماشین و آثار هنری خرج می‌کرد و ولخرجی‌های او آنقدر بالا گرفت که نتوانست مالیات دارایی هایش را بدهد. او در سال ۲۰۰۷، ۶ میلیون دلار بدهی بالا آورد و برای پس دادن آنها، مجبور شد که فیلم‌های زیادی بازی کند و حتی یکی از کتاب‌های باارزش و عتیقه اش را بفروشد.



مایک تایسون

اخبار,اخبار فرهنگی


مشت‌زن بازنشسته آمریکایی ست که در طول فعالیت اش توانست ۳۰۰ میلیون دلار بر دارایی اش بیافزاید. اگر چه او در پول جمع کردن موفق بودن، اما گویا راه درست خرج کردن آن را نمی‌دانست. او در سال ۲۰۰۳، ۲۳ میلیون دلار بدهی بالا آورد. او در همان سال ادعای ورشکستگی کرد و روانه زندان شد. مایک نه به یک نفر، که به چندین نفر از جمله اداره مالیات بریتانیا، وکلا، مربی ورزش، مدیر مالی، تولید کننده موسیقی اش و... بدهکار بود. علاوه بر همه اینها، او برای طلاق اش هم مجبور به پرداخت ۹ میلیون دلار شد.



فیفتی سنت

اخبار,اخبار فرهنگی


اگر چه فیفتی سنت یکی از مشهورترین رپر‌های جهان است، اما او سرمایه اش را از راه‌های دیگری جز موسیقی به دست آورد. او اولین بار بخشی از سرمایه اش را در سال ۲۰۰۸، زمانی که سهامش در حال سقوط بود، از دست داد. در سال ۲۰۱۵، او ۳۲.۵ میلیارد دلار بدهی به خاطر پرداخت نکردن نفقه فرزندش و هزینه‌های دادگاه بالا آورد. سال بعد او آنقدر در بدهی غرق شد که اعلام ورشکستگی کرد، اما باز هم موسیقی بود که او را از این فقر نجات داد. او با آلبومی که روانه بازار کرد، توانست ۷۰۰ بیت کوین دریافت کند که او را از وضعیت اسفناکی که داشت، نجات داد.



مارک تواین

اخبار,اخبار فرهنگی


مارک تواین که آن را به عنوان نویسنده بزرگ آمریکایی می‌شناسیم، پس از فوت پدرش، در فقر زندگی می‌کرد، اما او برای پولدار شدن همه تلاش خود را کرد. موفقیت اولین کتاب تواین تا حدى او را از لحاظ مالى تامین کرد. دوران میان انتشار تام سایر و پایان قرن نوزدهم بهترین سال‌های زندگی مارک تواین بود. در این سال‌ها او در اوج آفرینندگی و آسایش در کنار همسر و فرزندانش به سر می‌برد، اما در سال ۱۸۹۴ انتشاراتی که مارک تواین در آن سهم عمده داشت زیان سنگینی داد و ماشین حروفچینی پرخرجی که مارک تواین در آن سرمایه گذاری کرده بود بی فایده از کار درآمد. مارک تواین در آن سال اعلام ورشکستگی کرد و ناچار برای پرداخت بدهی‌های سنگین خود به اروپا رفت و به سخنرانی و خواندن قطعات آثار خود و خنداندن و سرگرم کردن مردم پرداخت. او در سال ۱۹۰۰ به آمریکا بازگشت و توانست بدیهی‌های خود را تماما بپردازد و عنوان «ورشکسته» را از روی نام خود بردارد.



کورتنی لاو

اخبار,اخبار فرهنگی


کورتنی لاو خواننده و بازیگر آمریکایی و همسر کرت کوبین، موسیقی دان راک، درآمد بالایی داشت، اما او سال‌ها به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرد و این وضعیت تاثیر بدی روی شرایط مالی او گذاشت. او حتی مجبور شد خانه اش را ترک و ۲۵ درصد از ابزار موسیقی کوبین را بفروشد. کورتنی اخیرا تلاش می‌کند که زندگی اش را تحت کنترل خود بگیرد و از نو شروع کند. او حرفه خوانندگی را دوباره شروع کرده و نقاشی‌های هنری و یک بیوگرافی درباره خودش می‌نویسد که در بهبود وضعیت اش بی تاثیر نبود.



مایکل جکسون

اخبار,اخبار فرهنگی


مایکل جکسون یک میلیونر بود که مانند میلیاردر‌ها خرج می‌کرد. او هزینه‌های گزافی را برای خرید وسایل مورد علاقه اش می‌داد، اما هیچکدام به اندازه خرید مزرعه نورلند و هزینه‌های هنگفتی که او در آن خانه می‌کرد، سرمایه او را بر باد نداد. این ولخرجی‌ها تا جایی ادامه یافت که مایکل جسکون اعلام ورشکستگی کرد. در سال ۲۰۰۹، زمانی که مایکل جکسون از دنیا رفت، او چیزی حدود ۳۰۰ میلیون دلار بدهی داشت.



لیل کیم

اخبار,اخبار فرهنگی


لیل کیم، ملکه رپ، جزو ستاره‌هایی بود که درآمد قابل قبولی داشت، اما او با پرداخت نکردن مالیات اش به مدت ۷ سال، بدهی زیادی بالا آورد. بدتر از آن، او متهم به عدم پرداخت حق سرویس به تیم حقوقی اش بود که در نهایت او را تبدیل به ستاره‌ای کرد که آه در بساط نداشت.



تونی برکستون

اخبار,اخبار فرهنگی


اگرچه تونی برکستون، خواننده سبک آر اند بی، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی، تاکنون بیش از ۴۱ میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است، اما با این اوصاف، تا به حال دو بار اعلام ورشکستگی کرد و گفت که رقمی بین ۶٫۷ میلیون تا ۳۰ میلیون پوند بدهکار است. او ادعا کرد که نمی‌تواند این میزان بدهکاری را پس بدهد، چون فقط حدود ۶۶۷ هزار تا ۶٫۷ میلیون پوند پول دارد. اداره تخلفات راهنمایی و رانندگی شهر لس آنجلس و اداره وسایل نقلیه شهر‌های کالیفرنیا و نوادا از جمله طلبکاران براکستون بودند.



لری کینگ

اخبار,اخبار فرهنگی


لری کینگ در سال ۱۹۷۱ به دزدیدن چند هزار دلار از شریک تجاری سابقش، لو وولفسان، متهم شد و این نخست بدبیاری او بود. پس از آن، او شغلش در تلویزیون را نیز در سال ۱۹۷۸ از دست داد و اعلام ورشکستگی کرد. اما اواخر همان سال او اجازه اکران یک برنامه تلویزیونی دیگر را پیدا کرد که به لطف آن توانست کمی خودش را جمع و جور کند.



منبع : برترین ها
 

سایه های بیداری

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2019
ارسالی‌ها
2,025
پسندها
2,875
امتیازها
3

اعتبار :

نمونه های بارز آن را در هنرپیشه ها و به اصطلاح هنرمندان داخلی نیز داریم
که سالها از در آمد باد آورده ای که از کج فهمی و بد فهمی ملتی نارس و خوش خیال حاصل شده ، حسابی عشق و حال میکنند
و همین که دچار بیماری و یا پیری می شوند ، زبان و دست یاری به سوی همان ملت دراز میکنند
و گویا یادشان می رود که در سالهای اوج خر پولی و عیش و نوش ، بر گردۀ همین مردم سوار بودند
و حالا ارث پدر از همان مردم را طلبکارند .
از نظر من به غیر از یکی دو مورد استثنایی ، بقیه به هیچ وجه قابل ترحم نیستند .
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین